کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اینجا منطقه ۱۰ تهران/ نام شهدا برنگشت! +تصاویر

20 آبان 1398 ساعت 8:17

باید دید که مسئولان شهری آن اصلاحات را فراموش کرده اند یا اینکه به صرف عبور از موج آن پیگیری‌ها عامدانه باقی اصلاحات را انجام نداده اند؟


گروه جامعه جهان نیوز: بحث «حذف نام شهدا» از سطح معابر تهران همچنان باقی است. پیگیری ها در یک مقطع زمانی باعث شد تا مسئولان شهرداری و شورای شهر اساسا این موضوع را منکر شوند و بر گردن پیمانکاران بیاندازند! از آن طرف هم این موضوعات را موردی عنوان کرده  و ضمن ارادت به شهدا و خانواده شهدا وعده دادند تا در اسرع وقت این موارد را اصلاح و عنوان شهید را بر تابلوهای مزین به نام شهدا بازگردانند.

حال باید دید که مسئولان شهری آن اصلاحات را فراموش کرده اند یا اینکه به صرف عبور از موج آن پیگیری‌ها عامدانه باقی اصلاحات را انجام نداده اند؟

تصاویر نمونه ارسال شده برای جهان نیوز از طرف یکی از ساکنین منطقه ده تهران (محدوده خیابان آزادی، خیابان کارون) به خوبی نشان می دهد که عنوان «شهید» و همچنین نام کوچک شهدا از تابلوها حذف شده و هنوز هم اصلاحاتی صورت نگرفته است.

بنا به گفته این فرد، تابلوی بسیاری دیگر از کوچه ها و خیابان های این محل وضع مشابهی دارند. تمثال این شهدا که اغلب از شهدای سرافراز این محله هستند، در مساجد محل وجود دارد.

وی با بیان اینکه درباره بازگرداندن عنوان شهید به نام برخی از این کوچه‌ها با سامانه 137 تماس گرفته است، این تماس‌ها را تاکنون فاقد اثر معرفی کرد.

بیشتر بخوانید:
حسین شریعتمداری: این ویروس های عفونت زا...
واکنش حاج محمود کریمی به حذف نام شهدا
چرا اصلاح‌طلبان به حذف عنوان «شهید» جرات پیدا کردند؟


چه حذف نام شهدا توسط مسئولان وقت شهرداری این محل انجام شده و یا در دوره قبل‌تر صورت گرفته باشد در اصل موضوع تفاوتی نخواهد کرد. انتظار اهالی این محله قدیمی و مذهبی پایتخت آن است که هرچه زودتر این تابلوها اصلاح شده و عنوان «شهید» در ابتدای نام و نام خانوادگی مقدسشان بر ابتدای کوچه و خیابان‌ها نقش بندد.
 


کد مطلب: 706511

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/gallery/706511/1/اینجا-منطقه-۱۰-تهران-نام-شهدا-برنگشت-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com