پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

جشنواره دو قلوها

عکاس: mary ellen mark
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 513053
مری الن مارک بعد از سالها مطالعه در مورد اینکه چگونه از دو قلو هاعکاسی کند-به این نتیجه رسید که بهترین دوربین برای این کار دوربین 20در 24 پلارید است.

به گزارش سرویس عکس جهان نيوز،مری الن مارک عکاس زن معروف ، در سال 1998 در جشنواره ی سالانه ی دوقلوها ی اوهایو شرکت کرد و بعد از دیدن این جشنواره علاقه مند شد تا از دوقلو ها در این جشنواره عکاسی کند.

مری الن مارک بعد از سالها مطالعه در مورد اینکه چگونه از دو قلو هاعکاسی کند-به این نتیجه رسید که بهترین دوربین برای این کار  دوربین 20در 24 پلارید است. او میگوید : تنها این دوربین پلارید بود که می توانست این همه شباهت دوقلو ها را به مخاطب نشان دهد.

او میگوید:ما در ماه آوریل سال 2001،  شروع به برنامه ریزی این پروژه کردیم . شوهر من، مارتین بل، شروع به طراحی مجموعه و نورپردازی آن کرد و در ماه اوت سال 2001، با دو وانت باری و یک کامیون خدمه دوازده نفره و بسیاری از تجهیزات و یک دوربین پلاروید بزرگ، از نیویورک راهی اوهایو برای عکاسی از جشنواره ی دوقلوها شدیم.اما باران همه ی برنامه ی مارا خراب کرد. برای همین ما منتظر سال بعد شدیم تا از این اتفاق مهم عکاسی کنیم. که در سال 2002 توانستیم این مجموعه ی دوست داشتنی را عکاسی کنیم.                                                        
https://jahannews.com/vdcenx8nxjh8z7i.b9bj.html
jahannews.com/vdcenx8nxjh8z7i.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *