پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

موتورسیکلت ۲۰۰ میلیونی در ایران

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب: 646902
مدل ۹۴۶ به موتور تک سیلندر، چهار زمانه مجهز است که حداکثر توان ۸.۷ کیلووات (۱۱.۶ اسب بخار) در ۸۲۵۰ دور در دقیقه را تولید می‌کند.
به گزارش جهان نيوز،گران‌ترین وسپای موجود در بازار ایران مدل ۹۴۶ آن است که به دلیل طراحی خاص خود قیمت بالایی دارد.
وسپا ۹۴۶ هم اکنون در بازار تهران بین ۱۷۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و به گفته کارشناس بازار موتور سیکلت، این محصول فروش خوبی نیز دارد.
مدل ۹۴۶ به موتور تک سیلندر، چهار زمانه مجهز است که حداکثر توان ۸.۷ کیلووات (۱۱.۶ اسب بخار) در ۸۲۵۰ دور در دقیقه را تولید می‌کند.

وسپا موتورسیکلت که ساخت کشور ایتالیا است، در کارخانه وسپا واقع در توسکانی تولید شده و نمونه‌های بدلی بسیاری دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ساخته‌های دو کشور هند و چین در این زمینه اشاره کرد که از قضا طرفداران بسیاری نیز دارند.
خلاقیت اصلی وسپا در این بود که شیوه‌های طراحی که در عصر خود معمول بود را رها کرد و آغازگر مفهومی جدید با ناماسکوتریا همان موتور‌های جمع و جور سفر‌های شهری با طراحی خاص بدنه و چرخ‌های کوچک بود که پس از عرضه اولیه خود به میزان فروش ۱۷ میلیون موتور در پنج قاره دست یافت. طراحی و شاخصه‌های فنی این موتور، در طی چندین سال به تدریج سیر تکاملی خود را طی نمود و در طول این مدت همواره به روح اصیل وسپا به عنوان وسیله نقلیه‌ای که ویژگی سادگی استفاده را به همراه دارد و در دسترس همگان قرار دارد وفادار بوده است.
 
https://jahannews.com/vdce7p8pwjh8eoi.b9bj.html
jahannews.com/vdce7p8pwjh8eoi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
نوش جون صاحبش
دارندگى و برازندگى
Iran, Islamic Republic of
این موتور اصلا این قیمت نمی ارزه!!!!