پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۹

عکس کمتر دیده شده از رهبر انقلاب

دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب: 439059
عکسی از رهبر معظم انقلاب در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد که ایشان را در لباس نظامی نشان می دهد. در اين عکس که مربوط به دوران دفاع مقدس است شهيد کاظمي در حال ارائه توضيحاتي به مقام معظم رهبري است.

https://jahannews.com/vdchmwnkw23nxvd.tft2.html
jahannews.com/vdchmwnkw23nxvd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
کجایند مردان بی ادعا...
کجایند یاوران رهبر ...
خدایا ما را سرباز رهبرمان قرار ده...
United States
خدا عمرش بدهد از اون روزی می ترسم که ایشان بین ما نباشند
مسعود
انشاءالله كه خداوند به اين ذريه زهراي اطهر كه الحق و الانصاف و به اعتراف دوست و دشمن ,لايق ترين و بهترين شخصيتي بوده و هستند كه بعد از امام راحل عظيم الشأن رحمةالله عليه به بهترين و مناسبترين شكل ممكن سكانداري كشتي طوفان زده انقلاب را بر عهده گرفته و بااشراف و بصيرت ودشمن شناسي و علم وحكمت و توكل و تقواي كم نظير خود اين كشتي را از ميان امواج سهمگين توطئه هاي پيدا و پنهان دشمنان نامرد و خبيث اسلام و انسانيت به سوي ساحل نجات پيش برده و مي برند,عمري طولاني و با بركت عنايت فرمايد
و به حول و قوه الهي بيرق اين نهضت اسلامي به دست با كفايت ايشان هرچه زودتر به دستان مبارك بقية الله الاعظم حضرت حجت ابن الحسن المهدي ارواحنا فداه تحويل د اده شود.
اما به هرحال و در هر صورت آنچه كه علاوه بر شخصيت رهبري جامعه بسيار مهم است و در ميزان اقتدار رهبري جامعه اسلامي تأثير انكارناپذيري دارد ميزان بصيرت و دشمن شناسي و ولايتمداري توده هاي ملت و اسير نشدن آنها در چنبره باند بازي و سياسي كاري برخي افراد و شخصيتها و خواص دنيازده اي است كه متأسفانه بسياري از آنها داراي مسئوليتهايي هم در اين نظام مقدس بوده و هستند.
در ضمن ولايتمداري و در خط رهبر بودن خواص به معناي واقعي كلمه و ميزان خلوص نيت و وارستگي خواص نسبت به مظاهر اين دنيا از قبيل قدرت و ثروت و شهرت آن از ديگر مؤلفه هاي اقتدار رهبري جامعه اسلامي است.
اين تأثيرگذاري به حدي زياد است كه حتي اگر رهبر جامعه اسلامي حتي درحدپيامبران الهي ويا امامان معصوم هم باشند چنانچه مردم آن جامعه درك و فهم و شعور درست و حسابي از شرايط جامعه و توطئه هاي دشمنان نداشته باشندو توقعات و اشارات رهبر و امام خود را به موقع در نيابند و پاسخ به هنگام و مناسب ندهندوبدتر از آن , خواص جامعه هم آلوده چرب و شيرين دنيا شوندو به طمع دنيا با دشمنان همراه و همنوا شوند, نتيجتا" رهبر معصوم جامعه هم مظلوم واقع شده و در برابر شياطين تنها مي ماند و كاري از دستش بر نمي آيد.
همچنانكه در صدر اسلام به واسطه بي بصيرتي مردم و دنيازدگي خواص ,انسانهاي كاملي همچون مولاي متقيان علي عليه السلام و فرزندان معصوم ايشان از امام مجتبي تا امام يازدهم عليهم السلام خانه نشين شدند و جملگي به اشكال مختلف به شهادت رسيدند و به همين دليل امام دوازدهم هم به خواست و اراده خداوند از نظرها غائب گرديد و درعوض پست ترين و خبيث ترين و ضعيفترين انسانهاي روي زمين عنان قدرت و حكومت بر مسلمين را به دست گرفتند و بناي كجي را در اسلام بنا نهادند كه بعد از 14 قرن شاهد اين وضعيت اسفناك و زجرآور در جهان اسلام هستيم.
دشمنان اسلام بيرون گود راحت نشسته و فقط نقش برنامه ريز و تداركاتچي را دارندو وظيفه قتل و غارت مسلمين را هم بر عهده يك مشت احمق بي شعوري گذاشته اند كه به نام مسلمان و اهل تسنن به نيابت از دشمنان همانند كفتارهاي خونخوار به جان مسلمانان افتاده اند وخواب راحت را ازچشم مردم مظلوم منطقه گرفته اند و باعث شادي و خوشحالي دشمنان شده و مي شوند.
اگر اكثريت مسلمين داراي بصيرت و آگاهي بوده و اشراف خوبي بر دشمنان و نوطئه هاي آنان داشتند هرگزچنين وضعيتي راشاهد نبوديم.دشمنان از ناآگاهي و فقر فرهنگي و بي بصيرتي مسلمين نهايت سوء استفاده را برده و جنايتكاران خونخواري همچون داعش را در بين آنها به وجود مي آورد.
Iran, Islamic Republic of
جانم بفدايش
یادش بخیر حاج احمد
چه لبخند شیرینی
یه دونست بخدا
تا کور شود هر انکه نتوان دید
من
چرا سمت راست عکس رو بریده اید؟!