کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کودکی که برای سرش جایزه گذاشتند

20 آذر 1397 ساعت 15:25

گروه تروریستی طالبان اعضای خود را بسیج کرده تا یک کودک خردسال را بیابند و او را تکه‌تکه کنند!


به گزارش جهان نیوز،مرتضی احمدی پسر خردسال  افغانستانی که در سال 2006 با پوشیدن کیسه پلاستیکی راه راه  آبی رنگ شبیه لباس لیونل مسی در یک ویدئو به شهرت رسید، مدتی بعد مسی برای این کودک پیراهنی با امضای خود فرستاد. مرتضی حتی طی  یک مسابقه دوستانه در قطر با قهرمان خود دیدار کرد اما اکنون به همراه خانواده اش از ترس تروریست های طالبان آواره شده اند.

آنها برای حفظ جانشان مدام در حال جابجایی و فرار هستند و حالا از جنوب شرق افغانستان راهی کابل شده‌اند. بنا بر اعلام بی‌بی‌سی مادر مرتضی می گوید: این بار دومی است که خانه و کاشانه خود را به خاطر آنها ترک می‌کنیم، نمی دانم چرا از وقتی پسرم مشهور شده، تروریست‌های طالبان به خون او تشنه اند و قسم خوردند اگر دستشان به فرزندم برسد او را تکه تکه می کنند.
از طرفی عده ای هم با تصور اینکه پس از شهرت پسرم ما پولدار شده ایم مدام ما را تعقیب می کنند، آنها فکر می کنند مسی به ما پول بسیاری داده است. ما به این حرف و حدیث ها اهمیتی ندادیم اما با رسیدن طالبان به روستای انگوری محل زندگی سابق ما دیگر امنیت جانی نداشتیم. بار اول برای فرار راهی پاکستان شدیم و اکنون کابل، به هر حال امیدواریم اینجا امنیت کامل داشته باشیم.


کد مطلب: 658174

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/gallery/658174/1/کودکی-سرش-جایزه-گذاشتند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com