کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تحویل سال با یک مشت حرف‌های خاله زنکی!

حواشی زندگی زناشویی بازیگران، برنامه‌ لحظه تحویل سال!/ مجریانی که یک شبه بخشیده شدند

2 فروردين 1395 ساعت 16:51

تا کی قرار است به مدیریت هر چه پیش آید خوش آید خود ادامه بدهیم، معلوم نیست. بی‌برنامگی، چهار تا بازیگر را آوردن برای پر کردن آنتن شب عید و... تا کی قرار است ادامه پیدا کند؟


گروه فرهنگ جهان نیوز ـ میثم تولایی: سیما باز هم در بهترین لحظات زندگی مردم یعنی لحظه تحویل سال دست خالی بود. معلوم نیست که چرا نمی‌داند یا نمی‌خواهد، بفهمد مردم ایران نه اهل سلبریتی پرستی هستند و نه دیگر حال و حوصله شنیدن زوایای پنهان آقا و خانم بازیگر تازه ازدواج کرده را دارند.

خیلی مسخره است که در یکی از لحظات مهم سال باشی و تلویزیون را روشن کنی تا بالاخره با صدای خفیف تپانچه‌ای هم که شده، متوجه شوی عید شده است اما تنها شاهد قربان صدقه فلان مجری تا دیروز ممنوع التصویر باشی که برای فلان بازیگر در حال رفتن است!

این هم از عجایب سیمای ماست که آقای مجری در اوج بی‌اخلاقی و در مکانی معلوم الحال با حالی ان شاء الله مساعد آن اتفاق مشهور را رقم می‌زند، مسئولان مربوطه هم در نمایش اقتدارگونه، او را ممنوع التصویر می‌کنند و در ادامه هم هیچ اتفاقی نمی‌افتد و همان فرد بهترین زمان آنتن را می‌گیرد، در نهایت هم بی‌خیال هرچه اخلاق و معرفت است که در این دانشگاه مذبوح است.

تا کی قرار است به مدیریت هر چه پیش آید خوش آید خود ادامه بدهیم، معلوم نیست. بی‌برنامگی، چهار تا بازیگر را آوردن برای پر کردن آنتن شب عید و... تا کی قرار است ادامه پیدا کند؟ چرا یک نفر به عقلش هم خطور نکرد که شاید بهتر باشد چند نکته اخلاقی و عرفانی از پیام‌های نوروزی اوایل انقلاب حضرت امام(ره) را گلچین کنیم و برای مردم بگذاریم! یا اینکه به جای سرک کشیدن در زندگی آقایان و خانم‌های محترم و محترمه که خود هم از این هم توجه خسته شده‌اند، چند جمله از کلام دلنشین آیت حق، بهجت العرفا پخش شود، به نظر نمی‌رسد این نکات به درد جامعه می‌خورد؟!

می شود لحظات مردم را با فرهنگ اصیل و اخلاقی ایرانی و با حضور دانشمندان و هنرمندان و شایستگانی که حقا لایق شهرتند و اکنون در گمنامی به سر می برند، بدون پر و بال دادن به چند آدم پرحاشیه و به اصطلاح هنرمند، شاد و پربار و مایه کرد، اما این کار، فکر می خواهد و حال کار کردن و تولید که راحت طلبی و بی برنامگی مانع آن است.

اگر مسئولان و برنامه‌سازان ایده ندارند یا خلاقیت آنان پایان یافته است، بهتر نیست جای خود را به جوانان بدهند و میز خود را رها کنند؟!

حقیقتا با کانال به کانال کردن شبکه‌های سیما به جز یکی دو شبکه، در لحظه تحویل سال تنها می بایست غصه خورد و بس.
 


کد مطلب: 480842

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/detailed/480842/حواشی-زندگی-زناشویی-بازیگران-برنامه-لحظه-تحویل-سال-مجریانی-یک-شبه-بخشیده-شدند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com