چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۱

بچه‌های مدرسه خاتم الانبیاء

عکاس :فرشته اصلاحی
دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 520644
در روستای وشنام شهداد واقع در بخش مرکزی چابهار مدرسه ای هست به نام خاتم، شامل دو کلاس درس با مقاطع مختلف که دانش آموزانش با وجود ازدحام کلاسها، ساعاتی از روز را به عشق باز شدن مدرسه قبل از موعد کنار مدرسه با شوق حاضر می شوند.

به گزارش جهان نيوز به نقل از همشهری، مدت هاست که به دلیل فرسودگی سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرسه از کار افتاده و بچه ها با وجود گرمای ناشی از ازدحام کلاس زیر سقفی با پنکه و کولری خاموش و ازکار افتاده درس می خوانند. نیمکت های محدود کلاس جای جمعیت دانش آموزان را ندارد و شلوغی کلاس مانع از آموزش می شده و کار را برای معلمان دلسوز سخت می کند. اهالی روستا سالهاست که تقاضای ساخت مدرسه ای جدید دارند و با وجود پیگیری مستمر دهیار روستا اما تنها اقدامی که صورت گرفته ساخت یک چهار دیواری با سردر مدرسه است که از سال ۱۳۹۲ تاکنون هیچ پیشرفتی در ساختش صورت نگرفته و همچنان درهای چهار دیواری ای که قرار بوده مدرسه باشد، به روی جمعیت دانش آموزان بسته است.
https://jahannews.com/vdci5uaw5t1arq2.cbct.html
jahannews.com/vdci5uaw5t1arq2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Netherlands
چشم همه ما مسلمونا روشن
کاش بهتر بودیم