پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

ورزش‌های مختلف در پشت بام‌های شهر

دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب: 727382
به گزارش جهان نيوز، با شیوع ویروس کرونا در ایران و همه گیری آن در اسفند ۹۷ بسیاری مشاغل در کشور و همچنین کل دنیا به حالت تعلیق و تعطیل درآمد در این بین باشگاههای ورزشی و مسابقات حرفه‌ای ورزشی نیز از این قانون مستثنی نبوده و در سراسر جهان با تعطیلی طولانی مدت مواجه شدند که این امر علاوه بر ضررهای مالی فراوان به جامعه جهانی ورزش باعث شد که بسیاری از ورزش کارها که تا قبل از این اتفاق در اوج آمادگی بدنی برای حضور در مسابقات مختلف ورزشی بودند با افت شدید جسمانی مواجه شوند. باشگاههای ورزشی تعطیل و تمامی مسابقات لغو شدند.

این بار دنیا در یک رقابت سخت با ویروس کرونا قرار گرفت که برنده این مسابقه با همه تلاشی که جامعه جهانی به خرج داده است تا امروز این ویروس است.

تعطیلی چند ماهه ورزش سبب شده تا بسیاری از ورزش کارها حتی با وجود تمرینات محدود در منزل باز هم نتوانند آمادگی خود را حفظ کنند و اکثراً با مشکلاتی همچون اضافه وزن و از فرم خارج شدن عضلات خود مواجه شده‌اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به به چه دیش هایی مردم بزرگوار در پشت بام ها دارن؟!؟!؟!؟!!؟!؟!؟
سوغات این دیش ها:
افزایش آمار طلاق
عدم تربیت صحیح و اسلامی
تغییر الگوی زندگی
غربزدگی
تبدیل به بازار مصرف گرایی
و...........