شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۲

۱۰ سردار شهید در یک قاب

دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 428015
تاریخ رزم لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) لبریز از حماسه و جانفشانی رزمندگان و فرماندهانی است که تصویر ۱۴ تن از آن‌ها در این عکس به چشم می‌خورد.
به گزارش جهان، تصویری که مشاهده می‌کنید مربوط به فرماندهان لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) است که با حاج علی فضلی (جانشین فعلی سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده وقت لشکر۱۰ سیدالشهدا در دوران دفاع مقدس) آن را به ثبت رسانده‌اند.


نکته قابل توجه تصویر، این است که از ۱۴ نفر رزمنده و فرمانده‌ حاضر در عکس، ۱۰ نفر به شهادت رسیده‌اند و از این ۱۰ رزمنده، ۶ نفر (داوود آجرلو، کسائیان،حیدری،کیانپور،میررضی،عراقی) در عملیات کربلای‌۵ به مقام شهادت رسیده‌اند.

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین رحیمی
Iran, Islamic Republic of
روحشان شاد کسی که پیراهن سفید دارد شهید اقا سید محمد زینال الحسینی فرمانده گردان تخریب لشگر ده سید الشهدا و برادر شهید سید مجتبی زینال الحسینی که در فکه به شهادت رسید یادشان گرامی باد
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
خاک تربت پاکشان سرمه ی چشمانمان . انشااله مشمول دعای خیر این گلگون کفنان شویم ،مانیز توفیق شهادت پیدا کنیم . به قول شاعر :
شهیدان :
در باغ شهادت را نبندید
به ما بیچاره ها زان سو نخندید
اگر این خواب را به حساب خوابهایی که بعضی بزرگان می دیدند نگذارید بنده تعدادی از دوستان و همکلاسی های خودم را در دوران دفاع مقدس از دست داده ام . چندی پیش همه ی این گلها را یک جا در حال سرور و نشاط در خواب دیدم . یکی از اینها با خنده گفتم محمد بیا گفتم تو دعا کن ، که تا زانو تو خاکهای این دنیا فرو رفته ایم . دوزانو نشست و دست به سوی آسمان برد خدا شاهد است نوری در صورتش تابیدن گرفت شاید وساطت اورا خداوند متعال پذیرفته باشد ............شاید .