جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴

انبار خودروهای گرانقیمت در تهران

شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 676828
گمرک غرب تهران از نظر موقعیت مکانی در کیلومتر 10 جاده قدیم کرج در خیابان شهید سامانی پور قرار گرفته است، این گمرک به دلیل اینکه خدمات امور گمرکی را هم در زمینه واردات و نیز صادرات ارائه می‌نماید نسبت به گمرکات دیگر دارای وجه تمایز می‌باشد که با استقبال فراوان بازرگانان مواجه شده است. این گمرک یکی از گمرک‌های تخصصی و دیپلماتیک کشور و همچنین از اصلی ترین مراکز تجارتی است. تمام سفارتخانه‌های کشور از گمرک غرب تهران برای واردات و صادرات کالاها استفاده می کنند. کالاها در این گمرک توسط تریلرها و کامیون‌ها حمل می‌شوند تا به این گمرک برسند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
خودروهای گرانقیمت در تهران با دستور، مجوز و اجازه چه کسی وارد تهران شده است؟ با هماهنگی، همدستی وهمکاری گمرک ایران، دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس!
مجید
Iran, Islamic Republic of
همونطور که یه عده از فشار اقتصادی بصورت وحشتناکی در فشار هستند، عده ای هم بصورت وحشتناکی پولدار شدند.
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس در رسانه ها شعار می دهند کالاها خارجی و... استفاده نکنند و کالا ها ایرانی استفاده کنند ولی متاسفانه خودشان استفاده می کنند.
دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس از کالا ها خارجی و خودروهای خارجی استفاده می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۹۸ درصد از مردم قوانین را رعایت می‌کنند ولی متاسفانه دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی رعایت نمی کنند.