پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۵
۲

گنده‌گویی رئیس‌جمهور فراری یمن

چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب: 474695
عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن در سفر به ترکیه با رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور این کشور دیدار و در یک کنفرانس خبری مدعی شد که ما از تسلیم کردن یمن به ایران خودداری کرده و خواهیم کرد و ایران با وجود تمامی تلاش‌هایش در این زمینه موفق نخواهد شد. هادی همچنین ادعا کرد که تعدادی از نیروهای سپاه پاسداران ایران و حزب الله را بازداشت کرده بودیم که حوثی‌ها در جریان یورش خود به صنعاء آن‌ها را آزاد کردند. وی با تکرار ادعاهای ضدایرانی‌هاش حزب‌الله را یک سازمان تروریستی خواند.
https://jahannews.com/vdcco0q0p2bqme8.ala2.html
jahannews.com/vdcco0q0p2bqme8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
بیچاره ها فکر میکنن جلو اراده خدا رو میتونن بگیرن ۰ ایران و ایرانی وسیله هستن۰ اراده پروردگار مسقر شدن حکومت جهانی حضرت مهدی هستش
رضايي ع ر
اي مگس عرصه سيمرغ نه جولانگه تست
عرض خويشمي بري و زحمت ما مي داري

تو بدبخت كه آويزون عربستان روبه زوال شدي يكي بايد خود عربستان و تركيه را از بدبختي نجات ابده ا ونوقت تو عبد شيطان منفور واسه ايران و حزب الله شاخ و شونه مي كشي بهتره از اين همه جنايت و خيانت به كشورت خجالت بكشي !!!بيش از ازين خفت وخواري و دريوزگي نكشي !!!!
بيچاره اون بدبختهايي كه آويزون تو شدند !!!!