جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

خنده ظریف ولاوروف درحاشیه اجلاس سوچی

پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 567742
محمدجواد ظریف در حاشیه برگزاری اجلاس سه جانبه رؤسای جمهوری ایران، روسیه و ترکیه با سرگئی لاوروف دیدار کرد.
به گزارش جهان نيوز،محمدجواد ظریف که همراه رییس‌ جمهور کشورمان برای شرکت در نشست سه‌جانبه‌ سران کشورهای ترکیه، روسیه و ایران به سوچی سفر کرده بود در توییتی به تشریح اهداف برگزاری این نشست پرداخت.
 وی در توییت خود نوشت: در نشست تاریخی سوچی با روحانی و سرلشکر باقری و همراهی همتایانمان از روسیه و ترکیه شرکت کردیم که هدف آن کمک به امنیت نهایی مردم سوریه و صلح پایدار است. ما در مسیر درست در حال حرکتیم.

 وزیر خارجه ایران در توئیتی دیگر عکسی از روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه در نشست سوچی منتشر کرد و با لحنی کنایه‌آمیز از اهمال عربستان و آمریکا در مبارزه با تروریسم و توسل آنها به حرافی و اقدامات نمایشی به جای اقدامات عملگرایانه در این زمینه انتقاد کرد.

 ظریف با انتشار عکسی نوشت: زمانی که واقعاً مشغول تلاش برای صلح و مبارزه با تروریسم باشید، به حرافی یا جادو جنبل، مثلا با گوی‌های درخشان، نیازی ندارید.

 اشاره ظریف به گوی درخشانی است که دونالد ترامپ، ملک سلمان و عبدالفتاح السیسی، هنگام افتتاح مرکز موسوم به مرکز جهانی مبارزه با افراط‌گری در نشست ریاض در خردادماه سال جاری دست خود را روی آن گذاشته بودند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به سبک عادل فردوسی پور بخوانید : " چه میکنه این دیپلماسی خنده"