پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱

اقدام جالب امام‌جمعه گلپایگان

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۰۳
کد مطلب: 339349
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی در این حرکت مردمی به برف‌روبی پیاده‌ روی کتابخانه آیت‌الله محمدی، مسجد جامع و همچنین برخی کوچه‌ها و پیاده‌روهای پرتردد شهر پرداخت تا عبور و مرور مردم تسهیل شود
به گزارش جهان به نقل از حوزه، در پی بارش برف در شهرستان گلپایگان، امام‌جمعه و برخی از مسئولان این شهر در حرکتی جهادی و در راستای نهادینه کردن امر به معروف عملی، اقدام به برف‌روبی معابر کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی در این حرکت مردمی به برف‌روبی پیاده‌ روی کتابخانه آیت‌الله محمدی، مسجد جامع و همچنین برخی کوچه‌ها و پیاده‌روهای پرتردد شهر پرداخت تا عبور و مرور مردم تسهیل شود.


امام جمعه گلپایگان درباره این حرکت گفت: در چنین مواردی نباید انتظار داشته باشیم فقط شهرداری تمام خیابان‌ها و کوچه‌ها را برف‌روبی کند بلکه باید با روحیه همکاری، مردم جلوی خانه و حتی محله خود و کارکنان دولت مقابل ادارات خود را از برف و یخ پاک کنند.

https://jahannews.com/vdci53ap3t1app2.cbct.html
jahannews.com/vdci53ap3t1app2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
خدایا ما رو شاکر نعمت چنین روحانیونی قرار بده، الحمدلله