جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پیاده‌روها در تسخیر خودروها

پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 731727
گسترش شهرنشینی و توسعه کلان شهرها در کنار ترویج زندگی مدرن و استفاده مستمر از خودرو باعث شده تا کاکرد پیاده رو در کلان شهرها از جمله شیراز کمرنگ یا فراموش شود.
به گزارش جهان نيوز، یکی از عوامل موثر در کاهش تمایل به پیاده روی اشغال پیاده رو ها توسط خودرو و سازندگان ساختمان یا ... است، رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز گفت: پیاده روهای کلان شهر شیراز در تسخیر خودروها است و تا زمانی که فرهنگ پیاده روی در جامعه ایجاد نشود، نمی توان انتظار داشت زندگی پیاده در شهر رونق بگیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


متاسفانه ضعف راهنمایی ورانندگی را نشان می دهد
ای کاش در سطح شهرها نمایشگاههای خرید خودرو را دید بزنیم که درست جلوی چشمان ماموران راهنمایی رانندگی علاوه بر پیاده رو متاسفانه خیابانها را هم تسخیر نموده اند
خیلی جالبه یک ساختمان مسکونی حیاط کوچ خانه شان چیزی در خصوص 36متر مربع را به بنگاه تبدیل کرده وکلیه ی خودرو ها را درفضای پیاده روی وخیابان رها نموده است .چیزی در حدود 20متری شهرداری/30متری صنف/30متری راهنمایی رانندگی .
واقعا زیبا نیست!
متاسفانه
ضعف نهادهای مجری قانون را داریم