پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۳

فرزند خردسال شهید مدافع حرم در آغوش رهبر انقلاب

شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب: 472359
از یاد کودک هرگز نخواهد رفت آن نوشته‌های روی قرآن رهبر را که برای پدر نوشتند. حالا شاید بهترین عکسش، -بعدِ عکس‌های بابا- عکس هم‌آغوشی‌اش با رهبر باشد. همه این‌ها برای او تسلای اندوه یتیمی است، اما برای ما، تذکره بیداری از خواب طولانی‌مان.
به گزارش جهان، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفط و نشر آثار آیت الله خامنه ای، تصاویری از دیدار خانواده‌های چند شهید مدافع حرم از جمله شهیدان سردار سرتیپ جبار دریساوی، سرهنگ پاسدار کمال شیرخانی و سردار سرتیپ دادالله شیبانی با رهبر انقلاب که در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ انجام شده بود را منتشر کرد. در این تصاویر، فرزند خردسال شهید شیرخانی -که در ۱۴ تیرماه ۱۳۹۳ در سامرا به شهادت رسیده بود- در آغوش رهبر انقلاب دیده می‌شود.

این پایگاه در حاشیه انتشار این عکسها متن زیر را هم منتشر کرد:

فضیلتشان گمنامی است. هنوز خیلی‌ها نامشان را نمی‌دانند، و از آن عجیب‌تر، بزرگی کاری که آن‌ها کردند را نمی‌دانند. تازه شهرها، آرام آرام دارند در آغوششان می‌گیرند و بهشت زهراها به وجودشان گلباران می‌شوند. آرام آرام محله‌ها دوباره بوی خون‌های خشکیده گرفته‌اند و نوجوان‌های محل با عکس پهلوان‌هایشان عکس یادگاری می‌اندازند. اما اینجا، کسی هست که ناشناخته‌ها را می‌شناسد. اینجا کسی هست که با «غریبان» قریبی کند. و برای همین هم قلوب اولیای آن سفرکردگانِ به مجلس کرامت مرتضوی و حسینی و زینبی، هوای دیدار او را می‌کند تا آهنگِ ارادت او کنند و هدیهِ عنایت بگیرند.

از یاد کودک هرگز نخواهد رفت آن نوشته‌های روی قرآن رهبر را که برای پدر نوشتند. حالا شاید بهترین عکسش، -بعدِ عکس‌های بابا- عکس هم‌آغوشی‌اش با رهبر باشد. همه این‌ها برای او تسلای اندوه یتیمی است، اما برای ما، تذکره بیداری از خواب طولانی‌مان. این مجلس، نشانه‌ای است که ما هم قدر بدانیم. این مجلس، شهادتِ عظمت کسانی است که پیکرهایشان، سپر شهرهایمان شد و آوازه شجاعتشان، شهر به شهر دنیا را زیر پا گذاشت. این مجلس، آوای غربت دارد اما؛ این مجلس همان مجلس است که غربت در آن سربلند بود؛ در یکی از همین مجلسها بود که رهبر برای یاران غریبش -مدافعان حریم اهل بیت (علیهم‌السلام)- شعری را زمزمه کردند: «... ما مدعیان صف اول بودیم... از آخر مجلس شهدا را چیدند.»
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صدر
خوب جایی سرت را گذاشته ای عزیز، بهترین و ارامش بخش ترین و مطمئن ترین جا آغوش رهبر عزیز است پسر کوچک وسرافراز شهید .خوش بحال تو و پدر بزرگوارت و درود خدا بر آنان که غریبانه رفتند و مظلومیت رهبر مظلوم اما مقتدر را ندیدند. جانم فدایت اقاجان
خدا به همه ما کمک کند تا بتوانیم با قرار گرفتن در صراط مستقیم انقلاب پاسخ جانفشانی شهدا را در روز قیامت بدهیم . هروقت تصاویر فرزندان شهدا بخصوص نونهالان را می بینم اشک از چشمانم جاری می شود و فقط به این فکر می کنم که آیا ما هم به همین اندازه حاضریم از جان، مال، آبرو، پست، مقام و ... بگذریم یا نه !!!!! خدایا به حق خانم فاطمه زهرا(س) ما را در مسیر شهدا و امام شهدا قرار بده و عمر ما را ختم به خیر و ختم به شهادت نما.
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
فقط اشک ما را بلدید در بیاریدددددددددددددد.....
خدایا فقط ظهور امام عصر عج را برسان که دیگر طاقت نداریم....
علیرضا
مردم تو این دنیا دنبال چی می گردن؟
تصویر از این زیبا تر کجا میشه پیدا کرد؟
رزمنده
با سلام رهبراسایه ات مستدام بادکلامتان بانفوذ قلبتان ارام دشمنانتان نابودباد فداییان رهبر
حسین
Netherlands
حیف این انقلاب که منحرف بشه یا لطمه ببینید.
خدا همه را هدایت کند که از انقلاب حمایت کنند.
هر دو شما در پناه قرآن
مهدوی
فرزندان شهدا وقتی دراغوش اقا قرار می گیرند چه ارامشی پیدا می کنند هذا من فضل ربی
این کودک بخاطر اسلام بخاطر قران بخاطر ناموس کشور و بخاطر استوار و پایدار ماندن دین و قران یتیم شد. همه ملت ایران مدیون این کودک هستیم اگر امثال پدر این کودک عزیز نبود الان داعش در تمامی شهرهای کشور رسوخ کرده بود و امنیت در کشور به مرز صفر می رسید عکسهای زیبا اشک آوری است غیر ممکن است کسی این عکسها را نبیند و اشک از دیدگانش جاری نشود.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر امریکا و اسرائیل مسببین فتنه در جهان اسلام
م
ای جانم ما شرمنده ایم شرمنده به خدا به خاطر این شهدا حجاب کاملم را کاملتر و دینم را محکم تر حفظ می کنم هان ای جان که بایددر روز قیامت جواب تک تک این شهداو فرزندانشان و همسرانشان و خواهر و مادرنشان را بدهیم وای بر ما وای برما که قیامت نزدیک است
خدا سایه ات را تا ظهور یار مستدام بدارد آقاجان..

آرزوی دست بوسی ات بر دل است..