پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۱

پوتین و پدرش در راهپیمایی بزرگ پیروزی

سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 490383
"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه در مراسم راهپیمایی "هنگ جاودان" که به مناسبت روز پیروزی بر فاشیسم در از خیابان تورسکایا به سوی میدان سرخ برگزار شد شرکت کرد و تصویری از پدرش را در دست گرفت. هنگ جاودان یک راهپیمایی اجتماعی است که در زمان برگزاری آن مردم عکس‌های خویشاوندان خود را که در جنگ کبیر میهنی شرکت کرده بودند، حمل می‌کنند. پوتین در زمان رژه پیروزی در مسکو تاکید کرد: روز پیروزی باشکوه که تبیین کننده شادی، خاطره و سوگ است را به شما تبریک می‌گویم. این جشن سمبل اتحاد روسیه و مردم کشور است. قدرت، اطمینان و شایستگی ما در همین انسجام و وفاداری به میهن است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنظرم ما هم باید در یک روز مشخص که بهتره تو ایام هفته دفاع مقدس باشه ، همچین گردهمایی بزرگی رو تو تمام شهرهای کشورمون برگزار کنیم و همه خانواده های شهدا با در دست گرفتن قاب عکس شهیدشون ، به همه مردم ایران و جهان یادآوری کنند که برای بقای این انقلاب و نظام چه عزیزانی رو از دست دادند.این نمایش قدرت برای ایران محسوب میشه.