پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

شعار"بایکوت اسراییل"روی‌ دیوارهای رم

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 374573
در این اعلامیه‌ها ضمن دعوت از پایتخت نشینان ایتالیایی جهت بایکوت محصولات و تولیدات رژیم صهیونیستی، فهرستی متشکل از ۵۰ فعالیت تجاری یهودی در شهر رم منتشر و از مردم خواسته شده تا از آن‌ها خرید نکنند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، در پی تداوم تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و سکوت معنی دار رسانه‌های غربی، اعلامیه‌های ضد صهیونیستی در دفاع از فلسطین با عنوان «اسراییل را بایکوت کنیم» روی برخی دیوارهای پایتخت ایتالیا چسبانده شد.

اعلامیه‌های ضد صهیونیستی بر روی دیوارهای شهر رم و در مجاورت فعالیت‌های تجاری یهودیان با مضامین ضد اسراییلی و در دفاع از مردم غزه چسبانده شد که بلافاصله توسط شهرداری جمع آوری شد.

در این اعلامیه‌ها ضمن دعوت از پایتخت نشینان ایتالیایی جهت بایکوت محصولات و تولیدات رژیم صهیونیستی، فهرستی متشکل از ۵۰ فعالیت تجاری یهودی در شهر رم منتشر و از مردم خواسته شده تا از آن‌ها خرید نکنند.

دراین اعلامیه آمده است: اسراییل را بایکوت و کمک به جلوگیری از کشتار مردم فلسطین کنیم، باید تمام تولیدات و محصولات اسراییلی را بایکوت کرد.

این در حالی که «اینیاتزیو مارینو» شهردار رم این اقدام را غیر قابل قبول خواند و گفت: این یک سیلی به کرامت و ارزش‌های رم و شهروندان رم و باید عاملان این اقدام وخیم را دستگیر و به شدت محکوم کرد.

رسانه‌های ایتالیایی از عاملان انتشار این اعلامیه‌ها به عنوان گروه‌های افراطی راست گرا و نزدیک به محافل فاشیستی یاد می‌کنند.

رسانه‌های ایتالیایی از بدو آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، با انتشار اخبار یکطرفه و به نفع صهیونیست‌ها، به نوعی حماس و مقاومت فلسطین را عامل اصلی جنگ معرفی می‌کنند، اما مردم بیدار این کشور با برگزاری تظاهرات در دفاع از حقوق فلسطینیان و مردم بی‌دفاع غزه در شهرهای مختلف وارد میدان شده و علیه جنایات رژیم صهیونیستی شعار می‌دهند.






















https://jahannews.com/vdcgut9wwak9un4.rpra.html
jahannews.com/vdcgut9wwak9un4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *