کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاشیه های اعدام عامل قتل در پل مدیریت/ گزارش تصویری

22 شهريور 1390 ساعت 10:13


"کوشا" عامل قتل در منطقه پل مدیریت در ملأعام به دار مجازات آویخته شد و به این ترتیب این پرونده قضایی بسته شد.

به گزارش جهان به نقل از فارس کوشا جوانی بود که در ۱۵ تیر امسال در منطقه پل مدیریت دختر جوانی را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده بود .

در محل اجرای حکم قاتل پل مدیریت، مردم از ساعت ۴صبح در محل اجرای حکم حاضر شده و پس از شنیدن اذان صبح، هر لحظه حاضرند تا مسئولین قضایی اجرای حکم و "کوشا" به محل در نظر گرفته شده برسند.

در حال حاضر بیش از هزارنفر از اقشار مختلف مردم با تجمع در ابتدای بلوار دریا و در محدوده ای که برای اجرای حکم اعدام در نظر گرفته شده، در انتظارند تا اجرای عدالت را با چشمان خودشان شاهد باشند.

برای اجرای حکم، در ابتدای بلوار دریا و در محدوده ای خاکی، داربستی به ارتفاع حدودی ۴ تا ۵ متر در نظر گرفته شده و تابلویی مبنی بر اعلام محل اعدام در کنار آن نصب شده است.

مشاهدات خبرنگار قضایی فارس حاضر در محل اجرای حکم، حاکی از این است که به غیر از نیروهای پلیس پیشگیری و امنیت و برخی فرماندهان پلیس آگاهی و همچنین گروهی از امدادگران اورژانس تهران، هنوز مسئولین قضایی اجرای حکم و "کوشا" (عامل قتل مهسا) به پل مدیریت نرسیده اند.

لحظاتی پیش "کوشا" عامل قتل در پل مدیریت با خودروی مخصوص انتقال محکومین به محل اجرای حکم رسید ولی هنوز از این خودرو خارج نشده است.

لحظه به لحظه بر تعداد مردمی که برای تماشای اجرای حکم اعدام "کوشا" به ابتدای بلوار دریا آمده اند افزوده می شود.

حضور نیروهای پلیس، نظم قابل توجهی را برای این مراسم رقم زده است.

کوشا از سوی شعبه ۷۴ دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد و پس از آن این حکم از سوی دیوان عالی کشور تأیید شد و به این ترتیب صبح امروز طناب سبز رنگ اعدام به گردن وی افتاد و زندگی او پیش از طلوع آفتاب به پایان رسید.


کد مطلب: 186122

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/gallery/186122/1/حاشیه-های-اعدام-عامل-قتل-پل-مدیریت-گزارش-تصویری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com