جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲

برگ برنده پوتین در مقابل غرب چیست؟

پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 569524
تقریبا ۴۰ درصد از نوجوانان که لقب شوالیه‌های روس به آنها داده ‌شود پس از گذراندن دوره‌های سخت به سازمان‌های نظامی و انتظامی می‌پیوندند.
به گزارش جهان نيوز،در منطقه استاوروپول روسیه گروهی از نوجوانان تحت آموزش های ویژه نظامی می‌گیرند.
 این نوجوانان در باشگاه پاتریوت تحت آموزش از سوی مربیان ارتشی قرار می‌گیرند. شعار این مدرسه نظامی "فردا امروز شروع می شود" است.
مربیان این نوجوانان از افسران نیروهای امنیتی و فعال ارتش روسیه هستند که در مناطق جنگی حضور داشته‌اند.
تقریبا ۴۰ درصد از نوجوانان که لقب شوالیه‌های روس به آنها داده ‌شود پس از گذراندن دوره‌ها به سازمان‌های نظامی و انتظامی می‌پیوندند.
نوجوانان در این مدرسه نظامی تمرینات فیزیکی، آموزش کار با سلاح، دوره‌های تیراندازی، رانندگی خودرو و چتربازی را فرامی‌گیرند.
خبرگزاری رویترز در گزارشی با عنوان غرب از پوتین خشمگین است، روس ها را ه نظامی را یاد می گیرند نوشت: رییس جمهور روسیه ممکن است از طرف غرب برای گرفتن کریمه از اوکراین در سال ۲۰۱۴ خشمگین بوده و انتقاد داشته باشد اما در روسیه پوتین مورد تایید عمومی قرار دارد.
در ادامه این گزارش آمده: عملیات به دست گرفتن شبه جزیره کریمه توسط ناسیونالیست های روسی با عنوان بهار کریمه منجر به افزایش آموزش های نظامی بین میهن دوستان جوان روس شده است.
https://jahannews.com/vdcir3aw5t1aqw2.cbct.html
jahannews.com/vdcir3aw5t1aqw2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *