پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۱۸

چتر گرفتن اردوغان برای دیپلمات ایرانی

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 340546
رجب‌ طیب اردوغان نخست‌وزیر ترکیه سه شنبه شب با استقبال امیر عبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.
https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000340/nf00340546-1.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000340/nf00340546-2.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000340/nf00340546-3.jpg
https://jahannews.com/vdcjxyetmuqexiz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjxyetmuqexiz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نعمت
با سلام
چند نکته ای درباره این 3 عکس بنظرم رسید که بد نیست به آن توجه کنیم:
اول اینکه آقای اردوغان از ترکیه با خودش چتر آورده اما آقای دیپلمات از خونشون که در نزدیکی فرودگاهه نیاورده!البته شاید آورده و تو ماشین جا گذاشته یا افت کلاس بوده چتر دستش بگیره نمی دونم.
اما می دونید توی این عکسها چه اتفاقی افتاده:
1)عکس اول آقای دیپلمات زیربارونه
2)عکس دوم آقای دیپلمات به دعوت آقای اردوغان زیر چتر می ره.اردوغان میگه اشکالی نداره بیا با هم می ریم تا ماشین خیس نشی داداش
3)عکس سوم آقای دیپلمات خجالت کشیده
سرور
عکس قبل از اول: آقای امیرعبداللهیان چتر خود را به اردوغان داده است تا خیس نشود.
Iran, Islamic Republic of
بهترین دوست منطقه ای ایران می تونه باشه این اردوغان
Iran, Islamic Republic of
جالبه تو عکس یکی از محافظین روحانی پشت سر عبداللهیان هستش !!
یاد عکسی از رحیمی افتادم که شخص دیگری برای او چتر را نگه داشته بود.
اين تيترهاي مزخرف چيه كه مي زنيد . كمي به مسائل و منافع ملي فكر كنيد بعد مطلب بنويسيد . گمان نمي كنيد همه واكنشهاي ريز ودرشت مطبوعات ايران را سفارت تركيه رصد مي كند . فكر نمي كنيد با اين تيتر مزخرف احساسات اونها رو تحريك مي كنيد. شايد همين كامنت اقا تعمت يا نحمت از سفارت تركيه باشه. فكر كنيد بعد مطلب بنويسيد . فككككككككككر!
مگه تیترش چه مشکلی داره؟ کجاش توهین به اردوغانه؟ اگر جنابعالی از دوستان دیپلمات هستید باید عرض بکنم همین محافظه کاری های افراطی و اینکه به هیچ کس نگیم بالای چشمش ابرو، موجب شده که آمریکایی ها گستاخ بشن هر چی دلشون میخواد بگن. تا جایی که وزیر خارجه آمریکا بیاد تهدید نظامی بکنه نه وزیر دفاعشون. اتفاقی که پیش از این کمتر افتاده بود.
شما هم فکر کنید بعد نظر بدید. فککککککککککککککر!
با سلام خدمت شما دوست عزيز ، لطفآ كمي خون دل خوردن را تمرين كنيد . مي دانم كه شما از خون دادن در راه اسلام و ايران لحظه اي درنگ نخواهيد كرد . اما اسلام و ايران و سوريه به خون دل خوردن هم نياز دارد و در حال حاضر بيشتر از هر زمان ديگري،
جنگ نرم امام حسن (ع) با معاويه با خون دل خوردن هاي بسياري به پيروزي رسيد. ان شاء ا... نصرت نزديك است. باور كنيد كظم غيظ به خاطر مصلحت اسلام در عين قدرت و توانمندي بسيار دشوار تر از جنگيدن با تمام سپاه كفر، يهوديان خيبر و عمرو ابن عبدودهاست.
Iran, Islamic Republic of
هااااااااااااا؟!!!!!!!!!!!!!!!1
اردوغان برای تو در هوای طوفانی آینده کسی برای گرفتن چتر باقی نمانده همیشه برای خود چتری به همراه داشته باش !(البته اگه بچه های تشریفات و استقبال زیر چترت نمی اومدند)
ضمنا از تیم تشریفات ریاست جمهوری که کماکان خواب تشریف دارن تقاضا دارم ارزشمندی پاس ایرانی پیشکش دولت تدبیر بیشتر از این آبرومون رو نبرید!!!
آن مرد که ملت سوریه را به مسلخ برد آمد!
مجتبی
United Kingdom
اردوغان منافق ونمونه کامل مسلمان امریکایی است و امت حزب الله همان طور که با خاتمی و هاشمی دوستی ندارد اردوغان را هم دشمن می داند.....
Iran, Islamic Republic of
اردوغان به تهران خوش نیامدی! اینجا کسی منتظر تو نیست
میثم
Iran, Islamic Republic of
این چه تیتریه زدین آخه فکر کردین مردم خوابن ؟ آقای اردوغان باتوجه به فرهنگ بالای خود این چتر را برای خانومش گرفته بعد که دید دیبلمات چتر نداره چتر را سمت آن گرفت حالا این تیترتون با دروغ چه فرقی داره با عوام فریبی چه فرقی داره خواهشن این ادبیات رو جمع کنین (چاب کن هرچند بعید بنظرم میرسد)
دکتر نیت
با تشکر از نیت خوانی دقیق شما
مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
این شخص قاتل زنان و مردان و کودکان سوری است .
این شخص عامل بریدن سر کودکان سوری در مقابل چشمان پدر و مادرشان به دلیل علوی و شیعه بودن است
این شخص عامل تجاوز به نوامیس علویان و شیعیان در مقابل چشمان خانواده هایشان در سوریه است
این شخص که حالا در یک مملکت شیعه با لبخند وارد می شود اگر دستش برسد و برایش مقدور باشد ناموس و شرف این مملکت را هم به تاراج خواهد برد . این شخص روی چنگیز مقول را هم سفید کرده است .
این شخص یک جنایتکار جنگی است
Iran, Islamic Republic of
به اين ميگن يه استقبال ايروني!!!!!
امیر
مرگ بر ارتش آزاد سوریه ... مرگ بر النصره ... مرگ بر داعش و مرگ بر همه حامیان این جنایتکاران ... زنده باد ملت مظلوم سوریه ... درود بر سید حسن نصرالله
کلنا عباسکِ یا زینب ( س )