پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۵
مديرعامل ايساكو تشريح كرد

ايجاد تحول در خدمات پس از فروش ايران خودرو

دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب: 455867
توقف خودروها در شبكه خدمات پس از فروش ايران خودرو به حداكثر يك روز كاهش يافته است.
به گزارش جهان به نقل از ایکو پرس سيدرضا حسيني مديرعامل شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو با بيان اين مطلب، گفت: تا دوسه هفته پيش اين مدت زمان حتي به 20 روز هم مي كشيد.

وي افزود: در رويكرد جديد ايساكو هيچ خود رويي براي يك ايراد، دوبار به شبكه خدمات مراجعه نمي كند و قطعه اي كه سابقه كيفيتي مناسبي نداشته باشد، بسته نمي شود بلكه قطعه بايد در حد بالاي كيفيتي باشد كه مشتري برنگردد.

مديرعامل ايساكو با اشاره به تعداد زياد پيامك هاي ارسالي در سامانه «اصل بخريد» تا ماه گذشته، اظهار كرد: خدمات مهم ترين اولويت مشتريان است و حاضرند براي خدمات با كيفيت هزينه كنند؛ با وجود اين، برداشتن دوباره كاري و فرايندهاي اضافي، هزينه هاي تعمير و نگهداري را كاهش خواهد داد.

او با اشاره به مشكلات تامين قطعات در زمان تحريم ها كه گاه باعث مي شد به دليل تعدد واسطه ها، قيمت افزايش يابد، گفت: ايران خودرو هميشه روي كيفيت قطعات تاكيد خاص داشته و براي اين هدف تلاش كرده است.

مديرعامل ايساكو از سيستم هاي پايشي و نظارتي در شبكه خدمات پس از فروش ايران خودرو سخن گفت و اظهار كرد: به مجرد دريافت شكايت، تا 24 ساعت كارشناس با مشتري تماس مي گيرد و پرسش هايي را از او مي پرسد كه با الگوبرداري از خودرو سازان جهاني تهيه شده و كيفيت خدمات، رفع ايراد، قطعه، برخورد پذيرش و ساير موارد را در بردارد. به هر شكايتي تا سه روز بايد رسيدگي شود. بر اساس اين الگو از اين پس كارشناسان شبكه خدمات پس از فروش در هنگام تحويل خودروبه مشتري حضور محسوسي خواهند داشت.

حسيني اعزام كارشناس از ايران خودرو را از جمله راهكارهاي رفع مشكل مشتري ذكر كرد و گفت: اين سيستم در پنج نمايندگي مركزي متعلق به ايساكو آغاز شده و در برنامه هاي كوتاه مدت، بلندمدت و ميان مدت در كل شبكه با روش هاي انگيزشي جاري خواهد شد.

وي ضمن تاكيد بر لزوم رفع مشكلات نمايندگي ها، از برخورد با تخلفات آن ها سخن گفت و افزود: در جلسات اعطا و لغو كه ماهانه برگزار مي شود، موارد تخلف با ارايه سند بررسي و در مورد آن تصميم گيري مي شود؛ چنان كه در يك ماه اخير سه نمايندگي به همين دليل لغو امتياز شده اند.

مديرعامل ايساكو تعداد نمايندگان شبكه خدمات پس از فروش را 766  مورد ذكر كرد و گفت: تغييرات اساسي در جريان است كه از سيستم نوبت دهي، ارتباط با مشتري، تشخيص درست ايرادها، پذيرش به موقع، كسب رضايت مندي مشتري تا كيفيت خدمات و مسير پيگيري اقدامات اصلاحي را در بر مي گيرد.

حسيني اظهار كرد: در گروه صنعتي ايران خودرو به خصوص ايساكو دانش بسياري هست كه براي موفقيت در ارايه خدمات بهينه به مشتري، بايد به دانايي تبديل شود. در اين راستا از تجربه مرسدس بنز الگوبرداري مي كنيم و نتيجه اين اقدامات كه به تازگي آغاز شده تا يك ماه ديگر كه طرح زمستاني ايساكو به اجرا در مي آيد، ملموس خواهد شد.

وي از اجراي طرح كيفيتي كه خودروها تا 10 هزار كيلومتر مراجعه به شبكه نداشته باشند، گفت: اين طرح ابتدا در مورد رانا و سپس در مورد دنا به اجرا در مي آيد و ستاد عالي كيفيت ايران خودرو با جديت در اين زمينه كار مي كند.

مديرعامل ايساكو مشتري نوازي را شعار جديد خدمات پس از فروش ايران خودرو ذكر كرد و گفت: در رويكرد جديد، مشتري بايد به راحتي و بدون زحمت به شبكه خدمات مراجعه كند. باور داريم كه اگر مشتري نيازش را از ما تامين نكند، به جاي ديگري مراجعه مي كند كه اين امر در خدمات  تخصصي مشكلاتي را ايجاد خواهد كرد.

حسيني ايجاد ارزش افزوده براي شبكه خدمات پس از فروش را از ديگر موارد مهم در رويكرد جديد ايساكو دانست و گفت: براي اين كه مشتري احساس آرامش كند، تغيير رويكرد مي دهيم و در حال تدارك زيرساخت هاي لازم هستيم.
https://jahannews.com/vdccepq0m2bqp48.ala2.html
jahannews.com/vdccepq0m2bqp48.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فراموش کردید نقدینگی در دولت مصیبت نهم و دهم شش و نیم برابر شد
آخه خوش النصاف با منطق نقدینگی اگر در آن سالها افزایش داشت در هشت سال بود و بهای نفت بالا بود و تحریم بودیم و بسیاری از پروژه های عمرانی انجام می شد بینک و بین الله در این عمر دولت یازدهم در دو سال افزایش نقدینگی دو برابری را داشته اید در حالی که نفت قیمت زیادی داشته در حالی که نه پروژه و طرحی اجراء شده است و مشخص است تنها پول بدون پشتوانه ایجاد شده است اما برخی مثل حضرتعالی یاد گرفته اید چشم خود را بر روی واقعیت ها ببندید و اصلا به روی مبارکتان نیاورید که آن افزایش نقدینگی مورد ادعای شما در چند سال ایجاد شد و این نقدینگی در در چه شرایطی و در چه مدتی
اگه شش برابر شد تو هشت سال بود
با این رکوردهای دولت بنفش منتظر هشت برابر شدنش هستیم
یه آمار دزدی رو هم در بیار ، دستت درد نکنه هرچند میدونم .....نداری
نقدینگی بالا در کنار پایین بودن به زور تورم یعنی منتظر یک انفجار تورمی باشید! وگرنه هر اقتصاد دانی می داند نقدینگی بالا به هر حال با تورم همراه است