پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

کوله پشتی‌های شهدایی اربعین

پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 704339
به گزارش جهان نيوز،برپایی راهپیمایی عظیم اربعین حسینی مرهون جانشفانی هزاران شهیدی است که با اهدای جانشان، مسیر زیارت میلیون‌ها زائر عاشق و دلباخته سیدالشهداء را فراهم کردند تا در سایه آرامش و امنیت به زیارت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) در کشور عراق بروند. 
چه بسیاری از این شهدا بودند که عاشق و دلباخته زیارت حرم مولا و سرورشان امام حسین(ع) بودند اما برای بقای اسلام و آسیب نرسیدن به حرم مطهر ائمه اطهار(ع) از زیارت در این دنیا چشم پوشی کردند تا در بهشت اعلا با مولایشان دیدار کنند.

هر سال در جریان حماسه عظیم و میلیونی پیاده روی اربعین که در جهت زنده نگاه داشتن یاد شهدای دشت نینواست، زوار بسیاری با نصب پوستر و تصویر یک شهید روی کوله‌پشتی و یا لباس خود، مسیر راهپیمایی بزرگترین اجتماع جهانی به سوی کربلای معلی را در قالب زیارت به نیابت از شهید «نائب الشهید» اجرا می‌کنند تا یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، امنیت، جبهه مقاومت و مدافعان حرم را زنده کرده و ثواب این زیارت را با او شریک شوند.
 
https://jahannews.com/vdcdso05nyt0zs6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdso05nyt0zs6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *