چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۳
۳

پیکر زائر کربلا پیدا شد

سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 460103
عصر دوشنبه شانزدهم آذرماه پیکر یکی دیگر از جان‌باختگان حادثه سقوط مینی‌بوس حامل ۱۲ زائر کربلای حسینی در محور مواصلاتی هراز پیدا شد و کماکان عملیات تجسس برای یافتن جسد دو زائر مفقود شده ادامه دارد. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آمل اظهار کرد: در ششمین روز جست‌وجو علاوه بر امدادگران آملی، دیگر امدادگران استان مازندران نیز وارد میدان شده به طوری که هم‌اکنون ۲۰ اکیپ نیروی آتش‌نشانی آمل و دیگر شهرها در حال اجرای عملیات هستند. وی با تاکید بر شناسایی ۲۰ نقطه از مسیر رودخانه هراز برای تجسس تخصصی مفقودان بیان کرد: هم‌اکنون ۴۰ تیم از گروه‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر، آتش‌نشانی، خدمات شهری، دهیاران، افراد بومی و بخشداری لاریجان در حال یافتن دو مفقود دیگر حادثه هستند.
https://jahannews.com/vdcbggbafrhb08p.uiur.html
jahannews.com/vdcbggbafrhb08p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرباز گمنام
اجرکم عندالله محفوظ.
Iran, Islamic Republic of
یا حسین (ع)
حسن
سلام سردار عزیز، دست علی بهمراتون، ان شاءا.. خدا طول عمر با عزت به شما و خانواده محترمتان عنایت کنه و سلام به عزیزانی که در شما را در همه زمینه ها یاری می کنند. التماس دعا سردار با معرفت