پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۶

کاخ دیروز قذافی، زباله دانی امروز

سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 415976
کاخ مجلل العزیزیه در طرابلس که زمانی مردم لیبی حتی می‌ترسیدند به آن نزدیک شوند اکنون تبدیل به ویرانه و محل جمع آوری زباله شده است. «معمر قذافی» دیکتاتور معدوم لیبی به طرز فجیعی کشته شده و کاخ سلطنتش هم اکنون به بازار فروش پرندگان، لباس و بخشی از آن هم به محل جمع آوری زباله و جمع شدن افراد بی‌خانمان تبدیل شده است.
https://jahannews.com/vdcjaiexmuqevhz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjaiexmuqevhz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمود
Iran, Islamic Republic of
فاعتبروا یا اولی الابصار
قذافی ها ی بسیاری رفتند
Iran, Islamic Republic of
آن قصر که بهرام در او جای گرفت
آهو بچه کرد وشیر آرام گرفت...
دوست
United States
آن قبر که بهرام در او جای گرفت
آهو بچه کرد و روبه آرام گرفت
مجید سرابی
United States
به نظر شما آیا این وضعیت افتخار آمیز است . معمر قذافی هر که بود دیکتاتور یا هر عنوان دیگری آیا وضعیت الان لیبی بهتر از زمان قذافی است لیبی امروز کشوری جنگ زده اشغال شده توسط عناصر تروریستی عربستان و ترکیه از جمله القاعده است مردم هم اکنون در این کشور امنیت ندارند و هر از چند گاهی یک گروه شبه نظامی قسمتی از این کشور بخت برگشته را اشغال می کند و کشور های غربی هم مشغول غارت منابع ملی این کشور از جمله نفت آن هستند ما حصل به اصطلاح انقلاب لیبی چه بوده آیا بهبود وضعیت اجتماعی اقتصادی و مالی ملت لیبی بوده یا نتیجه اش فروپاشی این کشور و قتل و غارت مردم . قذافی هر که بود کشور لیبی در زمان وی دارای حکومت و سازمان بود قذافی لیبی را از یک کشور بادیه نشین به یک کشور شهر نشین تبدیل کرد او آب دریا را به قلب کویر لیبی با احداث کانال انتقال داد و موجبات توسعه کشور لیبی را فراهم کرد او در طی 8 سال دفاع مقدس در کنار ملت ایران ماند و به ما خیانت نکرد . وضعیت الان لیبی نه خواست مردم است بلکه بر اساس دکترین امنیت ملی آمریکا مبنی بر تضعیف کشورهای مسلمان طراحی شده و نتیجه ای جز قتل و غارت ندارد . آیا تمام آمال ملت لیبی این بود که بروند زباله شان را درون کاخ قذافی بریزند آیا این همه سختی و خون دادن برای همین بود . در جریان تحولات لیبی مردم این کشور را با الفاظ دهن پر کن دمکراسی و آزادی فریب دادند به میدان آوردند و بعد هم غارتش کردند و کشورشان را تبدیل کردند به افغانستان .
حالا مثلا" افتخار ما شده اینکه ملت زباله شان را درون کاخ می ریزند این چه افتخاری است .
بهتر است اینگونه به مساله نگاه کنیم که قزافی ناچار شده بود به آمریکا اعتماد کند و اعتماد سازی کند..و این است حال و روز لیبی در نتیجه اعتماد سازی به آمریکا و غرب
الله اکبر جل جلاله