جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۱۳

هنرمندان سینما درراهپیمایی روز قدس

شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 372176
جمعی از اهالی سینما با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از مقاومت اعلام و از کشتار غیر نظامیان اعلام انزجار کردند.
https://jahannews.com/vdcd5x0s9yt05f6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd5x0s9yt05f6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرانجام اين اراذل و اوباش هم دل سنگشان نرم شد و نسب به كارهاي وحشيانه رژيم كودك كش و گرگ صفت اسراييل براي همدردي با مردم ستمديده و بينواي فلسطين به خيابانها آمدند !! ايتهمه سال از جنايات اين رژيم خون آشام مي گذرد هنوز اين آقايان و خانمهاي بي هنر يك فيلم نساختند تا وحشيگريهاي رژيم پليد اسراييل را به مردم جهان نشان دهند !!!
اصل انتقادتان دسته ولی نحوه بیانتون توهین امیز و بدور از ادب اسلامی است
Iran, Islamic Republic of
خداوند دل سنگ و قلب پر کینه تو رو نسبت به هموطن های خودت که فقط کمی باهات تفاوت فرهنگی و فکری دارن، نرم کنه ان شاء الله.
Iran, Islamic Republic of
هيچ مي داني در اسلام تهمت گناه كبيره است
به هنرمندان توهین نکن، اراذل و اوباش هم خودت هستی که فقط بلدی فحاشی کنی و فحاشی کردن کار شما اراذل و اوباشه
trht
اراذل و اوباش تو هستی و اونی که توی تحریریه جهان نظراتی مثل نظر توی احمق رو منتشر میکنه.
میثم
مشکل ما اینه که مثل ادم و بدون توهین نمیتونیم حرفمون را بزنیم....
علی
من تایید این کامنت بی ادبانه از طرف جهان نیوز رو شدیدا محکوم میکنم...این چه عبارتیه به کار برده؟!!!... از هزار کامنت من یکیشو تایید میکنید اونوقت این کامنت احمقانه رو با این ادبیات تایید کردید و به نمایش گذاشتید!! واقعا که!!
Iran, Islamic Republic of
خانه سينما خودش غصبيه!!!!
Iran, Islamic Republic of
البته نميشه گفت اراذل و اوباش، ولي ميشه گفت يه مشت شبه روشنفكر كه با پول بيت المال مسلمين تو مملكت مسلمين و برخلاف ارزش ها و آرمان هاي مسلمين شتر سواري دولادولا مي كنند!!!! تا موضوعاتي چون عشق هاي مثلثي و ضربدري و دفاع از قاتلان و تخطئه حكم قصاص و سياه نمايي از وضعيت كشور و دفاع از فتنه 88 و فحش دادن به نظام و تمسخر دين و ايمان مردم و.... هست، ديگه جايي براي فيلم ساختن در مورد موضوعات انساني و ديني وجود نداره. البته جايزه هاي جشنواره هاي فجر انقلاب و مديران منفعل فرهنگي كشور هم مزيد بر علت است!!
آقای پرویز پرستویی که برای بازگشایی خانه سینما سنگ تمام گذاشت چرا از دعوتنامه خانه سینما برای دفاع از مردم غزه شرکت نکردن؟ مثل اینکه این جنایات اسرائیل را ندیده
یاد صحبت هاشون در مورد سلحشور افتادم که میگفت من اگر کاسه گدایی هم دستم بگیرم حاضر نیستم بروم سمت سلحشور.
وقتی سکوتشون در برابر غزه را میبینم متوجه میشم ایشون کلا با ارزش ها مخالف هستن.
این ها همه برنامه است تا اینکه خانه سینما را از آن افتضاحات خارج کنند و خوب جلوه دهند!
اگرچه در کل حرکتشان قابل تقدیر بود
یاابوالفضل
بااحترام به هنرمندانی مثل سلحشوروهمانندشان ، منم تعجب کردم که اینهاکه همیشه ژست روشنفکری میگیرن چطور به خودشون زحمت دادن به خیابون بیان امایه نکته قابل توجه است واون اینکه : دقت کردین اززنان بازیگرجزدوسه نفرخبری ازبقیه نیست درضمن مردهایی ام که اومدن همه پیرهاهستندازجونهاخبری نیست؟پس بااین اوصاف تاحدودی میشه حرف دوستمونو قبول کرد .