جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

الماس سیرالئون

عکاس:پپ بونت
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب: 506481
بسیاری از منتقدین ترکیب بندی های این عکاس را کلاس درسی میدانند برای یادگیری کمپوزوسیون در عکاسی مستند.شما را به دیدن این مجموعه مستند دعوت میکنم.


به گزارش سرویس عکس جهان نيوز، جمهوری سیرالئون (Sierra Leone) کشوری است در غرب آفریقا. پایتخت و بزرگ‌ترین شهر آن فری‌تاون است.
جمعیت سیرالئون ۶ میلیون نفر و زبان رسمی آن انگلیسی است. واحد پول این کشور لئون نام دارد.کشف این منطقه از سوی اروپاییان در سال ۱۴۶۱ و توسط پرتغالیان صورت گرفت.

نام سیرالئون نیز از زبان پرتغالی گرفته شده و به معنای «کوه شیران» است. منطقه سیرالئون در آن دوره تبدیل به یکی از مناطق تجارت برده برای اروپاییان شد.

امروزه با وجود غنای منابع طبیعی، ۷۰ درصد از مردم سیرالئون زیر خط فقر زندگی می‌کنند.این کشور هم اکنون کشور ضعیفی است و با فقر، فساد و کمبود مدیریت در اقتصاد دست به گریبان است. سیرالئون از لحاظ معادن الماس بسیار غنی است. تجارت جواهرات قاچاق در این کشور با عنوان «الماس خون» انجام می‌گیرد که همین موضوع باعث ایجاد تنش‌های مالی و درگیری‌های غیر نظامی شده که دولت تلاش می‌کند تا قاچاق الماس از طریق مرزها را متوقف کند.

مجموعه ای که می بینید مجموعه ی معروف الماس سیرالئون  است که توسط عکاس مستند pep bonet, جمع اوری شده است.ب سیاری از منتقدین ترکیب بندی های این عکاس را کلاس درسی می دانند برای یادگیری کمپوزوسیون در عکاسی مستند. شما را به دیدن این مجموعه مستند دعوت میکنم.                                          
https://jahannews.com/vdcbw0bs8rhbgap.uiur.html
jahannews.com/vdcbw0bs8rhbgap.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *