جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۸

نجات دهندگان در حمله تروریستی اهواز

يکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب: 641789
انسان‌هایی که در شرایط بحرانی نجات جان دیگری برایشان مهم‌تر از جان خودشان است.
به گزارش جهان نيوز، آنچه در میان عکس‌های حمله تروریستی اهواز توجه برانگیز است، انسان‌های هستند که در آن شرایط بحرانی نجات جان دیگری برایشان مهم‌تر از جان خودشان است و شجاعانه دیگران را کمک می‌کنند تا از گرداب حادثه دور شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Oman
اگر تو آمریکا بود، این زحمت کشان نجات دهنده را اسطوره ملی معرفی می کردند و بهشان مدال می دادند و مطرحشان می شدند. کاش ما هم اینان را دو روز دیگر فراموش نکنیم.
ايراني
Iran, Islamic Republic of
درود به شرف و غيرتتون...
علی
Iran, Islamic Republic of
از دیروز دارم به خودم میبالم که چنین ارتش و سپاه و ناجایی داریم. در متن آتش باری مزدوران، از افسر عالی رتبه تا سرباز وظیفه، بجای فرار، دارن زن و بچه مردمو پناه میدن!
ماشاء الله
Iran, Islamic Republic of
عالی بود صحنه ها. جایی که نیروهای امنیتی سربازان را مجبور میکردند با فریاد که به زمین دراز بکشند برای حفاظت و رعایت اصل پدافند غیرعامل ولی خوشدون مردونه ایستاده بودند و چشم میچرخوندند تا عامل شلیک را پیدا کنند.
یا سرباز ارتشی که نفر به نفر مردم را نجات میداد و بقیه. هالی بودند. دمشون گرم.
Romania
ان شاالله اجرشون رو از سیدالشهدا میگیرن
Iran, Islamic Republic of
لطفا تيتر بزنيد اين سربازها را جمع كنند و به آنها مدال شجاعت بدهند.
Iran, Islamic Republic of
بخدا اینقدر وهابی ها و ترسویند که حد نداره .می بینید که همه جناتا رو اونا می کنند و گردن این اون می ندازند .بخدا یک هلی برو به اونجا و گرفتن عربستان .تمام
مختار
Iran, Islamic Republic of
انسانهای باغیرتی هستند که درمقابل حوادث وآزمایش خدا سربلند بیرون میآیند و قوت قلبی هستند برای انسان های دیگر.درود به شرف وغیرتتان