پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

جنجال سفر مجردی همسر ترامپ

سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 552568
همسر رییس‌جمهوری آمریکا برای اولین بار پس از ورود به کاخ سفید در ماه ژانویه به صورت انفرادی به خارج از کشور سفر کرد؛ سفری که بی حاشیه نبود.
ملانیا ترامپ در نخستين سفر رسمی و بين المللی خود به عنوان بانوی اول آمريکا روز شنبه برای شرکت درمسابقات جهانی نظاميانی که حين انجام وظيفه دچار معلوليت های جسمی شده اند به تورنتوی کانادا سفر کرد.
 
بانوی اول آمريکا پيش از مراسم افتتاح اين مسابقات با جاستين ترودو، نخست وزير کانادا و خانواده او و شاهزاده هری، نوۀ ملکه اليزابت دوم ديدار کرد. دیدار و عکس یادگاری با شاهزاده هری اما باعث بوجود آمدن حواشی برای اولین سفر بانوی اول شد؛ در این عکس شاهزاده هری دست خود را به حالتی گرفته که «نماد شاخ» یا نماد شیطان را نشان می دهد و او حدود 16 ثانیه دست خود را به همین حالت نگه داشته است.
 
 یک کارشناس زبان بدن در این خصوص اعلام کرد: شاهزاده هری در واقع محکم ایستاده بود و سعی داشت خود را در دیدار با بانوی اول آمریکا هیجان زده نشان ندهد. وی همچنین با بی میلی به ملانیا ترامپ لبخند می زد.
 
او افزود: به نظر می رسید که شاهزاده هری قصد داشت در این دیدار از خود محافظت کند. ملاقات وی با ملانیا ترامپ برعکس دیداری بود که وی با میشل اوباما، همسر باراک اوباما، در سال 2015 داشت. وی در دیدار با میشل اوباما بسیار راحت و آسوده بود و هیچ استرسی نداشت.
 
گزاشها حاکی از آن است که استفاده از حالت دست به این شکل علاوه بر نماد شیطان پرستی، معانی دیگری هم دارد که در استفاده از آن باید بسیاری محتاطانه عمل کرد. مثلا در زبان اشاره این علامت به معنای دوست داشتن و احترام گذاشتن هم هست.
 
https://jahannews.com/vdciqrawvt1aww2.cbct.html
jahannews.com/vdciqrawvt1aww2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نمی دونم چرا این خانم خیلی قافه و کارهاش مصنوعی هست
انگار ی عروسک یا ربات هست که فقط باید ژست بگیره و لبخند بزنه و لباس شیک بپوشه تا عکاس ها عکس بگیرند ازش