پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳

لندن؛ سرزمین کارتن‌خواب‌ها

سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 604741
تازه‌ترین آمار وزارت جوامع و دولت‌های محلی انگلیس نشان می‌دهد، آمار افراد بی‌خانمان در لندن طی 7 سال گذشته دوسوم افزایش ‌یافته است.
به گزارش جهان نيوز،دلایل متعددی برای افزایش این روند در سال های گذشته مطرح شده، یکی از دلایل این است که پس از بحران مالی جهانی سال 2008 بسیاری از طرح ها برای کمک به بی خانمان ها در لندن متوقف شد. به طوری که منابع خبری از کاهش 45 درصدی این برنامه ها در فاصله ساله ای 2010 تا 2015 خبر دادند. از سوی دیگر، آمار رسمی نشان می دهد حدود 56 درصد از کارتن خواب های لندن را شهروندان غیرانگلیسی تشکیل می دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آجرلو
به این کارتن خوابها بگید شما که زبان انگلیسی تون خوب بیایید به ایران به دولت برجامی ها زبان یاد بدید, این هم به نفع شما است و هم به نفع ما. شما حقوق ها نجومی دریافت می کنید؛ ما هم گرفتار ترجمه های غلط برجام و پالرمو نمی شیم.
Canada
تهران شهر گور خوابها!
Iran, Islamic Republic of
تهران گورخوابها را انکار نکرد و حرکت هایی هم شد ، اما اروپاییان چشم آبی و مهد آزادی بیان و سرزمین پیشرفت انکار میکنند و از کشورشان گل و بلبل سر میدهند .