پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲

حرکات عجیب سلبریتی‌ها در مراسم‌ رسمی!

دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 683973
رفتار سلبریتی‌ها همواره زیر نگاه تیزبینانه رسانه‌ها و طرفدارانشان است. جشنواره‌ها و مراسم اکران فیلم‌ها محلی مناسبی برای ملاقات اصحاب رسانه با هنرمندان است. گاهی این حضور با حواشی همراه می‌شود، یکی از این حاشیه‌ها حرکاتی از هنرمندان است که غیرمعمول به نظر می‌رسد. در ادامه تصاویری از ژست‌های عجیب بازیگران در مراسم‌ رسمی آورده شده است.
رامبد جوان که چند سالی است با برنامه خندوانه مهمان خانه‌های مردم است در مراسم سینمایی هم حضور فعالی دارد. حرکات جالب وی مورد توجه عکاسان است. حتی گاهی اوقات مانند جشنواره فجر سه سال قبل به درخواست عکاسان این ژست‌ها را می‌گیرد. تصاویری جالبی از رامبد جوان در نشست‌های خبری و جشنواره‌ها را تماشا کنید.

اگر مخاطب جدی سینما باشید امکان ندارد با حرکات خارق‌العاده حامد بهداد در نشست‌های خبری آشنا نباشید. اگر هم تابحال این عکس‌ها را تماشا نکردید می‌توانید در ادامه آن‌ها را ببینید.

شبنم فرشادجو هم برای اینکه فضای عکس‌های جشنواره فجر را تغییر بدهد ترجیح داد این طوری عکس بگیرد..

نگاه خیره اشکان خطیبی به همسرش
اشکان خطیبی، بازیگری که معمولا بی سر و صدا به فعالیت هنری‌اش می‌پردازد چند وقت قبل عکسی از وی و همسرش آناهیتا درگاهی منتشر شد که خیلی سر و صدا به پا کرد. این تصویر را مشاهده می‌کنید.


عکس حاشیه‌ساز زوجی که دورهمی باعث وصالشان شد
علی اوجی و نرگس محمدی که با دورهمی و قدم خیر مهران مدیری راهی خانه بخت شدند، در اکران فیلم «قرارمون پارک شهر» این ژست را مقابل دوربین عکاسان گرفتند تا همچنان از حاشیه‌ها بی‌نصیب نمانند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه اشکالی داره؟ همه که نباید اتوکشیده و رسمی باشند
Iran, Islamic Republic of
مگه کسی چیزی گفت، اینا دلقک بازی می کنند من و تو رو بخندونند مگه چیه؟!
Iran, Islamic Republic of
عشق به شهرت و دیده شدن به هر قیمتی موجب زوال عقل می شه.
Iran, Islamic Republic of
جورابش نقش پرچم آمریکاست .
Iran, Islamic Republic of
...
Netherlands
...تقصیر از شما است که منتشر می کنید
Iran, Islamic Republic of
...