پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

چهره‌ها در مراسم تشییع عزت الله انتظامی

يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب: 635207
مراسم تشییع پیکر آقای بازیگر؛ مرحوم عزت الله انتظامی، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، از ساعت ۹ صبح يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ با حضور بسیاری از چهره‎ها و هنرمندان کشور از تالار وحدت تهران برگزار شد.
https://jahannews.com/vdcawmni049neu1.k5k4.html
jahannews.com/vdcawmni049neu1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسن
Germany
با سلام، خداوند رحمت کند.
جمعیت زیادی را در عکسها مشاهده کردم و چشمهای مملو از اشک بسیاری از این افراد را دیدم. سوال من از شما:
آیا اگر به این گروه ماتم‌زده گفته میشد که پیکر پاک و گمنام یک شهید حرم مطهر حضرت زینب سلام الله علیها مخصوصاً شهدای غریب وبی‌ادعای افغان را فقط برای چند قدم مشایعت کنند انصافاً فکر میکنید چند نفر از این گروه همکاری میکردند؟؟؟؟؟
البته همه شاهد بودند که اکثر این شهدای بی ادعا و غریب و بی‌سر در نهایت غربت و تنهایی بخاک سپرده شدند و وجدان کسی چه در این جمع مشایعت‌کننده و یاکل ایران حتی ذره‌ای بخود نیامد.
آن یکی همه چیزش و جانش و سرش را داد که دشمن سفاک بخاک وطن نزدیک نشود و این یکی فقط بخاطر عشقش که به اصطلاح هنرش بود نود و چند سال زندگی طبیعی کردو.....در نهایت جان به جان آفرین تسلیم کرد.
این کجا و این کجا و وجدان ما کجا؟؟؟
خدایا تو شاهد باش که من روسیاه شرمنده این شهدا هستم. والسلام
Iran, Islamic Republic of
من در تعجبم از کسانیکه با ظاهر ضداسلامی با موهای بیرون و ریش تراشیدع، میروند مراسم ترحیم. خب اگه اعتقاد به آخرت ندارید اعصابتون رو چرا خرد میکنید؟! بربد پارک. اگرم اعتقاد دارید و نگرانید و دلتون ناآرومه، پس چرا با ترک حرام الهی، خودتون رو آماده نمیکنید. شما از یه مو یا ریش برای خدا، نمیگذرید. بعد لابد توقع بهشت برین دارید!