پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱
پس از ۱۶ روز نمایش

روزهای زندگی به ۲۰۰ میلیون رسید+تصاویر

دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۱۵
کد مطلب: 225476
فیلم سینمایی «روزهای زندگی» ساخته پرویز شیخ‌طادی در مجموع سینماهای تهران و شهرستان‌ها به فروش ۱۹۵ میلیون تومانی دست پیدا کرد.
به گزارش جهان به نقل از  فارس، فیلم سینمایی «روزهای زندگی» ساخته پرویز شیخ‌طادی با در اختیار داشتن 19 سالن در سینماهای تهران، طی 16 روز نمایش در مجموع سینماهای تهران و شهرستان‌ها به فروش 195 میلیون تومانی دست پیدا کرد.

به گزارش جهان به نقل از فارس، داستان این فیلم در سال 1367 و ماجرای زن و شوهری است که در جبهه جنوب و در بیمارستانی صحرایی می‌گذرد. «امیرعلی» و همسرش به دلیل سال‌ها کار در آنجا به حال و هوای جبهه وابستگی شدیدی پیدا کرده‌اند، اما اعلام خبر آتش‌بس و بعد حمله نیروهای عراقی به بیمارستان، این زوج را در آزمایشی دشوار قرار می‌دهد.

حمید فرخ‌نژاد، هنگامه قاضیانی، آرینه سوکساییان، کوروش سلیمانی و کریم اکبری‌مبارکه از بازیگران این فیلم هستند.
https://jahannews.com/vdcd5k0x9yt0xo6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd5k0x9yt0xo6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
دوستم رفته بود این فیلمو ببینه میگفتم جمعا 20نفر هم توی سینما نبودیم تازه همه داشتند دری وری میگفتند اونم بزرگترین و شلوغترین سینمای یکی از بزرگترین مراکز استان> من نمیدونم این فیلمها چه جوری رقم فروششون رو اعلام میکنند ؟!