پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۸

گوگل عزادار شد!

يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 455547
موتور جسنجوگر گوگل پس از حادثه تروریستی پاریس در صفحه نخست خود ربان مشکی قرار داد در صورتی که چندی قبل از این حادثه، گوگل برای حادثه تروریستی در بیروت هیچ اقدامی خاصی ازین قبیل انجام نداد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000455/nf00455547-1.jpg
https://jahannews.com/vdchkmnkq23nmmd.tft2.html
jahannews.com/vdchkmnkq23nmmd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اخه فقط خودشون ادمن بقیه گونی سیب زمینی هستن اون ربانه سیاهو برای اون بیشعورای باید بزنن که فکر می کنن این حادثه تروریستیه
چون حوادث بیروت و عراق و سوریه و ترکیه توسط خود مسلمانان ایجاد میشه و برادکشیه (کسی تو مسائل خانوادگی دخالت نمی کنه) ولی اتفاقات تو فرانسه و اروپا توسط مسلمانی بوجود میاد که از زور گرسنگی به اونجا پناهنده شدن و بعد از سیرشدن میخوان بقیه اوپایی ها را هم راهی بهشت کنند
سرور
اتفاقا اشتباه شما در همین نکته است.در فرانسه بسیاری از پناهندگان از سالهای دور (اشغال الجزایر) تاکنون از کشورهایی هستند که خاستگاه گروههای تکفیری بوده و هستند مثل تونس،لیبی و حتی عربستان.مگر در همین الجزایر گروههای تکفیری بعد از کنار زده شدن دولت شبه وهابی عباس مدنی روستاییان شیعه را سرنبریدند؟
این موضوع در مورد کشورهایی مثل امریکا نیز صدق می کند که مساجد آن غالبا جولانگاه شیوخ وهابی شده است.اصلا هم موضوع ربطی به گرسنگی پناهندگان موج جدید ندارد.
همچنین اگر نمی دانید بدانید فرانسه مستقیما از گروههای تروریستی مثلا ملایم مانند جبهه النصره حمایت می کند.گروهکی که بدون پنهانکاری اهالی شیعه و شبه شیعه(ناصری) سوریه را به راحتی گردن می زند و سلاخی-بله سلاخی- می کند.
hosein
شما حرص نخور واسه پوستت خوب نیست
8000 مسلمان در عرض 2 ساعت در منا توسط ال سعود کشته شدند همه ی غرب خفقان گرفت!!!!
ولی فکر کنم این آرم مبارزه با ایدز هستا
ارم مبارز با ایدز قرمزه
ارم مبارزه با ایدز قرمزه بی سواد