شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۳

گران است اما هست

جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب: 723148
علی‌رغم پایین آمدن قدرت خرید مردم و گرانی‌های سال‌های اخیر و با توجه به تاثیر منفی شیوع کرونا بر روند تولید در ایران، تهیه مایحتاج روزانه برای شهروندان ایرانی در وضعیت نسبتا مناسبی قرار دارد. این در حالی است که طبق تصاویر و اخبار منتشر شده، فروشگاه‌های برخی از شهرهای پیشرفته جهان که تحت هیچ تحریمی نبوده و نیستند در ارائه خدمات دچار مشکل هستند.
https://jahannews.com/vdcc01qm42bqis8.ala2.html
jahannews.com/vdcc01qm42bqis8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به چیزهایی که ماها میخریم دقت کنید ! اینها واقعا چیه که ماها میخوریم؟ چیپس، پفک، سیب زمینی نیمه سرخ شده فریزری، قارچ، اینها همش سرد هستن و بیماری ها هم اکثرا از سردی هستن. من یک بار دقت کردم دیدم تقریبا همه چیزهایی که توی سوپر مارکت ها هست مشکل دارن، اصلا موارد غذایی درست نمیخوریم. عادت هم کرده ایم که اینها رو بخوریم، بعضی وقتها میشه جایگزین کرد ولی عادت کرده ایم .
Iran, Islamic Republic of
قیمت لوازم خانگی، کالا، اجناس، گوشت، میوه، خودرو و... ازسال 1397 تاکنون درسراسرغیرقانونی است و همچنان نیز ادامه دارد.
متاسفانه کسی هم تاکنون به داد مردم مظلوم نمی رسد چرا؟!
ابراهیمی
Iran, Islamic Republic of
چندروزاست درشهرصدرای شیرازدنبال برنج هندی وشکر وگوشت منجمدتنظیم بازارمی گردم نیست البته برنج هندی ده کیلویی با قیمت صدوبیست هزارتومن به بالاپیدا میشه