سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

پیاده‌روی زائران در سامرا

سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 563742
شهر غریبی که حدود یکسال قبل به اشغال داعشی ها در آمده بود و حرمی که گنبدهایش را با کینه به خیال خودشان ویران کرده بودند این روزها شاهد یک حماسه بزرگ هست.
به گزارش جهان نيوز،شهر غریبی که حدود یکسال قبل به اشغال داعشی ها در آمده بود و حرمی که گنبدهایش را با کینه به خیال خودشان ویران کرده بودند این روزها شاهد یک حماسه بزرگ هست. قلب اربعین در سامرا می تپد و این شهر بزرگترین اجتماع طول تاریخ خود را دیده است. خیابانها پر از زن و مرد و پیر و جوان و کودک و نوزاد و ... است که حتی نیمه های شب فوج فوج در حال ورود و خروج به سامرا هستند. سامرایی که تا پیش از این بخاطر مباحث امنیتی تنها از صبح تا ظهر درب هایش به روی زائران باز بود، این روزها بصورت شبانه روز در یک شعاع چند ده کیلومتری از زوار و از صبح تا شب به دور امامین_عسگریین در حال طواف ورود و خروج هستند. مردم امنیت را تحقیر کردند و با جانهای خود امنیت را برای سامرا و حرمهای عسگریین خریدند. همکاری برادران اهل تسنن در خلق این حماسه انکار ناپذیر است و ظرفیت وحدت واقعی حول محور محبت اهل بیت را دوباره به رخ بدخواهان کشید.
https://jahannews.com/vdceex8nwjh8pfi.b9bj.html
jahannews.com/vdceex8nwjh8pfi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *