پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۸

اشک تمساح مریم رجوی برای مردم سوریه

سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 497478
سازمان تروریستی منافقین در مراسمی که شماری از سرکردگان و دشمنان ملت سوریه و ایران حضور داشتند اقدام به برگزاری نشستی با عنوان "شب همبستگی با مقاومت سوریه" کرد.
به گزارش جهان، این سازمان جنایتکار که در سه دهه گذشته بیش از ۱۲ هزار ایرانی را ترور کرده است که اکثر آنها شهروندان غیرنظامی و بعضاً زن و کودک بوده اند این بار برای مردم سوریه اشک تمساح ریخت و "مریم رجوی" سرکرده این سازمان تروریستی نظام سوریه و ایران را به کشتار غیرنظامیان سوری متهم کرد!

در این جلسه سید احمد غزالی، نخست‌وزیر سابق الجزایر، سید محمدعلی حسین روحانی نمای جاسوس رژیم صهیونیستی،  شیخ تیسیر التمیمی، قاضی‌القضات سابق کل فلسطین، خلیل مرون، مدیر مسجد اوری و رئیس کمیته مسلمانان فرانسه برای دفاع از حقوق اشرفیان! شیخ مسکین، دبیرکل شورای امامان فرانسه و رئیس کمیته مسلمانان فرانسه علیه افراط‌گرایی و برای حقوق‌بشر، دکتر انور مالک، نویسنده و گزارشگر سابق سوریه در اتحادیه عرب، عبدالله خلف هماهنگ‌کننده جریان سعد حریری در فرانسه، طاهر بومدرا رئیس سابق حقوق ‌بشر ملل ‌متحد در عراق و مسئول پرونده اشرف در ملل متحد! رضا الرضا، دبیرکل هیأت موسوم شیعه جعفری عراق، صباح المختار، رئیس انجمن عرب در انگلستان، جلال گنجه‌ای از اعضای ارشد گروهک تروریستی منافقین حضور داشتند.

مریم رجوی در این نشست با بیان اینکه ماه رمضان را ماه همبستگی با مردم مقاوم سوریه اعلام می‌کنیم افزود: امشب در این اجتماع و در این افطار، سوریه مجروح و خون‌فشان را مد نظر داریم و از قهرمانی و ایستادگی مردمش تجلیل می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *