شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱

کاروانهای مردمی از نجف و کربلا به مرقد حضرت زینب رسیدند

يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 288900
پلاکاردهایی که پیشاپیش جمعیت حمل می شد حاکی از وفاداری به حضرت عباس علیه السلام داشت و اینکه سربازان آن حضرت تا زمانیکه نفس می کشند اجازه ی تعرض به مقام شریف حضرت زینب را نمی دهند.
به گزارش جهان به نقل از شیعه نیوز، در آستانه ی وفات حضرت زینب (سلام الله علیها)، کاروانهای مردمی از نجف اشرف و کربلای معلا در روزهای پنج شنبه و جمعه، با چهار هواپیما خود را به مرقد شریف رساندند، زائران اذعان نمودند  که عهد کرده اند که خانم حضرت زینب سلام الله علیها در روز وفاتش غریب نباشد و قصد دارند عزاداری با شکوهی را برای ایشان برگزار کنند.
 
پلاکاردهایی که پیشاپیش جمعیت حمل می شد حاکی از وفاداری به حضرت عباس علیه السلام داشت و اینکه سربازان آن حضرت تا زمانیکه نفس می کشند و خون در رگ هایشان جاری است اجازه ی تعرض به مقام شریف حضرت زینب سلام الله علیها را نمی دهند.
 
این کاروانیان اعلام کردند: که آنها سفیران ملتشان هستند و آمده اند تا پیام وفاداری به حضرت زینب را ابلاغ کنند.
 
وفات مظلومانه و غریبانه ام المصائب حضرت فاطمه صغری عقیله بنی هاشم زینب کبری درشب یکشنبه 15 رجب سال 62 هجری به وقوع پیوسته است. درعظمت آن مخدره همین بس که ازجانب امام حسین علیه السلام نیابت خاصه داشته است و تا هنگامی که بیماری امام زین العابدین علیه السلام تمام نشده بود این نیابت ادامه داشت.













https://jahannews.com/vdce7v8w7jh8voi.b9bj.html
jahannews.com/vdce7v8w7jh8voi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
درود خدا برشما یاری کنندگان دختر علی(ع) و فاطمه(س) و خواهر امام حسن(ع) و امام حسین(ع). مردانگی را به کمال رساندید یا لیتنا کنا معکم.