پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

نشست مجازی سران کشورهای روند آستانه

پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 732521
تصاویری از نشست مجازی سران کشورهای روند آستانه متشکل از ایران، روسیه و ترکیه را در ادامه خواهید دید.
https://jahannews.com/vdchiinqz23nxmd.tft2.html
jahannews.com/vdchiinqz23nxmd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به آقای خوئینی‌ها توصیه می‌کنم پا روی نفس اماره خود گذاشته و وصیت‌نامه سردار شهید قاسم سلیمانی و سفارش‌های آن عزیز در مورد حفظ انقلاب را برای یک بار بخواند و تامل کند.
Iran, Islamic Republic of
خوئینی‌ها این مهره خاکستری فتنه‌های بعد از انقلاب در قالب نامه‌نگاری خود اقدام به تهدید نظام کرده است. ولی این انقلاب راه خود را ادامه خواهد داد و فتنه‌گران طرفی نخواهند بست.
Iran, Islamic Republic of
گرانی امروز مرغ بدون ارتباط با معدوم‌سازی هزاران جوجه یک‌روزه در چند ماه پیش نبوده و نیست، بنابراین بعضی از گرانی‌ها ربطی به تحریم‌ها ندارد بلکه مربوط به سوءمدیریت و بی‌کفایتی است.
Iran, Islamic Republic of
با توجه به موقعیت متزلزل شیطان بزرگ به‌خاطر ناتوانی در کنترل کرونا و اعتراضات گسترده مردم آمریکا به سیاست‌های شیطانی آن به نظر می‌رسد خوئينی‌ها از روی دلسوزی و برای کاهش فشار به شیطان بزرگ و به واقع از سوی آنها نامه سرگشاده نوشته است.!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
یکی از مصادیق نقض حقوق عامه، حیف و میل بیت‌المال می‌باشد که یک نمونه آن بخشش 750 سکه بهار آزادی به آقایان صالحی، ظریف و همکارانشان در مذاکرات هسته‌ای است که جز خسارت و ذلت برای کشور، ارمغانی نداشت. امید است دستگاه قضا با اقدام شجاعانه نسبت به استرداد سکه‌ها به بیت‌المال اقدام نماید. ..
Iran, Islamic Republic of
از نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی درخواست می‌شود با استیضاح وزیر پرخسارت نفت، جلوی ضررهای دائمی وی را بگیرند. جدیدترین خسارات ناشی از سوءعملکرد وی پرداخت 2 میلیارد دلاری به ترکیه و 2 میلیارد دلاری به ترکمنستان است.
Iran, Islamic Republic of
نرخ هر کیلو مرغ در بازار ۱۷ هزار تومان شد فقط به خاطر بی مدیریتی و بی نظارتی، ناتوانی، دولت روحانی بوده است.