جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴

گورخر میان آرواره های تمساح!

شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 733452
به گزارش جهان نيوز، یک گورخر هنگام عبور از رودخانه ای مملو از تمساح توسط این موجودات ترسناک تکه تکه شد. این صحنه تکان دهنده توسط دنیس استوگسدیل عکاس 50 ساله در پارک ملی و ذخیره گاه ماسایی مارا در کنیا عکاسی شده است.

گورخر به همراه گله ای از گورخرها در حال عبور از رودخانه بود که هدف حمله تمساح های در کمین نشسته قرار گرفت. تمساح ها به دلیل توانایی وحشتناک خود در گرفتن و کشتن طمعه بسیار شناخته شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بعضی وقت ها که می بینم در کنار مدارس دخترانه برخی پسرها یا مردهای خاص با نگاه های خاص در حال محک زدن دخترها برای شکار و بدبخت کردنشان هستند یاد همین کروکودیل ها می افتم که در محل تجمع آهو و گورخرها منتظر شکار و اتمام کار شکارشان هستند.
محمد رضا
United States
عجب مثال زیبایی زدید .
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام حق با شما است اما مسایل پیچیده و نگران کننده می‌باشد در مجموع شکم گشنه کوچک بزرگ خرد کلان ریش کروات نمی‌شناسد پس نگرانم خدایا کمک
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
...!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
علی خان
Iran, Islamic Republic of
طبیعت جلوه های خاص خودش را دارد . شکار شدن گنجشک توسط کلاغ یا ربودن بچه کبوتر توسط کلاغ و غیره را که دیگه بیشتر مردم دیدن و این اتفاقات طبیعی است . حیوانات با غریزه خود زندگی میکنند ، و دست درازی در طبیعت یا احساساتی شدن بعضی ها با دیدن این تصاویر بی معنی و حتی به دور از منطق است.