جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نورا نراقی ؛ موتورسوار حرفه ای

دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 235338
نورا نراقی که در تنها مسابقه موتورسواری بانوان ایران در سال ۱۳۸۸ قهرمان کشور شده پس از دریافت گواهینامه بین المللی شرکت در مسابقات حرفه ای این رشته از آمریکا ، در کوه های اطراف تهران تمرین می کند تا برای شرکت در تورنمنت های بین المللی آماده باشد .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


لابد یک هزینه میلیاردی هم برای ساخت فیلم "نورا" اختصاص پیدا خواهد کرد!!
برای یک زن این افتخار نیست
Iran, Islamic Republic of
آقایان : حسادت ممنوع
سلام و خسته نباشید.
نه کاری به این دارید که این کارتون دارید فرهنگ سازی میکنید نه کاری به ماه رمضون دارید و اینکه بالاخره همه سعی میکنن تو این ماه کمی بیشتر رعایت کنن. شما هم عکسای بد حجاب این خانوم رو گذاشتین لااقل دیگه افۀ مذهبی بودن خیلی نیاین
Iran, Islamic Republic of
واقعا باعث تاسف است . چرا مبلغ فرهنگ غرب میشوید . جای این خواهر در اینجا نیست
Iran, Islamic Republic of
واقعا میدانید چکار میکنید؟
چه چیزی را تبلیغ می کنید؟
دختران جوان را به موتورسواری تشویق می کنید؟
Iran, Islamic Republic of
حالا مثلا چه افتخاری داره. من خودم یه دختر جوانم و فکر میکنم افتخار و عزت یک دختر جوان در حجاب ، متانت خلاصه میشه . حالا اگه یه دانشمند هسته ای یا نخبه ی علمی بود جای تبلیغ داشت .
موتورسواری مباح ولی حجاب واجب است. این خانم هنری نکرده فقط کاری که خیلی از بانوان بدلایل شرعی و عقلی و بنا به شان اجتماعی خود از انجام آن اکراه دارند را در ملا عام انجام داده است؛ پس جای تبلیغ و تشویق ندارد.
شما هم با انتشار این اخبار آب به آسیاب این گونه فعالیتها نریزید.