پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

در تکاپوی یک لقمه نان

يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 672516
تحولات اجتماعی و اقتصادی زندگی امروز،موجب شده که بسیاری از مردان و زنان،درصدد انتخاب شغلی برآیند که برخلاف چرخه ی معمول کاری است.به عبارتی دیگر،در ساعاتی که اکثریت قریب به اتفاق مردم پس از یک روز کاری،به خانه می آیند ودر کنار خانواده هستند،آنان مجبورند از خانواده هایشان خداحافظی کنند و در اولین ساعات شب،کارشان را شروع و به شغل‌های کاذب مشغول شوند.عدم امنیت شغلی، درآمد کم و نداشتن بیمه از جمله مشکلاتی است که این اقشار از جامعه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و شب هایی را رقم بزندکه سخت روز میشوند.
https://jahannews.com/vdcezw8ppjh8fni.b9bj.html
jahannews.com/vdcezw8ppjh8fni.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همه جا ارومه ما چقدر خوشبختيم البته براي غارتگران بيت المال مصداق داره
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
به عقب برنمی گردیم.
علی برکت الله!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام ، ما را غم نان قشر مستضعف و پابرهنه کشت و غم خون سیصد هزار شهیدی که بخاطر اسلام و وطن آسمانی شدند تا ما در آرامش باشیم و اما یک عده سود جوی متظاهر به اسلام خون این ملت همیشه در صحنه را در شیشه کرده اند و.... چه انسان های پاکی که شب سر گرسنه بر زمین می گذارند به امید آنکه که فردا که از خواب بیدارمی شوند ندای آسمانی ظهور یوسف زهرا را بشارت دهد . و این پایان تمام غم ها و سختی ها خواهدبود انشا ء الله . اللهم عجل لویلک الفرج . والله مع الصابرین..........................
و رو سیاهی برای کسانی خواهدبود که پول و قدرت چشم ها و دلهایشان را کور کرده بود....