پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۵
۷

توصیه‌های هاشمی به روحانی/ شعار دولت یازدهم

شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 294299
رئیس جمهور منتخب مردم ایران امروز با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری ها، حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب مردم ایران، امروز با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تبریک مجدد پیروزی حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برای وی و دولت آینده، آرزوی توفیق و موفقیت روزافزون کرد.

هاشمی رفسنجانی، با تقدیر از گفتمان اعتدال و مشی تدبیر و عقلانیت حسن روحانی که آغاز فصلی نو در روند اجرایی کشور را نوید می‌دهد، گفت: شور و امیدی که در جامعه به ویژه در دل جوانان این مرز و بوم پس از حماسه سیاسی ۲۴ خرداد ایجاد شده است، سرمایه و پشتوانه‌ای عظیم و بی‌بدیل برای دولت یازدهم است.

وی افزود: مشی اعتدال، عقلانیت و استفاده از خردجمعی که شعار دولت حسن روحانی است، می‌تواند ضمن حفظ و تقویت انسجام ملی و وحدت همه‌جانبه کشور، در کمک به حل مشکلات عدیده داخلی به‌ویژه شرایط اقتصادی کشور و ایجاد تعامل سازنده و مفید با کشورهای دنیا در عرصه‌های بین‌المللی، مؤثر و کارگشا باشد.

حسن روحانی رئیس جمهوری منتخب نیز در این دیدار، با تشکر و قدردانی از مساعی و مشورت‌های خوب و مفید رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت آینده برآمده از شور، امید و خلق حماسه سیاسی آحاد مردم و به‌ ویژه جوانانی است که برای ایجاد تحول در نظام اجرایی کشور و آغاز شرایطی نو به عرصه آمده‌اند و من امیدوارم بتوانم در دولت یازدهم، با کمک همه بزرگان انقلاب اسلامی و دلسوزان کشور از همه طیف‌ها و گروه‌های سیاسی به خواست و تقاضاهای به حق مردم جامه عمل بپوشانم.

برای دیدن عکسها در اندازه واقعی، بر روی آن ها کلیک کنید
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


reza
همه جماران نشین ها !!!!
United States
درود بر هاشمی
سلام بر روحانی
tt
منم گیلاسو زرد آلو میخوام .:-(
روحانی رفته بود دیدار رفسنجانی؟
کلاس ریاست جمهوری رو آورده پایین. دم احمدی نژاد گرم که احترام رأی ملت رو نگه داشت.
Australia
این چند روزه هر کی میخواهد برود ایشان را ببیند برود ببیند، و همچنین ایشان هر کی را میخواهند ببینند بروند ببینند
ولی خدا وکیلی بعدش از باند و باند بازی و رانت و رانت خواری خبری نبا شه و مردم یک شکوفایی خاصی را شاهد باشند، و امیدواری شان از دست نره
دلواپس
خدا کنه که دکتر روحانی در مصاحبت با آقای هاشمی و فرزندانش هم اعتدال را رعایت کنه!
شمس
Iran, Islamic Republic of
با سلام به خدمت رهبر معظم انقلاب ،اميدوارم از درگاه خداوند منان كه دشمنان اين نظام مقدس ، هر روز از روز هاي گذشته ذليل تر و خوار تر شوند و آرزوي توفيق براي رياست جمهور منتخب جناب آقاي روحاني و كليه دلسوزان اين مرز و بوم را دارم
آفرين بر ملت هوشيار وهميشه بيدار ايران زمين