جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

طبخ و توزیع ۱۰هزار غذا توسط گروه جهادی راهیان شهادت

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 736525
گروه جهادی راهیان شهادت طبخ و توزیع غذا را در 6 دهستان محروم شهرستان دلگان را با همت مردم انقلابی این شهرستان انجام داد.
به گزارش جهان نيوز،گروه جهادی راهیان شهادت با حمایت قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) 10 هزار غذا میان مردم مروم شهرستان دلگان در روز عید غدیر توزیع کرد.

گروه جهادی راهیان شهادت در روز عید غذیر با حمایت قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان سیستان و بلوچستان و سپاه و مردم 10 هزار غذا را در روز عید غدیر طبخ و میان مردم محروم و کم برخوردار شهرستان دلگان به مناسبت این عید بزرگ توزیع گردید.

گفتنی است گروه جهادی راهیان شهادت با بکارگیری پتانسیل مردمی و حمایت قرارگاه جهادی ستاد اجرایی و استعداد سپاه شهرستان تقسیم وظایف کرده و این کار بزرگ را بصورت کاملا جهادی در این شهرستان انجام داده است.

گروه جهادی راهیان شهادت طبخ و توزیع غذا را در 6 دهستان محروم شهرستان دلگان را با همت مردم انقلابی این شهرستان انجام داد.
https://jahannews.com/vdcf0vdetw6dmta.igiw.html
jahannews.com/vdcf0vdetw6dmta.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *