جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

صحنه‌هایی از بزرگترین مبارزه بوکس قرن

منبع: فرادید
يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 544744
فلوید می‌ودر با پیروزی در مسابقه بوکس مقابل مک گرگور به رکورد استثنایی 50 پیروزی بدون شکست رسید.
به گزارش جهان نيوز، مسابقه جنجالی میان فلوید می‌ودر، قهرمان بوکس سبک وزن جهان و کانر مک‌گرگور که از چند ماه پیش تمام طرفداران بوکس جهان منتظر برگزاری‌اش بودند، از ساعت 8:30 امروز به وقت تهران در شهر لاس‌وگاس برگزار و بوکسور آمریکایی در راند دهم پیروز شد.
 
مک‌گرگور که رشته تخصصی‌اش مبارزات آزاد است، مبارزه را بهتر آغاز کرد و در سه راند اول امتیازات بیشتری گرفت اما پس از آن این می‌ودر بود که حریف ایرلندی‌اش را تحت فشار گذاشت و هفت راند بعدی را به سود خود به پایان رساند. او در راند دهم، با زدن چند ضربه متوالی به سر صورت قهرمان مبارزات آزاد جهان او را شکست داد.
 
به این ترتیب می‌ودر به شکست ناپذیری خود در بوکس سبک وزن جهان ادامه داد و پنجاهمین پیروزی متوالی‌‌اش را کسب کرد تا رکورد 49 برد راکی مارسیانو را پشت سر بگذارد و اولین آمریکایی تبدیل شود که به این رکورد درست یافته است. طبق گزارش‌ها می‌ودر از این مسابقه 77 میلیون پوند و مک‌گرگو 23 میلیون پوند درآمد کسب کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *