شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱

پوشش ۷۰ سال پیش زنان روسیه

دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 566814
اتحاد جماهیر شوروی به شدت از حنگ رنج برد وحدود 27 میلون نفر از جمعیت خود را در جنگ از دست داد اما بعدها با شکل‌گیری شورای امنیت سازمان ملل متحد توانست به عضویت این شورا در آید و در دوران پس از جنگ به عنوان یک ابرقدرت ظهور یابد.
به گزارش جهان نيوز،اتحاد جماهیر شوروی به شدت از حنگ رنج برد وحدود 27 میلون نفر از جمعیت خود را در جنگ از دست داد اما بعدها با شکل‌گیری شورای امنیت سازمان ملل متحد در سال 1945 توانست در کنار آمریکا ، انگلیس ، فرانسه و چین ، به عضویت این شورا در آید و در دوران پس از جنگ به عنوان یک ابرقدرت ظهور یابد. تصاویر زیر زندگی مردم روسیه و پوشش زنان این کشور را در دوران جنگ جهانی دوم نشان می‌دهد. 
 
https://jahannews.com/vdchz-nmk23n-6d.tft2.html
jahannews.com/vdchz-nmk23n-6d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Turkmenistan
درود بر روسیه و مردم و رهبر عزیز مقتدر و با شخصیت و با نزاکتش . ملت ایران دولت و ملت روسیه را بسیار دوست می دارند و ممنون دار حمایتهای استراتژیک ایشان هستند . متاسفانه دولتی در ایران سر کار است که دل در گرو غرب دارد و فرصتهای حیاتی و غیر قابل تجدید در اتحاد با روسیه را قدر نمیداند . به امید اتحاد هر چه بیشتر دو کشور و ملت .