جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

افتتاح بخشی از خط هفت مترو

شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب: 626827
مراسم بازگشایی مجدد بخشی از «خط هفت مترو» حدفاصل ایستگاه نواب صفوی تا مهدیه، صبح شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ با حضور سیدمحمدعلی افشانی شهردار تهران، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران، محمدحسین مقیمی استاندار تهران، جمعی از مسئولین شهری و شورای شهر در ایستگاه مهدیه برگزار شد.
https://jahannews.com/vdcirqaqyt1arv2.cbct.html
jahannews.com/vdcirqaqyt1arv2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م ج
Iran, Islamic Republic of
خط 7 مترو یک سال پیش افتتاح شده بود از میدان صنعت تا افسریه؟حلا 3 یا 4 ایستگاه شهردار دومرتبه آنرا افتتاح کرده /؟چند ایستگاه باقی مانده و چند نوبت دیگر باید این خط افتتاح شود ...؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خط مترویی که سابقا افتتاح شده و برای اصلاح اشکالات آن چندین ماه بسته شده بوده(که هر انسان ساده ای نیز می داند موضوع سیاسی است)رئیس شورا،شهردار،استاندار، برای افتتاح آن حاضر می شوند، و مراسم نیز می گیرند، گویی کوه را جا به جا کرده اند، این حاصل کار اصلاح طلب ها در تهران است و آن دسته از مردمم که به این تفکر رای دادند باید از خجالت در زمین فرو روند، قالیباف، با تمام مخالفت های دولت ها هزاران برابر این افراد کار کرد، ...
Iran, Islamic Republic of
و با وجود مخالفت دولت ها، هزاران برابر این افراد بیت المال را حیف و میل کرد.
Iran, Islamic Republic of
سلام
خدا را شکر می گوییم که با دست با کفایت شورای اصلاح طلب و شهردار فعال، این خط در کمتر از یکسال ساخت و بهره برداری گردید.
امیدواریم مابقی خط در چندین نوبت آینده افتتاح و مردم صبور و راضی شهر از آن استفاده کنند.
Iran, Islamic Republic of
دوستان! منظور کامنت این دوست عزیز متلک به این آقایونه. البته با چند تا علامت تعجب یا حتی با گذاشتن خخخخخ آخر پیام میتونست این منظور را به مخاطب برساند. دیدم همه منفی زدید
United States
آقای دکتر قالیباف متشکریم که هنوز داریم ثمره زحمات شما را می بینیم
Iran, Islamic Republic of
درود بر خط هفت مترو