پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

حاشیه‌های پیش از حضور بقایی در جلسه دادگاه

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 591311
حمید بقایی امروز(چهارشنبه) در چهارمین جلسه دادگاه تجدیدنظر خود در شعبه 68 حضور یافت. تصاویر، حاشیه‌های پیش از حضور بقایی و همراهان وی را در دادگاه کیفری یک استان تهران نشان می‌دهد.
https://jahannews.com/vdchzznmz23nwxd.tft2.html
jahannews.com/vdchzznmz23nwxd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
سخنی با آقای احمدی نژاد:
هیچ کس منکر نارضایتی مردم از عملکرد برخی مسئولین نیست ،اما انشاءالله دوره ی سواری گرفتن حلقه های انحرافی از گرده این مردم تمام شده است .هاله ی نور و ...دیگر خرافات جایی در این مملکت ندارد .همه ی افراد باید در مقابل عملکرد خود در مسئولیتهایشان پاسخگو باشند وبدان که با حضور خود در کنار منحرفین بیش از پیش قافیه را می بازی .از خدای متعال به واسطه ی رایی که به تو دادیم پوزش می طلبیم.
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
دروغ انحراف
Iran, Islamic Republic of
در کشور ما ،برخی درک و فهم خود از مباحث دینی و اصولی از دین را که اتفاقا غیر قابل تقلید است را حجت خدا دانسته و هر کس را که مقلد آن فهم و پذیرای آن نبینند، تکفیر و انگ ضد دین، انحرافی می زنند.وقتی پرسیده می شود، علت و مصداق انحراف چیست، می گوید چون فلان حرف یا نظر را بیان کرده است!
می پرسیم برفرض محال نظر او مخالف برخی باورهای شما از دین باشد، آیا اعتقادی به آزادی بیان دارید؟ سفسطه کرده و می گویند این آزادی بیان نیست!
اصلا او غیر مسلمان، آیا همانطور که شما تمام ادایان آسمانی بر روزی زمین را و مروجان آن را بخاطر درکشان از دین خود، نقد می کنید، همان منتقد مثل شما حق نقد شما از بابت قرائتی که از اسلام و نه امام معصوم ع ارائه می کنید را دارد؟
مگر شما منصوب امام معصومید که هردرک و قرائتی یا تفسیر به رای خود را ارائه دادید، مردم باید بپذیرند؟
شاخص های اسلام ناب آیا غیر از عدالتخواهی ، کرامت انسان، مبارزه با فسق و جور و ظلم و تحقق شریعت نبوی ص و اجرای احکام الهی وفق نص دستور خدا و پیامبر ص و امام معصوم ع است؟
پس چرا امروز مروجان انگ انحراف به دیگران، خود و بستگان و نزدیکانشان آلوده به فساد مالی، امنیتی و اقتصادی و جاسوسی اند اما در حاشیه امند؟
آیا اسلام ناب، اسلام رسول الله ص و اسلام امام مهدی عج چنین امرکرده است؟!
حاشالله!
به نظر امروز دین در کشور ملعبه دست سیاسیون سیاسی کار اشرافی طلب کاخ نشین برای کسب قدرت و ثروت شده است تا جائیکه رفتار و عملکرد انان صددرصد ضد دین و عامل دین گریزی مردم و جوانان شده است.
کاش صدا و سیما ترجمه دعای عهد را روزی چند بار برای مردم و مسئولین نمایش دهد بویژه آن فرازی که می فرماید:
"مُجَدِّداً لِمَا عُطِّلَ مِنْ أَحْكَامِ كِتَابِكَ وَ مُشَيِّداً لِمَا وَرَدَ مِنْ أَعْلامِ دِينِكَ وَ سُنَنِ نَبِيِّكَ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ ... و تجديدكننده آنچه از احكام كتابت تعطيل شده، و محكم كننده آنچه از نشانه هاى دينت و روش هاى پيامبرت (درود خدا بر او و خاندانش) رسيده است"
براستی چه کسی احکام کتاب خدا را تعطیل کرده و کدام احکامی است که قراراست امام عصر عج بیاید و انها را زنده کند؟ کدام سنت های رسول اکرم ص به فراموشی و تعطیلی کشانده شده است که امام مهدی عج حتما و قطعا احیا میکند؟
اولین آن عدالت و رعایت حق الناس و کرامت انسان خواهد بود چون بنای احکام الهی این است.
دروغ انحراف، بازی سیاسی کاران دغلی بود (که تا بیوت علمای دین هم رسوخ کرد)برای حذف و شکست دولت ها یمردمی نهم و دهم و اما دریغ از این جماعت دغل در روشنگری اموال ودارایی های خود و نسبتشان با مفسدین اقتصادی و جاسوسان و دلیل حمایتشون از انها!
چقدر سخت خواهد شد روز ظهور امام عصر عج برای کاخ نشینان مدعی دینداری که کل خدماتشان به اسلام و ملت فقط چند سخنرانی بی عمل بوده است!
بویژه وقتی بستگانس و نزدیکان فاسداشان در کنار سکوتشان قرار داده میشود و باید پاسخ نه به ملت که به امام عصر عج و مسئولین حکومتیش را بدهند!
و شاید این جماعت ، همانهایی باشند که جز اولین گروههای محارب با امام معصوم باشند که مدع یشوند چه کسی گفته او موعود آخر زمان است؟!
و مدعی باشند بایداول ما تایید کنیم !
مثل امروزی که هر جا پایشان به پرسشگری میرسد خود و بستگان و نزدیکان و هم حزبی ها را را بری از گناه و خطا می دانند و هر خبط و غلط خود را به پای نظام و اسلام میگذارند!
حکایت جریان انحراف، این جریان نفاق است که وجه بدی از دین را با رفتار و عملکرد خود ترویج کرده و دشمن را امید وار به تغییر نظام اسلامی عزیز که ثمره خون صدها هزار شهید است کرده است! و این نفاق پیشگان کاخ نشین آلوده، بدترین جریان انحراف سقیفه در عصر کنونی ما هستند حتی بدتر از آل سعود چرا که آل سعود نقاب از چهره انداخته اما چنین جریانی هرگز!
جریان نفاق و انحرافی مربوط به کسانی است که امریکا و صهیونیزم بر آنان امید بسته است! شما ببینید در کشور این جریان انحرافی کجا هست و حضور دارد!