سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

مهربانترین انسانهای روی زمین در اینجا ساکنند

سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 709716
به گزارش جهان نيوز،روحشان در پرواز است، اما جسمشان یاری نمی‌کند تا دنیای عقل و منطق و خوی انسانی آمیخته با خشونت و نظم را بفهمند و دنبال منافع زودگذر دنیای مادی بدوند. این فرشتگان گرچه انسان‌اند؛ اما فرشتگانی شکسته بال‌اند و صورت انسانی را با سیرتی فرشته‌خو به ما نشان می‌دهند.
آن‌هایی که شاید برای ادامه زندگی و حیاتشان از دیکران کمک بگیرند، ولی خیلی از آن دیگران، امید، صبر، استقامت، پشتکار و ... در زندگی را از آن‌ها فرا می‌گیرند. به بهانه ۱۲ آذرماه «روز جهانی معلولان» سری زدیم به مجتمع توانبخشی دختران امام علی (ع) که بدون بهره از یارانه و کمک‌های دولتی، وظیفه نگهداری و توانبخشی شبانه‌روزی ۳۰۰ دختر معلول ذهنی ـ جسمی ـ حرکتی شدید بالای ۱۴ سال و بعضا فاقد خانواده را در پایتخت عهده‌دار است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شهروند دردمند
Iran, Islamic Republic of
برای "شفای مریض" این دعا را همراهش کنید :
یا من اسمه دواء و ذکره شفاء ، یا من یجعل الشفاء فی ما یشاء من الأشیاء ، صل علی محمد و آل محمد و اجعل شفائی من هذا الداء فی اسمک هذا ، یا الله ده مرتبه ، یا رب ده مرتبه ، یا ارحم الراحمین ده مرتبه ، بنویسید همراه مريض باشد ، إنشاء الله خوب ميشود.
« مفاتيح الجنان ، ص 940 »
محمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا تحت تاثير قرار گرفتم و نميدونم چي بايدبگم
خداکرم
Iran, Islamic Republic of
...
شادان
Iran, Islamic Republic of
.....