شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۵۵
۳۱۵

جلسه علنی محاکمه «ده نمکی» با قضاوت مجری جوان در سیما! +فیلم

دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۴۲
کد مطلب: 385498
برنامه «بعضی‌ها» شب گذشته به جلسه محاکمه مسعود ده نمکی، کارگردان سینما تبدیل شد.
جلسه علنی محاکمه «ده نمکی» با قضاوت مجری جوان در سیما! +فیلم
گروه فرهنگ جهان نيوز ـ مرتضی خلفی زاده: فضای برنامه از همان لحظه اول به گونه ای پیش رفت که علی ضیا، مجری و تهیه کننده جوان این به اصطلاح «Talk Show» با لحنی تهاجمی وظیفه خود را به عنوان مجری فراموش کرد و در جایگاه قاضی نشست.

ضیا در طول برنامه با مرور همه حواشی، اتهامات و تمسخرهای سال های گذشته که علیه ده نمکی شکل گرفته است، سعی داشت برنامه را به اصطلاح به اوج جنجال برساند اما واکنش ده نمکی به این رفتار جالب بود. کارگردان سریال معراجی ها ـ که این شب ها در حال پخش است ـ آرام، منطقی و بدون هیجان در عین حال محکم و مستدل با سؤالات مکرر، حرف توی حرف آوردن و قطع پرتکرار سخنانش توسط مجری، مواجه شد. این واکنش ده نمکی به خوبی به مخاطب نشان داد که طراحان و نویسندگان این برنامه، برای کارگردانی که اثرگذاری اش بر مخاطب به اندازه کافی به اثبات رسیده است، چقدر سطحی طرح گفت و گو ریخته اند و قصدشان اگر نشان دادن بدی های ده نمکی نباشد، به حاشیه بردن و عصبانی کردن اوست.

چهره عبوس و ابروهای درهم مجری به هنگام پرسش از ده نمکی و شنیدن پاسخ هایش، بر خلاف چهار برنامه قبلی «بعضی ها» که سرشار از انرژی مثبت، شادابی و صمیمیت او بود نیز شاهدی دیگر بر طراحی مشخص برای این گفت و گو است.

علی ضیا، مجری برنامه می توانست همانند گفت و گو قبلی اش با داریوش فرضیایی، مشهور به «عمو پورنگ» که در ماه های اخیر حاشیه های زیادی آن هم از نوع سیاسی اش داشته است، به دور از غلیان احساسات، گفت و گویی صمیمی داشته باشد و کنجکاوی مخاطب را درباره اتفاقات پیرامون ده نمکی با آرامش و به دور از بداخلاقی پاسخ دهد و بیننده را تا پایان برنامه همراه کند.

این برنامه که در معرفی آن در سایت شبکه سوم سیما آمده است: «برنامه‌ای گفتگومحور که در پی آن است که افراد جریان ساز در جهان به ویژه در کشور اسلامی‌مان، افرادی که با تلاش توانسته‌اند جریان‌های مثبتی ایجاد کنند، را به جامعه معرفی و با آن‌ها گفتگو کند»، تلاش کرد ده نمکی را در ذهن مخاطب، جریانی منفی جلوه دهد.

البته این اتفاق جدیدی در سیما نیست و دست اندرکاران این برنامه پا جای پای کسانی گذاشته اند که ایرانیان مهمان‌نواز، خاطره تلخ رفتار آنان را به عنوان مجری در برخورد با مهمان‎‌ خود فراموش نکرده و نمی کنند. واکنشی عمومی که منجر به تغییر رفتار تعدادی از آنان شده است. این درسی است که مجریان موفق و محبوب نباید آن را فراموش کنند.

هنوز با اتفاق تلخ رخ داده در یکی از مجموعه برنامه های «ماه عسل» در ایام ماه مبارک رمضان فاصله چندانی نگرفته ایم که باز شاهد تکرار موردی مشابه از قضاوت عجولانه و احساسی توسط مجری یک برنامه تلویزیونی دیگر هستیم. این خود شاهدی بر اثبات جای خالی کارشناس متبحر رسانه ای در برنامه های پربیننده سیما است.


به نظر می رسد حضور مشاوران رسانه ای با تجربه که هیجانات کاذب دوره جوانی را پشت سر گذاشته اند، برای دور کردن برنامه های مجری محوری مانند «بعضی‌ها» از فوران احساسات شخصی و قضاوت های عجولانه مبتنی بر ترواشات روشنفکران غربزده، لازم، ضروری و حتی فوری به نظر می رسد.

«بعضی ها» اگر می خواست به «جریان مثبت» در زندگی مسعود ده نمکی بپردازد، علاوه بر گفت و گو با پدر و استاد نانوای دوران کودکی وی ـ که زمانی شاگرد نانوای محل بود ـ یا برخی حواشی که می تواند به جذابیت برنامه کمک کند، می توانست به اقدام های تحسین برانگیز و موفقیت های چشمگیر دیگر او نظیر ورود به عرصه قلم و روزنامه نگاری پس از دوران دفاع مقدس، تبدیل اولین فیلم بلند سینمایی وی به پرفروش ترین فیلم او در همان دوره زمانی، تولید و انتشار دایره المعارف ۸۰ جلدی اسارت و آزادگی با کمک یک تیم توانمند و... بپردازد.

البته قرار این گونه برنامه ها این نیست که تریبون یک طرفه به مهمان داده شود و مجری او را تحسین کند، اما بی تردید فرستادن مدعو برنامه به «گوشه رینگ» سؤالات تکراری و بیان اتهامات واهی و قضاوت های خاص درباره وی آن هم با لحنی خشن و بازخواستی، رسم کژی است که یادآور برخی مناظره‌های انتخاباتی به دور از شرع و اخلاق سال ۸۸ است. مخالف هر که باشد، نباید از حدود اخلاق و ادب در رفتار با او تجاوز کرد.


متأسفانه این شیوه برنامه سازی، بی کم و کاست مطابق با همان راه و رسم تولید «Talk Show»های غربی است که هیچ حد و مرزی از اخلاق و کرامت انسانی را در برخورد با مهمان خود مراعات نکرده و برای جلب هر چه بیشتر مخاطب به کانال تلویزیونی به نفع سرمایه گذار شبکه دست به هر کاری می زند. اکنون برخی برنامه سازان و مجریان، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ـ که به گفته امام خمینی(ره) باید دانشگاه عمومی باشد ـ را با کانال تلویزیونی سرمایه سالاران غربی اشتباه گرفته اند و با تماشا و تقلید اجرای «دیوید لترمن*»ها و «تد كاپل*»ها تلاش می کنند، نمونه ایرانی آنان را به نمایش بگذارند!

مدیران رسانه ای، برنامه سازان و مجریان صدا و سیما باید بدانند اینجا ایران است با مردمانی که پشتوانه تاریخی محکم دارند و اسلام را با آغوش باز پذیرفتند و مرام‌شان جوانمردی و اخلاق مداری است. اینجا ایرانی است که مردم آن نشان داده اند اگر کسی پا را از چهارچوب های اخلاقی و شرعی درازتر بکند و بخواهد بر نردبان شهرت و قدرت بگذارد، ممکن است چند پله بالا برود اما نمی گذارند بر فراز بماند و سقوط می کند. این اتفاق در عرصه پیچیده ای چون سیاست بارها رخ داده است، در میدان فرهنگ و هنر که جای خود دارد.

* دو مجری مشهور در عرصه Talk Show (برنامه گپ و گفت)
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


من تا به حال هیچ یک از فیلمهای ده نمکی را در سینما ندیده ام البته هرکدام را که بعداً به شبکه نمایش خانگی آمده دیده ام.
میخواهم بگویم جزء اون 4 میلیون مخاطب مستقیمش نیستم که به شماره میان

ولی واقعاً از این جلسه محاکمه حالم بد شد
همه ش میخواست بگه ده نمکی این کاره نیست
می خواست بگه شاگرد نانواست (من نانوایی رو عیب نمی دونم ولی چیدمان قسمتهای مختلف برنامه این موضوع رو به عنوان عیب و اینکاره نبودن ده نمکی نشان می داد)
میخواست بگه ده نمکی مال این حرفا نیست چون باباش نظامی بوده و توی یک خانواده 8 نفره بزرگ شده
خیلی تلخه که مجری صراحتاً به ده نمکی میگه حالا من اگر بروم جشنواره کن یه توجیهی داره شما آخه برای چی رفتی کن؟
ازش سوال می پرسه تا میاد جواب بده تیکه می پرونه اونهم چه تکه هایی مثلاً یکیاز تیکه هاش این بود که فیلمنامه ت که فیلمنامه نبود از پیامکهای زمان جنگ رو کردی فیلمنامه
این مجری اونقدر از ده نمکی عصبی بود که نمی تونست تحلیل کنه زمان جنگ موبایل نبود که اس ام اس باشه (البته منظورش جوکهای زمان جنگ بود ولی گفت اس ام اس)

اگر کسی اجراهای دیگه ی علی ضیا رو دیده باشه که چطور قربون مهمون برنامه میره و چطور فداش میشه تفاوت رو به وضوح حس میکنه
مجتبی
مشکل از مجری نیست
مشکل صداوسیماست ک هنوز ب این درک نرسیده ک مجری باید کارشناس باشه
ن هر بچه ی ک نیشش تا بناگوش باز باشه رو ب عنوان مجری بذاره
هرچند اینا همه کپی هم هستن واجراشون یکیه
پروا
با نظر آقا مجتبی کاملا موافقم.
این علی ضیا خیلی اتفاقی وارد صدا و سیما شده. یعنی به عنوان مخاطب رادیو به یکی از برنامه ها ی رادیویی زنگ زده و بعد صداشو پسندیدن و اوردنش رادیو.
یعنی نه سواد درست و حسابی در فوت و فن مجری گری داره و نه سواد در حوزه ی سینما
وقتی یه فرد عادی بدوت تخصص و فقط به خاطر چهره اش اومده و به یکی ازمجریان پرکار سیما تبدیل شده، نتیجه اش میشه این دیگه...
محمد حسين
اگه اين چهرش خاصه پس لابد چهره گلزار يا بهرام رادان ماوراييه. مساله اينه كه براي اجراي اين نوع برنامه ها مجري درجه سه ميارن
....
اگر سایر مجریهای هم سن و سال آقای ضیا به اندازه ایشون سواد و اطلاعات در زمینه های مختلف داشتن ما خدا رو شکر میکردیم. چهره شاید برای یک مجری در ابتدای کار مهم باشه ولی بعد از مدت کوتاهی چهره عادی میشه و صداقت و رو راستی با مردم، اطلاعات و دانش جایگزین اون میشه .
حقگو
آقای ضیا یکی از نیروهای بسیار مومن و معتقد در صدا و سیماست تاثیر حضور و صحبتهای ایشون و اظهار ارادتشون به اهل بیت علیهمالسلام اونهم در زمانه ای که برخی از جوانها به دلیل ژست های روشنفکری از طرح اینگونه مسائل ابا داشتن تاثیر فوق العاده ای روی جوونها گذاشت. اگر شما از آقای ده نمکی به عنوان یک نیروی مثبت یاد می کنید چرا به دنبال ضربه زدن به فردی چون سید علی ضیا هستین؟
آخه تعهد باید در کنار تخصص باشه. درسته ایشون خیلی وقت ها جلوی دوربین به ائمه اظهار ادب کردن و حتیدر برنامه ی ویتامین 3 که تو ماه محرم برگزارشده بود، برای اب عبدالله (ع) اشک هم ریختند، ولی در کنار تعهد باید تخصص هم باشد، اگر این تخصص را داشت می فهمید که مجری گریجای قضاوت کردن نیست و مجری شرح وظابفی در برنامه داره که نباید از اونا عدول کنه، باید قضاوت را به عهده ی مخاطبان بگذارد نه اینکه به افکارمخاطبان جهت دهد.
اتعهد و تخصصلازم و ملزوم هم هستند.
فاطمه
اگر شما هنوز متوجه نشدین که صحبت از ائمه شده دست آویز برای وارد شدن افراد به حوزه سینما و تلویزیون، خیلی عقبی!
با یه فیلم دفاع مقدسی یا مذهبی نما وارد میشن و بعد دنباله رو مخملباف از آب در میان. این شگردشونه.
حسین
Iran, Islamic Republic of
مومن ولی بی سواد به چه درد می خوره؟
آرزو
درسته
آخه اینکه چهره هم نداره
احمد
این سینمائیها وقتی می بینند یکی از بیرون سینما اومده و از اونا پیشی گرفته همه جاشون می سوزه چاره ای جز بد گوئی و بی ادبی و جسارت در خودشان نمی بیینند و می خواهند به هر شکلی شده اورا از میدان بیرون کنند . ولی یک نصیحت به همشون و آن اینکه عزت وذلت دست خداست اگر بخواهد عزیز کند از هیچ کس کاری ساخته نیست و هم اگر بخواهد ذلیل کند کسی جلودارش نخواهد بود .
اميرحسين
واقعا صداوسيما نميدونه كه چه مجري رو كجا بذاره. مثل اينه كه احسان عليخاني بره نود رو اجرا كنه.
علی ضیاء رو من خیلی دوست داشتم ام متاسفانه از زمانی که در این برنامه حضور پیدا کرده محبوبیتش رو از دست داده... امیدوارم این رویکردشو عوض کنه.
حسن سليمي
سلام، وقتي به لوگوي برنامه نگاه مي كنم نمي دونم اونو «بعضي ها» بخونم يا «با علي ضيا»
ضیا که خودش بچه باید ازش پرسید که از نسل پدر آقای ده نمکی است چه شغلی داشته و خانوادش چند نفره بودند . بگذریم که امروزه هرکسی بچه پر رو باشه گلیمش رو میتونه از آب بکشه بیرون .
جواد
واقعا با حرفهای شما موافقم.
بی ادبی و بی شعوری را به نهایت خودش رساند.معلوم می شه نور چشمی های ضرغامی چه افراد لجنی هستند که حاضر نیستند جناح مومن و انقلابی چند لحظه بتواند با مردم از دردهای خودش بگوید.واقعا شب عیدی از بی ادبی های یک بچه سوسول حالم به هم بخورد.
البته آقای ده نمکی هم با جملات آخریش حال این جقله را گرفت. گفت آن روزی که ما مجله داشتیم احترام شخص مقابل را نگاه می داشتیم، نه عکس بد می زدیم و نه تیتر بد و مصاحبه را به آن نشان می دادیم، نشان به آن نشان که شما هیچ ادبی نداری.
...
شما که از اهالی رسانه با کلمه "لجن" یاد میکنید باادب و با شعور هستین ؟؟؟؟/!!!!!! اگر شما در جناح افراد مومن و انقلابی هستین بکار بردن این کلمات برای فردی از خاندان سادات درسته؟؟؟؟/!!!!!!
آقای ضیا هیچ حرف بدی به مهمونشون نزدن فقط با صراحت صحبت کردن ولی آقای ده نمکی به جای توضیح دادن بیشتر توجیه کردن ! همون تیتر آژانس گیشه ای تیتر بدی نیست؟؟؟!!!!
United States
دوست عزیز مجری برنامه اصلا اجازه صحبت می دادند /؟؟؟؟؟
mishes
درست کلمه لجن دور از ادبه ولی برای بعضی افراد لازمه . در ضمن پسر نوح با بدان بنشست و... بعد اقای ده نمکی برای محاکمه شدن اونجا نرفته بود قرار نیست هر سوالی رو جواب بده بعد وقتی فیلمش پر فروشه دیگه این ضیا چی میگه برای خودش .البته اون ضیا داره الان حال میکنه که مردم دارن در موردش صحبت مکنن چون ایجور آدما کم بود محبت دارن
محمدحسين
واضحه كه مجري ميخواد انتقام بگيره. حالا انتقام چي رو ....
یکی از شما
منم با شما موافقم با این اجرای عقده ای نشون داد حدش چقدر هست
یه سئوال هم برای من پیش اومد اگه یکی زندگی خودش و باباش رو شخم بزنه چه حالی میشه یاد این مثل افتادم آقا ضیا که : کسی که تو اتاق شیشه ای نشسته به طرف دیگران سنگ نمیندازه!
همون اندازه که بخاطر دست بوسی مادرت تو نیمروز بهت علاقمند شدم دیشب از اجرای عقده ایت منزجر شدم ظاهرا مادرت فرصت نکرده خیلی چیز ها رو یادت بده !
Iran, Islamic Republic of
يعني اگر كسي از خانواده پرجمعيت باشه
باباش كارگر باشه
مستضعف باشه
حق نداره فعاليتي داشته باشه
اينطوري باشه ايشون با شهيد رجايي قطعا مشكل داره
یکی
Iran, Islamic Republic of
عزیز دلم اخه علی ضیا کی این حرفا رو زد؟ اتفاقا اون قسمتاش تعریف بود از دهنمکی اتفاقا علی ضیا هم گف که نونت حلاله و مثه بضیا نیس شعورم خوب چیزیه والا
اون همش سنگ ما مردم ایرانو به سینه میزد که حقمون دیدن این فیلمای دوزاری نیس!
خودشم تو برنامه گفته که اصن یه زمانی گارسون بوده! میفهمی؟
آره ما مردم ایران حقمون فیلم های دهنمکی نیست حقمون فیلم های اصغر و فاطی و کیارستمی و ایناست.
....
آقای ضیا عکس محل کار پدرشون رو گذاشتن و نوشتند پدرم از 12 سالگی کار میکرد. مرور زندگی آقای ده نمکی هم برای همینه که بگن میشه با همت و تلاش به جاهای بهتر رسید.
Iran, Islamic Republic of
واقعا چقدر زشت
اين رسم مهمون نوازيه؟
دقت کردین چندسالیه تلویزیون مثل سینما شده؟ مثل فیلمهای سینمایی برای جذب مخاطب بیشتر افتادن تو کار جذب بچه خوشگل های گوگولی مگولی
سلام بر همه خوانندگان همه آنچه به آن اشاره شد نشان می دهد که آقای ده نمکی کارش رو خوب انجام داده. به سهم خودمون ازش تشکر می کنیم.
خیلی به ده نکی حال میدینا یکی نیست بگه اقا متدین از صدای واضح زن در تیتراژ معراجیه ها چرا استفاده کردی کی گفته مفسده نداره
Germany
کااااااااملا موافقم ....
بچه جون دستتون رو شده. شما اصلاح طلبانی هستین که با نقاب دفاع از اسلام سعی در تخریب نیروهایی چون دهنمکی را دارین
یکی
Iran, Islamic Republic of
اره اصن اصلاح طلبه راس گفتی , ولی اون روزی که اقای دهنمکی تون رفته بودن دیدن رهبر همین علی هم اونجا بودا...
زهرا
خوب گفتی این مذهبیا وقتی به جایی میرسن آبروی جناح مومن رومیبرن من واقعاخجالت میکشم که ده نمکی بااون فیلمای بدحجاب وضعیفش نماینده ی جناح مومن تلقی میشه !خداییش دقت کردین معراجی هاشبیه کلیپ های دفاع مقدسی دانش آموزیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فاطمه
من فک میکنم ده نمکی همون اول مقابل انتقادآروم مجری موضع گرفت ومجری روبه عنوان یکی ازمخالفاش درنظرگرفت وپاسخ بی ربط به سوالها داد،ولی مجری هم که ازانتقادناپذیری ده نمکی هنگ کرده بودباورش شدکه ازمخالفای اونه وهرچندسوالای خوبی پرسیدولی لحن منصفانه ای نداشت!هردوشون به یه اندازه مقصربودن!
عزیز
دقیقا،علی ضیا نه تنها ده نمکی رو بد نشون نداد بلکه بالعکس طرفدارای خودشو کم کرد.
علی
Iran, Islamic Republic of
مخاطبان ده نمکی جنسشون یه چیز دیگه اس.اونایی که دلشون فدای امام عصر وتفکر امام علی و پهلوی شکسته حضرت زهراست. اونایی که فطرت شون رو باور دارن .... باید دل نور داشته باشه سواد مظلومیت داشته باشه . لا اقل تاریخ تجاوز دشمناشو بدونه...برو بچه های امروز اگه یه دفاع دیگه لازم باشه انجام میدن واونجا تو کربلای وجودشون امام شون رو درست تر میشناسن.
LM
کاملا درسته
sm
کاملا درسته
قحط مجریه که این بابا رو مجری کردن؟! نه اون ویتامین 3 رو دوست داشتم نه این برنامه شو.خیلی یخه.حیف مهمونهای این برنامه نیست که با اجرای بد این مجری حروم میشن.
يني از ضيا نفرت دارم اگه قيافه اش ببينم سريع كانال عوض ميكنم ، ديشب هم ديدم ده نمكيه ديدم اما از ضيا چندشم شد كانال عوض كنم.
مصطفی
اصلا این کلمه ضیا بار منفی تاریخی داره
....
ضیا یعنی روشنایی....شاید شما کلا با نور و روشنایی کینه تاریخی داری !
Iran, Islamic Republic of
منم بخاطر دهنمیک دلم نمی اومد ببینم برنامه رو ولی خوب شد دیدم چون خیلی فوق العاده بود :)
اگر ده نمکی موفق نیست چرا پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران متعلق به اوست؟!
بعضی ها با زیر سوال بردن ده نمکی شعور مخاطب رو زیر سوال می برن ولی وقتی به همین آدما میگی فلان فیلم به استناد این ادله یک فیلم فاسده و شایسته حکومت اسلامی نیست، یک دفعه یاد مخاطب میفتن که مردم ممیز هستن
به این روش محاسبه میگن دموکراسی آمریکایی، یعنی نظر مردم تا وقتی اهمیت داره و قابل استناد است که حرف دل ما رو بزنه!
خدایا ما رو از شر دموکراسی آمریکایی نجات بده
Iran, Islamic Republic of
یه روشنفکر دیدی همه رو به یه حساب میزاری یه سرچی بکنی دستت میاد علی ضی چه حرفایی راجبه رستاخیز گف که کلیم پیش همین مثلا روشنفکر مثلا براش بد شد
خدارو شکر برعکس شماها انقد شعور داره که ادما رو دو دسته چپی و راستی خوب و بد نبینه!!!
آره نه چپه نه راسته احتمالا یه اعتدالیه بنفشه!!!!
Iran, Islamic Republic of
تفکرت چیزی بیشتر از این سه تا نمیبینه ؟؟؟!!!
یکی
چون جو میده
کلی ژول تبلیغ میده
همین معراجیا یه نمونش
فیلم سینمایی رو انقد پلان های مزخرف توش گذاشته که سریال شه فقط الکی کش پیدا کرده و خواب آور شده
کلی صحنه ی تکراری . 40 دفعه یه حرفو پخش میکنه، سه قسمت فقط اعتراض میکنن ، سه قسمت فقط فرار میکنن
اگه سیروس مقدم بود توی سه قسمت کل فیلمو جمع میکرد
1
دمت گررررررم
سید مهدی
نصفه ..!!

توکه خوابت برده پس چی رو دیدی که داری کفتر پرونی میکنی جیگر؟؟؟
نیز که فیلم های شما تبلیغ نداره. هم اونوری ها براتون تبلیغ میکنن هم اینوری ها که
نگاه نکن مگه مجبوری. ما دوست داریم نگاه کنیم
مدسه موشها که پرفروشه
محمد
چون فيلمهاي ضداخلاقي در دنيا پرفروش ترينند. فيلمهاي اين مرد پر از توهين و متلك و دختره
پریا
بی ربط بود به شعور مخاطب توهین نکن !!!!
پس با این حساب مدرسه موش ها بی اخلاق ترین فیلم تاریخ سینمای ایران محسوب میشه
یه تماشاچی
من طرفدار ضیاء و اجرای خوبشم. اما بابت اجرای دیشب باید از مردم یه عذرخواهی بکنه. رفتارش اصلا خوب نبود. ما علی ضیا رو بخاطر خوبیاش و لینکه تونسته خوبیاشو حفظ کنه دوستش داریم نه بخاطر ژستای روشنفکری و ...علی جان اگه از ده نمکی خوشت نمیاد خب نیاد ولی در یه برنامه زنده این گیرای الکی چیه؟ خیلی ازت ناراحت شدم و حرصتو خوردم
اكبر خويي
Iran, Islamic Republic of
من از علي ضياء خوشم نمياد اما با اين بخش حرفت كه بايد عذر خواهي كند بسيار موافقم !
حسین
Iran, Islamic Republic of
منظورت از اینکه گفتی ما علی ضیاء رو به خاطر ... دوست داریم،منظورت از ما کیاست؟یه نگاه به کامنتای بالا سرت بنداز میفهمی چقدر این بچه پررو طرفدار داره.میدونید چیه مقصر این پسر نیست،مقصر اونایی هستند که یه ملاکای غلط رو واسه انتخاب و گزینش مجری توی رسانه ملی قرار دارن. قسم میخورم اگه به خاطر ظاهرش نبود (هر چند من از ظاهرشم حالم به هم میخوره) هرگز انتخاب نمیشد.آدمی که انقد شعور و درک نداره که حرمت مهمان برنامشو ولو هر کی هست و هرکاری کرده نگه داره به درد اجرا نمیخوره.اینا همشون از یه قماشن.یه روز فرزاد حسنی یه روز یکی دیگه یه روزم ضیا.تا دونفر تحویلشون میگرن فک میکنن پسر اتول خان چی چی فروشن.
سلام
Iran, Islamic Republic of
میدونید چیه مقصر این پسر نیست،مقصر اونایی هستند که یه ملاکای غلط رو واسه انتخاب و گزینش مجری توی رسانه ملی قرار دارن.قسم میخورم اگه به خاطر ظاهرش نبود(هرچند من از ظاهرشم حالم به هم میخوره) هرگز انتخاب نمیشد.آدمی که انقد شعور و درک نداره که حرمت مهمان برنامشو ولو هر کی هست و هرکاری کرده نگه داره به درد اجرا نمیخوره.اینا همشون از یه قماشن.یه روز فرزاد حسنی یه روز یکی دیگه یه روزم ضیا.تا دونفر تحویلشون میگرن فک میکنن پسر اتول خانن.
کاش یکی بهش میگفت آخه بچه جون تو در حدی نیستی که بخوای جلوی کسی مثل ده نمکی وایسی. اون موقع که توی قنداق بودی ده نمکی داشت مجله منتشر می کرد.
Iran, Islamic Republic of
میدونی چیه؟ تو یه ادمی هستی که فوق العاده زود قضاوت میکنه وهمه چیزو سطحی میبینه
علی ضیا چون صداقت داره وخدش تو این دسته های روشنفکر و غیر روشنفکر نمیبینه فوق العاده س
راستی
حسود نباش پسرم :)
آره جزو دارو دسته روشنفکر و غیر روشنفکر نیست جزو دارو دسته قدرت است.
Iran, Islamic Republic of
اره برای همینه که چندین ماه برنامه نداشت و همین چن وقت پیش کلی رسانه های اونوری سرکج فهمیشون کلی فحشش دادن
فدایی داری!!
Iran, Islamic Republic of
تو راست میگی ولی چرا اینقدر تند وتیز ابراز نظر میکنی؟ یه جوری حرف بزنیم اکه طرف خواست تجدید نظر کنه بتونه...
Iran, Islamic Republic of
من هم جدا تعجب كردم
آيا اين يك سناريو بود؟
از ضيا بعيده
سلام
فکر کنم اول آقای ده نمکی از خانواده های شهدا عذرخواهی کنن بهتره !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به حساب جوونی وبی تجربگیش بذارین. به خدا اگه اون چیزایی که ده نمکی و امثال او تجربه کرده اند نداره
سیدحسین
Iran, Islamic Republic of
من کاری به این برنامه ندارم و اصلا آن را ندیدم.
اما مشکل اینجاست آقای ده نمکی در ورطه تکرار افتاد و بعد از جرقه اخراجیهای 1 متاسفانه روند نزولی در پیش گرفت.نقطه اوجش هم فیلم و سریال معراجیها بود که داستانی وارفته،بازیهای مصنوعی و تکه پرانیهای بی مزه ای داشت.
سریال معراجیها سوژه خوبی داشت اما ده نمکی اینکاره نیست.
آقای دهنمکی را سالهاست میشناسم / خیلی تو این کشور اسلامی خون دل خورد/ با این حال این سریال و اخراجی های 3 ضعف کار گردانی داره / پلان و سکانس های فیلم به هم نمیچسبند/ فیلم نامه سریال آشفته ، مصنوعی و گاها غلو آمیز هست مانند نقش 10 2 و فرار دانشجویان/
Iran, Islamic Republic of
اما دليل نميشه به خاطر ضعف فيلمش بهش بي احترامي كنند
جرات دارند براي فيلمهاي بي خود كيميايي هم همين رفتار را داشته باشند؟
ده نمکی آرام و متین بود همین کافیه
علي
جهان جان حالا اگر از اصلاح طلب ها اينجوري سوال بشه شما خوشحال ميشدي تازه طرفداري مجري رو ميكردي!
رضا
خوبه توی متن از مناظره های تلخ سال 88 اسم آورده. چقدر شماها بد دل و بدبینیند؟
علي
جهان هميشه يه طرفه به قاضي ميره ،بابا تنوع همينه ديگه به چالش كشوندن مهمان جذاب ميكنه برنامه رو، نه اينكه بشينن دوره هم گپ بزنن و بخندن
1
عالی بود،واقعا هم.........
Iran, Islamic Republic of
به چالش كشوندن
نه بي حرمتي
فرق داره دادا
پس چرا اصلاحاتی ها را به چالش نکشن. مثلا چرا همایون شچریان آقازاده معروف هنری را به چالش نمیکشین؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چالش کشوندن با بی ادبی کردن فرق فوکوله
چراغعلی
مناظره تلخ برای ملت یا برای رانت خوارهای گردن گلفت ؟
این رسانه که کارش شده چاپلوسی واسه اصلاحات. اگه راست میگن خانم ابتکار را بیارن بشونن جلوی این پسره ببینم بازم جرات و اجازه داره در مورد تغییراتش از جمله بالا رفتنش از سفارت آمریکا و التماس امروزش برای رابطه با آمریکا سوال بپرسه؟
Iran, Islamic Republic of
عزیز جان یه سرچی بکنی خانوم ابتکار اومده بودن ویتامین 3 پار سال :)
بعدشم حرف حق تلخه؟!!!
ابتکار اومد اما آیا به چاش کشیده شد یا فقط برنامه یه رپوتاژ آگهی براش رفت و تکرار ادعای سرطانزا بودن بنزین داخلی و دست و جیغ و هورای جناب مجری
گل گفتی؟ من که شک دارم حمله به سفارت آمریکا برای جلوگیری از نابود کردن مدارک به دست آمریکایی ها بوده باشه. امثال ابتکار حمله کردن به سفارت که مدارک ...
سوفیا لوره
علی آقا خدا عقلت را زیاد کنه این نظرت چه ربطی با موضوع داشت که پای اصلاح طلبان را وسط کشیدی ؟
احسان
احسنت عالی بود.... من دیشب خیلی ناراحت شدم که یک چنین برخوردی با مهمان در سیمای جمهوری اسلامی!می شود. اما یک چیز به من خیلی آرامش داد و آن اینکه با همه ی این نا جوانمردی ها باز هم فیلم ها و سریال های ده نمکی در صدر پر مخاطب ترین ها قرار می گیرند.

حاج مسعود ؛ ما تا آخر پشت تو و ارزش های فکری تو هستیم. یا علی
Iran, Islamic Republic of
تا خدا نخواد كسي عزيز يا ذليل نميشه
حالا اينا برن غاز بچرونند
مهدی
درود بر علی ضیا
لطفا کمی به فیلمهای ده نمکی دقت کنید کاملا مشخص است که با لودگی و شوخی های سخیف قصد جذب بیننده را دارد .با پول بیت المال
قمر تاج خانوم
ننه حرکات این مجری که خیلی سخیف تر بود تازه اگه قبول کنیم که فیلم های ده سخیف است ننه فکر کنم هنوز فیلم های فرهادی و اون زینکه را ندیدی
Iran, Islamic Republic of
از بس دپرسید که یه خرده مزاح و خنده رو لودگی می بینید؟
اصلا می دونید لودگی چیه؟ لودگی اینه که حرکات و حرفهایی خارج از شرف انسانی و عقلانیت توسط بازیگر (نه هنرمند )صورت بگیره که مخاطب خندش بگیره. کجای این فیلم همچین مواردی داشت؟
France
نمیخواد شما به مردم فیلمشناسی یاد بدهید. ادب خود را حفظ کنید برایتان بهتر است.
حتی اگر ینجور باشه باید نقد علمی کنه نه توهین و تحقیر!
Latvia
من به شخصه ده دقيقه از برنامه را ديدم و اعصابم به هم. ريخت خوشا و ايول به اقاي دهنمكي كه حال مجري و ...را كرفت
یکی
Iran, Islamic Republic of
فعلا که حال کسای دیگه ای گرفته شده که دارن میسوزن
علی ضیا نه روشنفکره نه حتی ادعاشو هیچوخ داشته
1
واقعا هم
امير
هيچوخ......وخ.......
دیکتاتورهای روشنفکرنما.
این کارهای تخریبی اونهم در صدا و سیما واقعا زننده ست.
و فقط نتیجه ی عکس داره.
حران
Iran, Islamic Republic of
ده نمکی دمت گرم
با قدرت ادامه بده و از این سیمهای خاردار نترس که تو خود مرد میدان دیده ای
مص%
علی ضیا با اکبر عبدی هم که صحبت می کرد دائم سعی داشت از ایشان حرف منفی در مورد ده نمکی بیرون بکشد که با هوشمندی آقای عبدی موفق به اینکار نشد.
در صحبتاش با سوریان چنان عین طلبکارها در مورد تقدیم مدالش به رئیس جمهور قانونی مملکت پرسید که آدم حالش به هم میخورد. نامرده اگه احسان حدادی را دعوت نکنه و درمورد تقدیم مدالش به روحانی همونطوری سوال نپرسه.
کاملا مشخصه این جوجه مجری از کجا داره تغذیه میشه و چه هدفی داره. هدفش محاکمه افراد همراه نظام و رئیس جمهوری قانونی مملکت در سال 88 است و برنامه ریزی برای فتنه های بعدی.
اونم در رسانه ملی مملکت
یکی
Iran, Islamic Republic of
اقا خب گف تو مدالو به رییس جمهور داده بودی؟ اونم گف که اینطوری شده تحمل ندارین یه نفر که اونم سوریان بوده نه ضیا از اون اقای خوششششنام بد بگه؟!!!!
قدرت تحمل مخالفو ندارین و بعد به ضیا میگین به دهنمکی نگه بالا چشت ابروئه؟
یکی جون وکیل مدافع جناب ضیا زیر همه کامنت ها،شمایی که از انتقاد پذیری دم میزنی من یه سوال چالشی از علی ضیا دارم ازش بپرس بیا بهم جوابشو بگو! چرا علی ضیا در دولت قبلی از قیمت مواد غذایی از جمله مرغ گله داشت ولی حالا صداش در نمیاد. گیاه خوار شده یا مرغ مجانی از جایی میرسه؟
منم مثل شما نه روشنفکر م نه تاریک فکر فقط علاقه ی زیادی به گفتگوی چالشی دارم و تشنه ی حقیقتم !!!
محمد رضا
جهان باز هم مثل همیشه سعی میکنه مخاطب رو در بی حبری نگه داره و حرفای خودشو القا کنه. جهان جان اول متن گفتگو رو میزاشتی بعد حرفاتو میزدی ما الان از کجا بدونیم تو برنامه چی گذشته و چه حرفایی رد و بدل شده؟ شما از مجری اون برنامه ایراد میگیرین در حالی که خودتون هم همون ایرادها رو تکرار میکنین. رطب خورده منع رطب کی کند؟
سوفیا لوره
محمد رضا برنامه را ندیدی خب مجبوری نظر بدی ؟ اجازه بده انهایی که دیدند نظر بدن تو برو استراحت کن
Iran, Islamic Republic of
داداش این خبر برای اونایی که برنامه رو دیدن. یک ساعت و نیم برنامه رو بذاره اینجا بشینی بخونی؟
حالا یه بچه، جو گیرش کرده بودن، یه حرکتی انجام داد که ازش هم بعید بود، دیگه کشش ندید.
Iran, Islamic Republic of
اين همه نظر كه برنامه را ديده
يعني يك طرفه به قاضي رفتن
این بنده خدا که کل فیلم برنامه رو بدون هیچ حذفی گذاشته، خیلی به نقد منصفانه علافمندی برو دانلود کن و ببین عزیز جان!!!
علی ضیا را هم میخواهید به سرنوشت فرزاذحسنی پس از مصاحبه با رادان میمبتلا کنید
هردو ادمهای تهی و جنجال طلبی هستند که اگر غیر از این بود کسی انها را نمیشناخت!!!!امیدوارم خود علی ضیا نخواد مثل حسنی با یک ازدواج غلط و برپایی طلاق مشهورتر بشه !!!!
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم هیچوقت طلاق برات پیش نیاد امیدوارم نه برای تو نه برای علی ضیا نه هیچ کس پیش نیاد....
امیدوارم یه روزی یاد بگیری انقدر زود قضاوت نکنی
هرچند وقتی فیلم دهنمکی ارزشمند وعالی باشه خب ضیا و حسنی هم تهی میشن دیگه...
قمر تاج خانوم
ننه زبوتت را گاز بگیر منظورت اینه که این مجری هم بزودی زنشو طلاق میده و بعد میره مثل اون مجری مامانش و باباش و عمه اش و خاله اش و زن دادشش و پدر بزرگش و نوه های پدر بزرگش را میاره تو تلویزیون برای حال گیری از زن مطلقه اش ؟
حسام
ببخشید کسی کسی رو به چیزی مبتلا نکرد اون آدم رو با چند تا دختر بگیرند به رگ شما بر میخوره آخرین شاهکارشم که چند روز پیش دیدیم حالا سخیف صحبتهای فرزاد حسنیه یا فیلم ده نمکی
سبحانی
Iran, Islamic Republic of
چون مجری خوبیه باید حواسش را جمع کنه. خیلی تمایلاتش را نمایان بیان میکنه. این زشته. از یک مجری تهیه کننده که مهمان دعوت میکنه ناجوانمردیه. ...یته. نمیخواهیم توی این ... بمونه. دوستش داریم نقدش میکنیم. خودش که از نقدی استقبال میکنه
یه بی طرف
منم با شما موافقم .اقای ضیا ایراد بزرگش اینه که مثل خیلی از مجری های تلوزیون سیاست مدار نیست و خیلی راحت و رک حرفشو می زنه و به این ایمان دارم که قصد و غرض بدی نداره و بیشتر دنبال جنجالی کردن برنامست.
یه بی طرف
جهان نیوز باز هم زدی به هدف وداستان شد؟
به قول بعضیا یه نخ رو که بگیری 50 جای دیگه صدا می کنه
Iran, Islamic Republic of
حسني چوب بي ادبي خودش را خورد
حتي در زندگي شخصي اش
ادب مرد به ز دولت اوست
سلام
ما هم گفتگوی فرزاد حسنی رو دیدیم هم گفتگوی علی ضیا رو. این دوتا اصلا قابل مقایسه نیست. یه عده دوست دارن از این مسئله سواستفاده کنن دلیلش هم مشخصه !!!!!!
مثلا برای فرزاد حسنی چه مشکلی ایجاد شد؟ مثل اینکه ندیدی چند روز پیش خانوادگی اومده بودن تو رسانه ملی.
البته اجرای این پسره اصلا قابل مقایسه با فرزاد حسنی نیست. حسنی هرچی هست باسواده اما این کاملا حرفهای اپوزیسون در صفحات مجازی را بلغور میکنه.
ریحانه نعمت الهی
Iran, Islamic Republic of
محاكمه نبود!یه گفتگوی تهاجمی بود!
قبول دارم كه آقای ضیا یه كم تند رفت! ولی بعضی اوقات هم راست میگفت! مخصوصا راجب نشریه ی آقای ده نمكی و اینكه اگه اخراجی ها رو كسی به غیر از ایشون ساخته بود ایشون حتما انتقاد میكردن!
عصمت بابلی
ریحانه جان من متوجه نشدم چی گفتی یک مقدار واضحتر بگو ببینیم منظورت چی بود
مشکل اینجاست که امثال این مجری و این خانم ب.. و شجاعت را یکی میدونن.
در مورد تغییر آدم ها که باید دید خود این آقا از روزی که اومده تو تی وی چقدر تغییر کرده
ح ف
من اتفاقا این برنامه را دیدم و هرچند هیچ ارادتی به اقای ده نمکی ندارم اما ممانعت مجری از پاسخ دادن به سوالات با پریدن وسط حرف مهمان و نشستندر جایگاه طلبکار قاضی و دادستان منتسب کردن چند باره مهمان برنامه به صفاتی مثل تندروی انتقاد ناپذیر بودن و.....بسیار بسیار زشت ودور از شان برنامه تلویزیون مملکت اسلامی و مجری مسلمان ایرانی است نگه داشتن حرمت مهمان از بدیهیات دین وفرهنگ ملی ماست
قمر تاج خانوم
اگه به جای این مجری ننه قمر را مجری کننند بهتره
1
ممانعتش بخاطر این بود که مهمون محترم به جای جواب به سوال یه چیزای دیگه ای عنوان میکردن،یه جورایی آدم حس میکرد دارن طرفه میرن از جواب دادن
....
دقیقا
و چون شما به جواب دلخواهتون نمیرسیدید به خودتون اجازه توهین میدادید؟
ریحانه نعمت الهی
Iran, Islamic Republic of
اوووووه چقدر جو میدن!
علی ضیا كه چیزی نگفت !!
من انتظار بدتر از اینا رو داشتم! منتظر بودم پخش شبكه برنامه رو از آنتن بگیره! خدارو شكر بخیرگذشت
France
در این توهمات هالیوودی خود غوطه ور بمانید.
1
موافقم ،چیز خاصی نگفت،میتونست انتقادهای محکمتری داشته باشه
Iran, Islamic Republic of
خدا وكيلي جرات اينطور حرف زدن را با كارگردان ديگري داشت؟
ظالم ها فقط زورشون به مظلوم ها میرسه. حتی جرات انتقاد از اون کارگردان هایی که کمپین
ننگ آور" توافق هسته ی به هرقیمتی"را امضا کردن را نداره چه برسه به گفتگوی چالشی. شک ندارم اگه ببینشون میفته به دست و پاشون و با کمال ادب خودشیرینی میکنه
Hossein
اصولا این گونه برنامه ها وقتی جذاب هستند که مخاطب جواب سوال هایش را بگیرد، اگه قرار باشه مجری بشینه همون حرفای همیشگی را بزنه که دیگه جذابیت و سودی نداره. من قبلا از آقای ضیا خوشم نمیومد ولی الان فکر میکنم مجری با تجربه ای شده. فکر میکنم برنامه دیشب هم در مجموع تبلیغ مثبتی برای آقای دهنمکی بود.
مجتبی
بله اینکه فروش فیلم موش وگربه رو افتخار دونست
و دفاع مقدس رو مسخره از تجربش وتبلیغ دهنمکی بود؟!
1
نخیر .......این جواب به استنباط اشتباه جناب ده نمکی از پر فروش شدن فیلم هاش بود!
مجتبی
خدایی اصلا برنامه رو دیدی؟
1
دقیقا
من اتفاقا این برنامه را دیدم و هرچند هیچ ارادتی به اقای ده نمکی ندارم اما ممانعت مجری از پاسخ دادن به سوالات با پریدن وسط حرف مهمان و نشستندر جایگاه طلبکار قاضی و دادستان منتسب کردن چند باره مهمان برنامه به صفاتی مثل تندروی انتقاد ناپذیر بودن و.....بسیار بسیار زشت ودور از شان برنامه تلویزیون مملکت اسلامی و مجری مسلمان ایرانی است نگه داشتن حرمت مهمان از بدیهیات دین وفرهنگ ملی ماست
1
واقعا اگه از ته دل مسلمونیین خود شما چرا انقدر الکی راجع به اون مجری جو میدین،کجای لحن ایشون تند بود یا سوالشون بی ادبانه مطر ح شد یا...
نیما
انقدرحرص می خورد م دلم می خواست مجری رو ازتلویزیون پرت کنم بیرون
شادی
غصه نخور چند روز دیگه رئیس صداو سیما عوض میشه مجریان چندش آور (شبیه حسنی ) عوض میشن
1
نه بابا...
فاطمه ش آمل
برای ضیا که فکر می کردم دیگه مجری خوب و پخته ای شده متاسفم...همون دیشب به خواهرم گفتم چه قدر توهین آمیز بارها و بارها وسط حرف مهمونش پرید..انگار می خواست فقط سوالاتش رو مطرح کنه حالا جواب نداد هم نداد یا نصفه گذاشت هم گذاشت.... متاسفم برای اینکه فرصت گفتگو با ده نمکی که می تونست شبیه گفتگوش با عبدی خوب در بیاد رو از دست داد...
1
حق داشت،واسه اینکه مهمون محترم از جواب دادن به سوال اصلی طرفه می رفت ومعلوم نبود چه انشایی داره میخونه!
مجتبی
طرفه؟؟
تارینه
Germany
فکر کنم منظورش تفره بود!!!!
باز ما بیایم جهان یه چیزی، تو تو جهان چی کار می کنی؟
Romania
جدا از توهین های مکرر، واقعا اوج ناجوانمردیه که از حضور دهنمکی واسه افزایش مخاطب برنامه استفاده میکنن تا شوی بی ادبی و سناریوی خبیثانه ی از پیش طراحی شدشون رو اجرا کنن. واقعا اگه جای ده نمکی بودم به این نوع برنامه ها که کاملا هدفشون از دعوت امثال دهنمکی مشخصه نمی رفتم. دهنمکی یه مدت پیش در برنامه هفت حرفاشو زده بود. نیازی نبود به این برنامه بیاد.
موافقم. امثال دهنمکی نباید در برنامه آدم های کوچیکی که مشخصه از جاهای دیگه برنامه ریزی میشن شرکت کنن.
مسعود
با نویسنده متن موافقم بنظرم آقای ضیا بایستی از مخاطب عذرخواهی کند او با بی ادبی با مهمان برنامه برخورد کرد و احترام مهمان را رعایت نکرد. اینکه سعی کنی به مهمان بگویی تو فقیر بودی کار زشتی است آن بنده خدا که خودش می گفت برای درآوردن خرج تحصیل کار میکرده پدرش هم تمکن مالی خوبی نداشته است. حال تکرار کلمه فقر برای کوبیدن مهمان کار ی زشت بود. توصیه من به این مجری این است که از اجرای قشنگ آقای جوان مجری برنامه خندوانه سرمشق بگیرد. آقای جوان با تمام مهمانانش با احترام برخورد می کند حتی اگر از نظر فکری با برخی نظرات مهمانش موافق نباشد .
1
بابا کدوم بی ادبی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!خوبه ماهم دیدیم برنامه رو1فکی مجری از کلمه فقر برا تحقیر مهمون استفاده کرد!!!!!!!!!!
محمد
مجری یه طوری برخورد میکنه انگار میخواد حق یک ملت رو از یه جنایتکار بگیره. این جوری پیش بره میرن بزرگان کشور رو میارن میگن به چه حقی انقلاب کردید.......
غلام
Iran, Islamic Republic of
2 تا نظر مخالف رو هم تایید می کردی بد نبود.
معلومه که بد سوختی جهان نیوز
سوفیا لوره
شا ه غلام !!! برو تو سایت انتخاب و عصر ایران و فرارو و وقت کردی روزنامه های یارانه بگیر درشت آرمان و شرق و جمهوری بخون
1
دمت گررررررررررررم،عالی گفتی
Iran, Islamic Republic of
البته فکر کنم خود ده نمکی کاملا در جریان بود و البته رضی !!!
منصور
Iran, Islamic Republic of
من برنامه رودیدم حالم ازمجری این برنامه بهم خورددرست زمان فرزادحسنی که آبروی مردهاروبرده بود.
شیرین
اون حسنی که حقیقتآ چهره اش چندش آور بود
سلامی
من برنامه را دیدم مجریش مرد نبود نامرد بود
روحانی
United States
در مناظره سال 88 احمدی نژاد هم این حرفارو مزدین اون مقوقع کجا بودین ضمنا آقای ده نمکی معلوماحال هستن
چراغعلی
روحانی ! اون موقع احمدی نژاد اون حرف را زد و حلا داادگاه ها برای همان افراد در جریان است البته بخور بخور ها بالای 10 هزار میلیارد تومان است م ه و جونیور که پسر عمه احمدی دلاور نیستند همان هایی هستندکه توی اون مناضره ازشون یاد شد حالا مشخص شده عجب راست میگفته این دلاور
منصور
Iran, Islamic Republic of
ده نمکی خارچشم دشمنان نظام خصوصا"کسانی که به امریکا وانگلیس دل بسته اندمی باشند
France
بله حال آقای ده نمکی معلوم است و در سر ما جا دارند. شما چی مجهول الحالید؟
امیرعلی
اون موقع تو خونمون اینترنت پرسرعت نداشتیم که بریم تو سایتا از م.ه دفاع کنیم
من برنامه رو ندیدم ولی خیالم راحته که حزب الله و ذوب شده در ولایت مطمئنا با این شوها از کوره به در نمیره و اگر قراره که مورد قضاوت قرار بگیره ناراحت نمیشه که مورد شماتت گروه فشار قرار بگیره و تنها چیزی که وجدانا به آن اعتقاد دارند مورد رحمت خداوند قرار گرفتن میباشد.و این بی حرمتی ها رو به جان دل میخرند چرا که اساس کار صحیح میباشد که برایشان اهمیت داره نه شماتت گروه فشار.
اخلاق ومنش وخونسردی ده نمکی دربرابر رفتارکودکانه وهوچی گری مجری علی ضیا رابایکوت کردومنویات کودکانه علی ضیا را برای بیننده به نمایش گذاشت
ارسلان
علی بابا ضایع شد
1
واقعا متاسفم براتون که اینجور بی منطق نقد میکنین
arash
Iran, Islamic Republic of
حیف وقت ما.این مجری های جلف رو جمع کنید.احسان علیخانی کجا این بچه کجا.
اینجا جای عقده خالی کردن نیس
نگار
مجری نباید اینقدر احساسی بشه و یک طرفه به قاضی بره! من نمیدونم آقای ده نمکی چطور آدمیه ولی انصافا نباید اینطور با ایشون رفتار میشد.. مث یک متهم!!!!!!
من برنامه رو دیدم. انصافاً بعضی جاها مجری با جسارت الفاظ زشت و دارای بار توهین آمیزی رو گفتن.
Iran, Islamic Republic of
دیوید لترمن کی شخصیتهای فرهنگی و تاثیر گذار کشورش را این طوری محاکمه کرده؟ برعکس آنها خیلی هم از میهمانان خود تکریم و تعریف می کنند.
Iran, Islamic Republic of
فرهنگی و تاثیر گذار :)))))))))))) کلی خندیدم دستت درد نکنه :)))
راسی شما اون خارجیا رو نبین واست خوب نیس
محمد
بابا این علی ضیا رو بندازین از صدا سیما بیرون فکر کرده کیه این بچه !!؟؟؟ منو بگو که فک میکردم داره بخته میشه !!! بچه ها توجهی به کفشاش داشتین ؟؟؟!!!!!!!!!
حسین
این برنامه را دیدم
واقعا فرزندان انقلاب چقدر باید مظلوم باشند که اونهم تو شب عید غدیر اونهم از طرف یک آدمی که نمی دونم اسمش را چی بذارم!با حرفهای سخیف و ... اونقدر مورد هجمه قرار بگیرند که اشکمون در بیاد
مجری برنامه ناجوانمردانه عمل کرد اگر نگوییم...
Latvia
علی ضیاء باید بفهمد که اقای دهنکی از دوران نوجوانی مردانگی وایثارش را بری کشورش خرج کرده با کار گری درس خوانده که هیچ عیب نیست بله خوب هست همه موفقیتش مرهون زحمات خودش وکمک خداست کاش تو بچه مجری این را بفهمی که سر سفره اماده نشستی ازکسانی که ادعای روشنفکری ان هم غربی دارند حالم بهم می خورد
Iran, Islamic Republic of
من هم حالا استاد یک رشته مهندسی در یکی از دانشگاههای برتر کشور هستم ولی در نوجوانی و جوانی هم کارگری کرده ام هم آبدارچی بوده ام و هم شاگر بقالی بوده ام... افتخار هم می کنم که کار کرده ام و تنبل و بی عار و متکی به جیب بابا نبوده ام.

اگر ده نمکی از شاگر نانوایی به اینجا رسیده خوشا به حالش. جنمش را داشته.
واقعا حالم بد شد از یرنامه مسخره
علی
Iran, Islamic Republic of
من زمانی از آثار آقای ده نکی خوشم میومد ، رفته رفته این آثار ضعیف و ضعیف تر شد... آثار ده نمکی رو با حاتمی کیا مقایسه کنین، این کجا و آن کجا... واقعا آنچه از دل برآید بر دل نشیند، آثار آقای ده نمکی دلی نیس ... نمونه اش همین سریال معراجی ها !!
آقای ده نمکی آدم در برابر پول بیت المال مسئوله ...
البته معیار به دل نشستن شما نیستید!
علی
من رفتار علی ضیا رو قبول ندارم...به هیچ وجه... یه جوجه مجری که تا پخته شدن باید راه طولانی رو طی کنه...
من نقدم به کارهای سبک مسعود ده نمکیه ...
می دونید سر فیلم اخراجیای یک و دو ، چقدر جانبازها و خانواده شهدا از ایشون دلخور بودن؟؟
یاس
این خیلی بده که مهمان به برناممون دعوت کنیم فقط برای اینکه فرصت داشته باشیم بهش توهین کنیم این برنامه چیزی جز عقده گشایی مجری و کارگردان نبود
و از اون بدتر بی کفایتی رسانه ملی از حمایت کارگردانی که سریالش پرمخاطب ترین برنامه تلویزیونه.
باید به رسانه ملی گفت ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان
ناشناس
من هم برنامه گفتگو ضیا با آقای ده نمکی را دیدم. واقعا خیلی خیلی رفتار وقیح و بی ادبانه ای داشت. حتی حرف زدن با یک کارگردان ساده یا یک آدم معمولی با این روش ناراحت کننده بود چه رسد به اینکه با یک کارگردان موفق مثل ده نمکی این طور صحبت شود. نمی دانم این جه موج جدیدی است در صدا و سیما که هر چی مجری گستاخ تر و بی ادبانه تر برخورد کند بیشتر ازش استقبال می کنند. ضیا ادب، شان و متانت یک مجری را نداد و اصلا نباید جایگاهی در برنامه های تلویزیون داشته باشد.
جعفر
درتمام فنون وعلوم،حسودها وجوددارند!ازاین گفتگوفقط فهمیدم که به ده نمکی شدیداحسادت میکنندکه چرافیلم او هشت ملیاردفروش داشته است!جواب جالب ده نمکی که شماهم برویدازروی پیامکهای یک برنامه زنده دیالوگ فیلم بنویسید،واقعا اب پاکی روی دست همه بدخواهانش ریخت!برای اقایان سخت است که بپذیرندیک شاگردنانوا ورزمنده،فیلمهایی بسازدکه همه کارگردانان معروف راعقب براند!ازاین زاویه به ده نمکی نگاه کنندکه اوتوانست فکرمخاطب رابه طرف خودش بکشاندوفیلمهایی بسازدکه هنوز هم زنده هستند!افتخارمیکنیم که دیگران هم چنین نواوری درسینمارابوجوداورند.جامعه هنوزهم به فیلمهایی ازجنس انچه ده نمکی ساخته نیازدارد!
یکی
جهان الکی جو نده
توی اون قضیه ماه عسل هم ک مشخص شد ژدره تا حدی دروغ میگه و مظلوم نمایی میکنه
یکی
Iran, Islamic Republic of
اصلا علی ضیا چرت و پرت گف جان من شماها میتونین به دایره المعارف این بابا اعتماد کنین؟
میگه چرا گفتی بخاطر یخچال میرفتن جبهه؟ میگه شوخی کردم بعدشم علی ضیا جواب اون جانبازو که گفته بود جنگ شوخی نبود و اینا... رو گف برگشته بحثو عوض میکنه! اتفاقا باید این شایعاتو میگف
خود دهنمکی تو بحثش به صدنفر تیکه انداخ اونوخ حرفای اون حقن و حرف ضیا ناحق؟!!
حداقل ضیا جلو چشم دهنمکی بهش گف ولی اون ...درضمن واقعیتم همینه که اس ام اسارو فیلم کرده بود دیگه غیره اینه؟!!
مگه اینکه تا حالا فیلم ندیده باشین
این یکی از بهترین اجراهای علی بود تبریک میگم بهش :)
1
دقیقا........
اجراهای علی!!!
لااقل انقدر تابلو نکن از آشناهاش هستی
یکی
Iran, Islamic Republic of
حرفت دقیقا مثل همه ی ادمهای بی منطقه!!! حالا اگه من بر فرض محال اشناش باشم که نیستم! فرقی میکنه در صحت گفته هام واینکه دهنمکی بیشتر داشت نا حقی میکرد؟!
اگه من اشنای علی ضیا باشم دیگه اخراجیها توهین نمیشه؟ دیگه از اس ام اس ساخته نمیشه؟!!!
مردم عادی نظر خودشون را می دهند کارشناسان هم در مورد ایشون نظر دیگه ای دارن اگر کمی دقت کنیم شلختگی در ساختار فیلم های ایشان به چشم میخورد دیالوگ ها اکثرا بداهه گویی بازیگران کهنه کار آن است کارگردانی نمی بینیم ولی هنر ایشان در پیدا کردن چیزهایی عادیست که مردم به آن می خندند وگرنه کارگردان قطعا نمیشود به ایشان اطلاق داد
1
آفرین
1
کجای چهره مجری عبوس ودر هم ریخته بود؟؟؟؟چرا الکی جو میدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متاسفم برای مجری بی ادب
Romania
حالا همه ی این موارد دلیل توهین و بی ادبی و گستاخی مجری میشه؟ اوج خیانت و خباثته که به مهمونی که دعوت کردی توهین کنی. اقای ده نمکی در پاسخهاش غالبا لبخند می زد و میخواست فضا رو شاد نگه داره اما مجری با قیافه ی درهم و عبوس و نحوه ی بیان توهین آمیز و تحقیرآمیزش هم به مهمان توهین کرد و هم به مخاطب. البته در باطن که چیزی از آقای ده نمکی و مردم کم نمیشه ایشون فقط میزان شخصیت و فهم و شعور خودشو به نمایش گذاشت.
....
من هم متاسفم برای انصاف شما
احسنت!همین هایی راکه گفته ایدبه کاربندیدوفیلمی مثل فیلمهای ده نمکی بسازید!!!کاری ندارد!!!فروشش هم خوب است!
مهدی
با سلام من حقیقتش علی ضیا که هم سنم هست خیلی دوست دارم چون ویتامین ث میدیدم میگفتم این مجری ادمیه که با شخصیته با شعوره جو زده نیست مثل بعضی مثل ف ح و... اما این برنامه اصلا ندیدم اما فک کنم داش علی هم تو زرد از آب در اومد ادمیه واسه بدست اوردن دل بعضی خود شیرینی میکنه تو این مملکت کاش یکی پیدا بشه خودش باشه نقاب زده نباشه کاش...
Iran, Islamic Republic of
واسه تو که یه ذره انصاف داری میگم
علی ضیامذهبیه به شدتم مذهبیه خودتونم فک کنم میفهمید ولی مذهب ما چی میگه؟
میگه به فحش و بی ادبی و چیزایی که اصلا دوس ندارم به زبون بیارم بخندین؟!!
این اسمش طنزه یا مثلا لیلی با من است؟؟؟
علی ضیا تا همین چن روز پیشم بخاطر حرفاش علیه دولت اخیر! تو بایکوت بودکه...
نقاب نداره ولی چون به جناح بندیهای سیاسی اعتقادی نداره هم اون طرفیا میزننش هم این طرفیا
ملت سیاست زده ی ما....
رضا
بي ادبي مجري برنامه كل خانواده ما را عصباني كرد نه برادران كانون قدرت آدمهايي مثل علي ضيا را ميخواهد در جمهوري اسلامي نقش اپوزسيثون را بازي كند تا آنان برسر قدرت بمانند آدمهايي از جنس ده نمكي صادق و بي ريا و زجر كشيده را نميخواهد اينها سناريوهايي هستند كه جريان فاسد فرهنگ پشت سر هم اجرا ميكنند بيچاره بسيجيها كه مانده اند تنها
علی
مجری بیسوادی است.
برای شبکه سه متاسفم.
فرشته
فكنم خصومت شخصي داشت....من كه متحير شدم
نام مقدس حاج مسعود ده نمکی نامیست که بر ساحل غیرت و ایمان به خط خوش نوشته اند با این معرکه گیریها مردمی که دلهاشان را صفاگه قدم مبارک این مرد جاودان نام کرده اند پشت او را خالی نمی کنند
معراجیانف
جالبه که در سیاست سازمان بسیار قیدهای متفاوت و سنگینی برای پذیرش تهیه کننده تلویزیون هست اما جالب این جاست که در سال های اخیر موج مجریان بی تجربه ای که کمترین فهم رو از حقایق اجتماع دارند و بعنوان مجری تمام کلید یک برنامه به اونها واگذار میشه با بی تدبیری مسئولان سازمان متاسفانه داره روال میشه و بنده از آغاز این برنامه دقیقا منتظر بروز و ظهور جلوه ی این بی تدبیری و بی تجربه گی بودم...
آقای مجری میخواد خودشو زیاد را بده به دل بیننده اما نمیدونه با این کاراش بیرونم میکنه
البته خداوکیلی حرفهای مجری حق بود . گذشته این اقا مسعود هم مشخص است . گذشته را نمی توان کنار گذاشت .
France
گذشته حاج مسعود پر از افتخار است. شما از خودتان شرم داشته باشید که اسیر توهمات خودتانید
لابد حق چیزی است که شما میگید هر چقدر هم که دیگران موافق نباشن. نظرت در مورد گذشته خاتمی و هاشمی چیه؟ چرا در مورد اونا حق گویی نمیکنید
مهدی
انصافا مجری خیلی بد صحبت کرد و احترام ده نمکی را نگه نداشت.کاش شبکه 3 از مجری های بهتری استفاده کند
هموطن
منو خانواده ام برای اولین بار حدود 10 دقیقه آخر برنامه بعضیها رو دیدیم با اینکه شناخت چندانی از آقای ده نمکی نداشتیم ولی از برخورد هتاکانه مجری نفرت پیدا کردیم و نظر پسران جوانم این بود که چرا دارن ایشان را تخریب می کنند و بی ادبی به میهمان را حتی تا پایان برنامه و هنگام خدا حافظی بوضوح میشد دید و برای مسئولین سبکسر این دانشگاه عمومی که از مجریان ناشایست و نالایق استفاده کرده بودند بسیار متاسف شدیم .
جانباز دفاع مقدس
United States
آقای علی ضیاء شما اجرا نمی کردید بلکه سیاه نمایی می کردید! شما باید از همه بچه ارزشی ها عذرخواهی کنید و به درگاه خدا استغفار !
آفرین به آقای ده نمکی عزیز که با متانت برخورد کرد و حرکات و الفاظ کودکانه و غیر کارشناسی و سطحی و عامیانه مجری را نادیده گرفت و با بزرگواری برخورد کرد. علی ضیاء اگر از بچه های جنگ و ایثارگران و جانبازان و خانواده شهدا و هنرمندان متعهد، عذرخواهی نکند، خسران دنیا و آخرت را برای خود فراهم کرده است.
جانباز دوستدار انصاف و متانت
...
شما به عنوان جانباز از تمسخرهایی که در فیلم اخراجی ها نسبت به افراد عزیزی چون شما روا داشته اند دلگیر نیستید ؟؟؟!!! ولی من به عنوان یک هموطن که زمان جنگ را درک کرده ام از آقای ده نمکی دلگیرم.
م
وقتی اینقد بهش میدون میدن که مامانش رو به برنامش میاره این جوری میشه
فکر کردن صدا و سیما خونه خالشونه
Iran, Islamic Republic of
بضیا که جو گیر میشن نمیفهمن چی دارن میگن بهتره یکم فک کنن بعدکامنت بزارن
اره همه افتخار علی ضیا همینه که تو برنامه زنده پای مامانشو ببوسه حالا هرچی میخواین بگین بگین
یا علی...
جهان نیوز هم بهتر تایید کنه کامنتمو چون بشدت مشخصه که کامنتا انتخاب میشن و مثبت منفی کامنتا تکون نمیخورن...
میلاد
اون که اصن خبر نداش
ندیدی چطور شکه شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
از فرم و لحن مجریگری علی ضیا خوشم نمیاد به کنار ،اما اینجا میخواستم بگم که اگه آقای ضیا و امثال ایشان یک تحقیق کوچکی در اینترنت بکنند متوجه میشوند که در جاهای دیگر دنیا هم بسیاری از سربازان یا "به جنگ رفته ها" ، بعد از جنگ تبدیل به آدمهای متفاوت و مهمی شدند که برای امثال ایشان عجیب است. بسیاری از نویسندگان معروف دنیا مثل همینگوی ، بازیگرانی مثل Eddie Albert ،Robert Altman،و Richard Attenborough و کارگردانهایی مثل فرانک کاپرا در جنگ بودند.مورد فرانک کاپرا که خیلی جالبه چون دقیقا گفته که چون میخواد وظیفه وطن پرستی اش رو ادا کنه به جنگ میره. همیشه مرغ همسایه غازه. اینکه غربیها چنین آدمهایی دارن خوبه اما اگه ما داشته باشیم بده! عجبا!!!!
مهدی
فقط می گویم که ده نمکی خیلی طلا است و بیدی نیست به این بادها بلرزد مجری اگر جرآت دارد با ریس جمهور ،آقای نوبخت یا وزرا این جوری صحبت کند !!
محمد
صدا وسیما در فضای جنگ نرمی که برعلیه نظام و انقلاب اسلامی در حال جریان است به خوبی نقش همراه و پشتیبان دشمن را بازی می کند . افرادی چون ده نمکی سربازان و سرداران جنگ نرم جبهه انقلاب اسلامی هستند ولی جریانی در صداو سیما به دنبال منکوب کردن آنها هستند . این مجری فصقلی هم از جنس آن جریان هست .
واقعا همینطوره همراه با رسانه های معاند امثال د هنمکی را سرکوب و وادار به عذرخواهی و اعلام برائت از کارهاشون میکنن و امثال آقازاده شجریان و کسانی را که تیپ اپوزیسون میگیرن را بزرگ میکنن!!!!
من برنامه های قبلی ضیارومی دیدم امااون درحدی نیست بادهنمکی دربیافتد
حمید
واقعا که از مجریانی که این طور با اعتقادات مردم بازی میکنن حالم بهم میخوره
امثال ده نمکی ها که بچه یه نونوا هست به جنگرفتن و بعدش هم یادشهدا را زنده نگه داشتن نه مثل اون بچه پولدارا که نمیدونن حتی جنگ چند سال طول کشید
تف بر تو ای روزگار تف.....
من فقط 10 دقیقه ی آخر برنامه رو دیدم ولی تو همون مدت کوتاه تعجب کردم که چقدر یه مجری می تونه بی انصاف و گستاخ باشه با وجود علاقه ای که به اجرای علی ضیا داشتم واقعا اعصابم خورد شده بود.
.......
من اصلا نه میخوام از ده نمکی دفاع کنم نه ضیا

ولی ضیا خیلی وقتها خیلی جاها وقتی در حال صحبت کردن با مهمان بود ؛ همش به مهمان بی احترامی میکرد ، حرف های بزرگتر از دهنش میزد و لوس بازی در می آورد

این برنامه هم ایشون اگر از ده نمکی خوشش نمیاد ولی حق نداشت با مهمانش اینجوری صحبت کنه .. ایشون بزرگتر بودن و احترامشون واجب هست
محمد
ده نمكي يه اشتباهه. هيچ وقت يادم نميره با وجود تذكرات رهبر ، در روزنامه اش براي جلب مخاطب عكس دخترا رو با مانتو تنگ مينداخت صفحه اول و نداي يا للمسلم سر ميداد كه فساد جامعه رو برداشته و ازين حرفا همش سياه نمايي و مي كرد و ميفروخت هنوزم همين رويكردو داره
اصلاحاتی عزیز اینا که کارهای شما دردهه 60 بوده.
فکر کردی میتونی با ماسک دلسوزی برای انقلاب و ولایت نیروهای انقلابی را تخریب کنی؟
حمید
بسیار ناجوانمردانه و زشت بود.
به کجا چنین شتابان....
صداو سیما باید از مردم و آقای ده نمکی عذرخواهی بکنه...
البته ذلت و عزت دست خداست نه آقای ضیا و یا فرد و گروه دیگری
امير
اين اقا اون سال كه رفت ماه عسل رو اجرا كرد اون برنامه را هم از بورس انداخت. بايد براي مديران و تصميم گيران شبكه متاسف بود. مظلوميت يعني اينكه در تلويزيون كشور براي كسي كه سالها براي دفاع مقدس كار كرده ارزش قايل نيستند و يه بچه مجري مغرور به خودش اجازه ميده با مهمان مثل يه مجرم فراري كه تازه دستگير شده برخورد كنه
....
متاسفم که خیلی از هوادارای آقای علیخانی این صفحه رو برای خالی کردن عقده هاشون نسبت به آقای ضیا انتخاب کردن ! امسال که آقای علیخانی جلوی دوربین به دختر خانم جوانی که کنکور قبول نشده بود ده بار گفت " خجالت بکش" این صحبتها بی ادبی و پررویی نبود؟ آدم کوچولو گنده نشده بود؟؟؟ خدا به همه شما انصاف و تقوا بده. ما امیدمون به خداست و مولایی که اونشب شب ولایتش بود و عدالتش !!!!
Romania
علیخانی هم از همین قماشه. من که اصلا ماه عسل تماشا نمیکردم فقط به دلیل حضور علیخانی به عنوان مجری
Iran, Islamic Republic of
میدونی چیه؟
همیشه حق تنهاس چه تو غدیر چه الان( نه که سید علی ضیا حق مطلق باشه نه اینکه چقدر زود راجبش قضاوت شد اینکه چه ادمای تهی ای رو عصبانی کرد ینی راهش ته ته درستیه بازم میگم امام که نیس هیچی خاک پاشونم نیس ولی تنهاییش ....)
یا علی :)
آقای حق تو تنها نیستی بی بی سی و بقیه اونجوری ها در این زمینه با تو هستن.
Iran, Islamic Republic of
بی بی سی وجود شماها رو ترجیح میده تا وجود ضیا رو!!!!
ترجیح میده ماها تو کشور خودمون در حال توهین به خودمون و جانباز هامون و... باشیم تا حواسمون جم نشه و وحدت نداشته باشیم یه وقت خدایی نکرده -_-
این بار اول نیست تلویزیون خیلی ادم کوچولو ها رو الکی گنده کرده از شاعرای کوچیکی که به جای شعر مر میگفتن تا 4تا بچه الکی سرخوش که تموم هنرشون نه هنر اجرا بلکه پر رو بودنشونه
ترنم
با سلام
من از طرفدارای سیدعلی ضیا بودم؛ ولی واقعا از دیشب تا حالا خیلی ریخته م به هم. با اینکه از طرفدارای پر و پا قرص آقای ده نمکی هم هستم ولی انتظار ندارم همه مثل من فکر کنن؛ ایرادی که به آقای ضیا وارده اینه که حتی اگه منتقد کارهای آقای ده نمکی هستند ولی شأن ایشون و شأن طرفدارهاشون رو حفظ می کردن.
آفرین به آده نمکهمه کارهای ارزشی و نابشون .آفرین به آقای ده نمکی بابت وقار و صبوریشون در این برنامه.
امیدوارم سیدعلی ضیا بابت رفتارش عذر خواهی کنه چون ما ایشون رو به عنوان یه مجری ارزشی میشناختیم
Romania
ضیا جون! از مسعود عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید
ضیا جون به بالادستی هات هم اینو بگو و بگو که موفق نبودی در اون مسئله مسعود را همراه خودتون کنید.
متاسفم از اقدام غیر اخلاقی شما!!
من ارادتی به ضیاء نداشته و ندارم....
اما
اما....
چرا از تقوا حرف می زنید؟!
شاگرد نونوا بودن اولا ننگ نیست ثانیا پدر آفای ده نمکی خودشون گفتن و بعد ضیاء از این جریان سوال کرد
ضمن اینکه خود ده نمکی به گذشته خودش افتخار می کرد و می گفت ما هشت نفر بودیم و خانواده فقیری بودیم و...
والعاقبة للمتقین
حمید
بزگوار اینکه رو به آقای ده نمکی میکنه و میگه با sms و جوک فیلم میسازی توهین نیست!
اینکه میگه خوب من برم کن یه حرفی ولی شما چرا...؟ توهین نیست؟
مدام در حرف های ایشون پریدن توهین نیست؟
و ...
تو یکی دیگه از تقوا دم نزن.
اعظم سادات
سلام وتبریک عیدغدیر،درباره مجری بایدگفت خیلی ناشیانه،احساساتی واحمقانه رفتارکردازمجری گریش خوشم میامدولی وقتی دیدم ناجوانمردنه با مهمونش بدرفتاری کردواجازه کارشناسی به خودش می ده خیلی ازش بدم امد،
سید مهدی
با سلام .

خیلی متاسفم برای پسرعموی محترمم که تا قبل ازین نشست چقدر به تقوا و اعتقادش نسبت به ارزش و قیمت خودش پایبند بود و در رفتار و حرکات وسکناتش در مقابل خدایش و مردمش را بهیچ قیمتی حاضر به حراج کردن نمیشد و تاسف وغم بیشترم برایش اینست که علی ضیاء ئی که همواره ومشتاقانه هم نگران ندیدنش بودم وهم برایم الگوئی بود در استقامت در نفروختن خویش برای خوشایند کسی و یا جریانی ولی نمیدانم این عزیز را چه شده که اینچنین وبدور از باورو انتظارم خودش را نا آگاهانه وناباورانه ملعبه ی دیکته ائی شد که برایش نوشته شد و از آن بدتر هجومی غیراز آنچه که بر او شایسته نیست و نبود بر مسعود مظلوم نمود .. خیلی ظلم کردی علی جان نسبت به خودت در درجه ی اول و بعد هم به همسنگر دیروزت وتنها مانده ی امروزت /
....
سلام برادر محترم. ما همیشه به تقوا و ایمان آقای ضیا باور داشتیم و داریم. ما زمان جنگ رو درک کردیم و زیر بمبارانهای مکرر دشمن درس خوندیم و شهادت دانشجویان همکلاسیمون رو به چشم دیدیم. قبول کنید کسانی هم هستن که از نگاهی که در فیلم اخراجی ها به جنگ شده قلبشون به درد اومده و از آقای ده نمکی دلگیر هستن. فراموش نکنین آقای ضیا همون کسی هست که پیشاپیش از تولد شهید همت یاد کرد چون تولدشون در ایام تعطیلات نوروزه و همه اون قدر سرگرم شادیهاشون هستن که این سردار بزرگ رو بخاطر نمیارن ! آ آقای ضیا رو همه میشناسن. کسی نیست که صداقتش رو حراج کنه.
Iran, Islamic Republic of
علی ضیارابه سبک استادیوم رو های فوتبال دوست ،تشویق کنیم:
دودو دودودورر......بگو ضیا
Iran, Islamic Republic of
کاش میفهمیدی علی هم داره سنگ همه ی این ادمای جنگ رو به سینه میزنه که میگه شان اونها این فیلمها نیس
فقط زوووود قضاوت نکن تا پشیمون نشی
اگه سنگ آدم های جنگ رابه سینه میزد دربرابر امثال کیارستمی سکوت نمیکرد
فعلا ده تاپاله ای شده پوسته .......
کاظم
دم علی ضیا گرم
با هم
ببخشید شما چرا از اینکه بگویند پدرتان چکاره بوده یا هست ناراحت میشید مگه خدای ناکرده ما از اصلیت خودمون میترسیم که شما را ناراحت کرده که چرا این سوالها را ازش کرده
سلام
سلام. متاسفم وقتی می بینم کسانی که با سید علی ضیا مشکل دارند فرصت رو غنیمت شمردن ! مقایسه گفتگوی آقای ضیا با برنامه های مورد نظر شما در ماه عسل یا کوله پشتی خیلی خیلی متفاوته. اتفاقا آقای ضیا حرف دل بسیاری از مردم رو زدن. آقای ده نمکی در فیلمهاشون شآن عزیزان ما رو در دفاع مقدس حفظ نکردن و فیلمهاشون دستاویزی شد برای اینکه هر کسی بخودش اجازه بده نیروهای مخلص اون زمان رو به باد تمسخر بگیره.
قافی
سلام ؛ عزیزان ، این پیام ها معلومه که فقط ازجانب یک نفر صادر شده ، درضمن اینقدر ده نمکی را بالابالا نبرید ، فیلمهای او هم پر از توهین به مذهبی هاست
Iran, Islamic Republic of
شما واقعا باور دارید که این برنامه در صدد محاکمه ده‌نمکی بود؟!!! اگر واقعا صداوسیما قصد دارد فضای باز و آزاد ایجاد کند،‌ اجازه حضور مجریان توانمند و کاربلد که لزوما با سمت و سوی رسمی تلویزیون هم جهت نیستند را بدهد و آنوقت امثال ده‌نمکی را به برنامه بیاورد با معلوم شود برنامه چالشی یعنی چه. آنوقت معلوم می‌شود که امثال ده‌نمکی چه سوابقی دارند و چه چماقها که برسر این مردم خرد کرده‌اند و از چه رانتهای و حمایتهایی برخوردار بوده‌اند که امروز می‌توانند مزد "خدمات"! خود را با ساختن فیلمهایی که دیگران اجازه ساختش را ندارند و حضور اجباری دانش‌اموزان و سربازان و پرسنل کادرهای برخی نهادها و بسیاری از دیگر حمایتها در کنار تامین بودجه ساخت آنها از برخی نهادهای خاص، نیت قبلی پرفروش شدن آنها را تامین می‌کند، بگیرند و جیب خود را انباشته کنند. تا رسانه آزاد نباشد، همچنان تک‌صدایی شما ادامه دارد اما این تک‌صدایی لزوما به فریب همه مردم نخواهد انجامید
تيزبين
Iran, Islamic Republic of
علي ضيا با اين كارش خودش را ضايع كرد. خيلي ناجوانمردانه و در عين حال كودكانه برخورد كرد. متانت و بزرگواري مهمان برنامه ستودني بود.
فاطمه
جالب ترش این بود که بعدازاینکه گفت دائره المعارف اسارت رو نوشتم پرسید مگه شمااسیربودید؟مثل اینکه یکی راجع به شهادت فیلم بسازه بهش بگن مگه توشهیدشدی؟
Iran, Islamic Republic of
دائره المعارف یا فیلم خیلی فرق میکنه اولا
ثانیا فیلماش نشون میده چه نگاهی عمیقی به دفاع مقدس داره !!!!
.........
اگر قراره کسی حرف سینما بزنه باید خودش کارشناس سینما باشه.

حتی کارشناس هم حق بی احترامی نداره . فقط باید خیلی محترمانه با هم صحبت کنن
طباطبایی
Iran, Islamic Republic of
واقعا اقای ضیا پاش رو از گلیمش درازتر کرده
صداوسیما زحمت کشیده یه فرزادحسنی دیگه تحویل جامعه داد
Iran, Islamic Republic of
وقتی متن شما رو خوندم همین تلقی که شما درصدد القائش هستید برام پدید اومد اما وقتی فیلم رو دیدم، نظرم کاملا برگشت و از این اقدامتون متاسف شدم که می خواید نظر خودتون رو به مخاطب تحمیل کنید.
البته ممنون که فیلم رو گذاشتید.
از یک سایت اصولگرا انتظار تقوای بیشتری می ره. مواظب باشید ایرادی که به دیگران می گیرید یقه خودتون رو نگیره
یا علی
محمدرضا
با سلام، آقای ضیا بعضا زیاده روی میکرد، اینم بزارید پای جوونیش... ولی خداییش عبوس نبود...
میخواستم سکوت کنم ولی گفتم سکوتم به نوعی همراهی با ظلم میشه بنا براین عرض میکنم:
چند وقتی است که رسانه ملی مملکت شده محل محاکمه متهمان مورد نظر رسانه های معاند و گرفتن اعتراف نامه ی اعلام برائت از دولت قانونی سال 88. همینطور پیش برن با ادعای جذب حداکثری و ب اصطلاح همسان و همفکر نشون دادن بدنه جامعه (سینما و ورزش و ...) سلامت انتخابات نظام جمهوری اسلامی در سال 88 هم زیر سوال خواهند برد.
امثال ضیا هم کوچکتر از اونی هستن که خودشون چنین کاری بکنن اینا از جایی برنامه ریزی میشن. از همون جایی که ملاقات جناب خاتمی با اصغر فرهاد ی و نرگش آبیار یا نامه برای موش های شهر موش ها را فراهم میکنه.
یه کارگردان داخلی چند وقت پیش اعتراف کرده بود که سعی دارن بدنه سینما و هنر را متحد نشون بدن و دیدیم در این راه از شکستن شیشه ماشین و کشیدن موی دختر فلان شخص هم کوتاهی نمیکنن به نوعی همه را مجبور به همراهی میکنن. یا باید بصورت مستقیم یعنی عرض ارادت به اصلاحات یا بصورت غیر مستقیم یعنی با انتقاد از دولت دهم نشون بدی که با اونا هستی.
الان هم پا را فراتر گذاشتن و از طریق رسانه ملی وارد شدن. البته شما هم بعضی جاها با سادگی باهاشون همراهی کردین مثل قضیه آقای انتظامی. ولی الحمدلله این دفعه با ادعای حمایت از رسانه ملی چشمتون را رو کار این بچه پرروی بی استعداد نبستین.
چرا امثال دهنمکی هم در رسانه ملی تخریب میشن هم در رسانه های معاند و برای امثال شجریان در هردو رسانه نوشابه باز میکنن چرا اونوی ها دنبال جذب حداکثری نیستن. میبینید این جذب حداکثری کلکشونه...

من میتونم به راحتی حدس بزنه این مجری بی استعداد این برنامه را با سفارش کدوم بازیگر ساخته. حکایت گرگ در لباس میش و دوست نادان است که با ادعای جذب حداکثری وفاداران به نظام و همراهان دولت قانونی مملکت در سال 88 را محاکمه و مجبور به اعلام برائت میکنن تا در فتنه های بعدیشون کسی جرات حمایت از رئیس جمهور قانونی مملکت را نداشته باشه.
در ضمن جناب ضیا کارگر بودن شرف داره .... همه که نمیتونن با پروریی و پارتی یه شبه بشن برنامه ساز. یه انتخاب 24 میلیونی دیگه به شما دیکتاتورهای ثابت خواهد کرد ما مردم همیشه چند قدم از شما ها جلوتریم.
در مورد مناظره احمدی نژاد هم بگم گه ایشون فقط یه جمله گفت ببنید پسران هاشمی و ناطق چه میکنن و در برابر موسوی که ایشون را متهم به قانون گریزی میکرد یه سند غیر قاونی رو کرد. حالا این کجاش بی ادبیه. مواظب باشید از این جماعت بازی نخورید...
و لطفا با سانسور ما، عرصه را برای اوج گرفتن جماعت مذکور فراهم نکنید.
United States
آقای احمدی نژاد حرف حق را بی ادابانه در مناظره مطرح کرد. مشکل احمدی نژاد این بود که خیلی جاها درست می گفت ولی با ادبیاتی زشت و به دور از اخلاق و گرنه کیه که درباره این آقازاده ها و دار و دسته اصلاح طلب و کارگزارانی ندونه که از چه رانتهایی توی جمهوری اسلامی بهره بردند و به روش شمشیر کشیدند.
اینکه درباره زهرا رهنورد اون طور عکس طرف رو بالا بگیره در مرام شیعه امیر المومنین نیست.
سارا
هرکسی را بهر کاری ساختند،آقای ضیا فقط به درد برنامه های طنز و سرگرمی می خوره،اصلا نمیدونه سوال رو چه جوری بپرسه
علم اجرا هم نداره
سید عطار
خیلی عالی
كاشاني
از علي ضيا بعيد بود خودشو دست يه مشت شبه روشنفكر بده
مراقب باشید این بحث هم مثه بحث برنامه احسان علیخانی تو ماه مبارک نشه! تا جایی که من میدونم علی ضیا خودش آدم ارزشی هست، بنابراین ممکنه از قبل با ده نمکی هماهنگ کرده باشه تا با پرسیدن سوال بخواد برنامه رو چالشی کنه تا دیگه جای هیچ شک و شبهه ای واسه مخاطب باقی نمونه... اینکه می گید ده نمکی با آرامش جواب داده هم شاید به خاطر همین بوده... لطفا اینقد سریع قضاوت نکنید و مخاطبانتون رو به خطا نبرید!
یا ساده ای یا دیگران را ساده فرض کردی.
من وقتی خبر حضور دهنمکی در این رنامه را شنیدم فهمیدم قصدشون فقط تخریب است.
این برنامه چیدمانی داشت که افرادی را که به نوعی کاری انجام دادن که مورد پسند این جماعت (روشنفکرنماهای دیکتاتور) نبوده به برنامه دعوت میکردن تا محاکمشون کنن و اعلام برائت بگیرن. مثلا کاملا مشخص بود که میخواست :
اکبر عبدی علیه دهنمکی حرف بزنه و به نوعی از بازی در فیلم های دهنمکی اعلام برائت کنه.
حمید سوریان اعلام برائت از تقدیم مدالش به احمدی نژاد
عموپورنگ اعلام برائت از تمسخر دولت 11
و در آخر تخریب دهنمکی ...

واقعا آدم شک میکنه که تو این مملکت چه خبره که رسانه ملیش همپای رسانه های معاند یک خط پیدا کردن!؟
رسانه ملی شده به نام اینوری ها و به کام اونوری.
توجه کن هدف این برنامه فقط تخریب وفاداران سال 88 بود.
امیدوارم ضرغامی با رفتنش این نورچشمی های بی مغز و لوس و بی استعداش را هم ببره.
مهران
Iran, Islamic Republic of
بیشترین مشکل به صدا وسیما مربوط میشه که هیچ دقتی درانتخاب مجری نمیکنند باید درهرسطح وزمینه ای که مهمان دعوت میکنند مجریش رو طوری انتخاب کنند که که حداقل اطلاعات رو دراون زمینه داشته باشه همچنین تست ادب واحترام از مجریهاش بگیره/ اقای ضیا باید عمری بشینه ادب ومجری بودن رو از برنامه زنده باد زندگی و برنامه ماه عسل یاد بگیره
....
لطفا از ادب ماه عسل و آقای علیخانی ننویسید که باورکردنی نیست توصیه میکنم تکرار برنامه های ماه عسل رو یه بار دیگه ببینین !!!!!
Iran, Islamic Republic of
ازاین به بعددیگه نگوضیا
بیننده
دوستان یه عده واقعا دارن زیاده روی میکنن علی ضیا شاید لحن گفتن حرفاش اونم توچند سوال پایانی کمی تند تر شد ولی اصلا حرف اشتباهی نزد شما تک تک واژه های اونو به بدترین شکل ممکن تعبیر کردین واقعا شما که دم ازانصاف میزنین کمی هم خودتون منصف باشین این برنامه قراره چالشی باشه تو برنامه ی چالشی هم نقل ونبات که خیرات نمیکنن نقد میکنن تازه اصلا علی ضیا خیلی سوالاش معمولی بود آقای ده نمکی که خودش همه روبه باد انتقاد میگیره نباید دلخور میشد تازه آقای ده نمکی یه اخراجی ها ساخت خب دمش گرم میگیم خوب بود ولی وجدانا اخراجی های 2و3 چی بود؟؟یا همین معراجی ها به خدا خواهر نه ساله ی منم میگفت این فیلم چرا اینجوریه علی ضیا تا الان مجری شاد ی بوده وقتی جدی میشه همه فکر میکنن داره بی ادبی میکنه مثلا علی ضیا تونیمروز وویتامین 3 با عمو پورنگ وده نمکی گفتگو کرده بود ولی اونجا چون سعی نمی کرد سوالاش جنجالی باشه همه میگفتن به به ولی من تا الان اکثریت برنامه هاشو دیدم علی ضیا نه طرفدار جناح خاصیه نه اهل سیاسته تئخیلی ازبرنامه هاش حرفایی زده لابه لای شوخی که هیچ کدوم از مجریای دیگه نمی تونستن بگن ازوزیر ونماینده بگیر تاشهردارتهران همیشه هم به شدت به شهدا وجانبازان احترام میزاره شاید بزرگترین عیبش اون شب اون بود که بایزکمی محتاط تر عمل میکرد خواهشا کمی تامل کنید
یکی
Iran, Islamic Republic of
اون بهترین اجرای علی ضیا بود
والسلام :)
شهاب
کاملا توهین بود وقیقه 22 که اوجش بود ده نمکی رو یارو خطاب کد از فیلم اراده ملی
به نام خدا
من خیلی تلاش کردم آنچه را دیده ام فراموش کنم اما واقعا نشد. من یک کارمند هستم که در طول هفته کلا ممکنه روی هم رفته 2 ساعت تلوزیون نگاه کنم و چون علاق خاصی به تلوزیون ندارم یرنامه خاصی را هم دنبال نمی کنم اما اتفاقی برنامه ان شب بعضی ها را دیدم .
واقعا از صمیم قلب متاسفم که با توجه به فرهنگ غنی ایرانی اسلامی ما در یک برنامه تلوزیونی از کسی دعوت می شود و بدون اینکه حتی حاضر به شنیدن پاسخ های میهمان خود شود صرفا به جهت تضییع شخصیت او تمام همت خودش را جمع کنه. آیا واقعا در شب عید غدیر که بزرگترین عید ماست نباید از رفتار علوی درس بگیریم؟ آیا این درست است که برای هنرمندی که تمام خطوط را بر می دارد و به دنبال یک وحدت ملی است محکمه نا عادلانه تشکیل بدهیم ؟
آقای ضیا حالا خودت یا اون کسی که ازش تو برنامتون دستور میگیری که هر حرفی رو به کارگردان متعهد وبا غیرت ایرانی یعنی آقای ده نمکی بزنی وارزش وشخصیت واقعیتو بالاخره نشون بدی، خوبه که بدونی بعضیا تو این مملکت برای شاد کردن دشمن ودریافت جایزه های بین المللی دست به هر فروشی میزنند اما صدایی از تو وامثال تو بلند نمیشه. واقعاٌ چرا عادت کردیم به اینکه داشته های ارزشمند خودمون رو با دست خودمون محو کنیم؟؟؟؟ عمو پورنگ--ده نمکی--دایی-- فرزاد جمشیدی مجری مذهبی و........
بابا این ده نمکی که داره فرهنگ شهادت رو همونایی که جوانی ولذتهاشو، امنیت و سلامت خودشونو فدای آسایش امروز ما کردند.
این تذهبون.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آدمیزاد
Colombia
ما ها (از جمله خودم) که گاهی ژست روشنفکری میگیریم محدود به قشر خاصی اییم و کار ارزنده ایی هم برای ایران نکرده اییم در حالیکه آقای دهنمکی عزیز، رزمنده ایی بوده که مردانه از کشورمان دفاع کرده است و نماینده فرهنگی همه مردم این سرزمین است، من احترام بسیاری برای ایشان قائلم ،
محمد
آخه ده نمکی چی از کارگردانی و هنر میدونه که ازش دفاع می کنین !!!!
آدمیزاد
Colombia
فیلمهای ایشان همواره پردایدار و از نظر هنری در ژانر خودش جالب بوده است ، من بر این باورم که ایرادهای شما بیشتر جنبه سیاسی دارد تا هنری،
مجتبی
اصلا هیچی از سینما نمیدونه و فرض میکنیم این همه فروش فیلمهاش اتفاقی بود!
ولی خدا وکیلی کار علی ضیا درست بود!؟
متاسفم واسه ضیا
انسان
واقعا اكن سيد نبود هر چى از دهنم در مى اومد بهش مى گفتم اوج بى ادبى ش رو نشون داد
هر كى از جاش بلند شده اومده مجرى شده
لا اقل يه تست أدب ازشون مى گرفتن مجرى گرى كه هيچى
Iran, Islamic Republic of
هرکسی دراین جبهه کاربکند موردهجوم نامردانه قرارمیگیرد. ازهمین جا به اقای ده نمکی عرض میکنم خداقوت حاجی
مرضیه
عدوشدسبب خیر!اومدن ده نمکی روخراب کنن اتفاقاباعث شناخته شدن بیشتر این خادم باغیرت ودلسوخته اسلام وشهداشدن.آخه عالم وآدم جمع بشن قلبهابدست خداست...
هادی
سلام
حالا مهمون برنامه هر کی می خواد باشه نباید با قضاوت سرکوبش کرد
متاسفم واسه مجری علی ضیا
علی محمدی
از مسئولان سیما که با انتخاب افراد روشن و اصلاح طلبی مانند آقای علی ضیاء حال اصولگرایانی مانند ده نمکی را می گیرند تشکر می کنم ...
محمود
آقای ده نمکی جایگاه خودش رادردل مردم وسینمادوستان داردوامثال ضیاهابااین اداواطواردرآوردن نمی تونندشخصیت وکاربزرگ ایشان رابه زبرسوال ببرند.
ارادتمند
United Arab Emirates
"رسم کژی است که یادآور برخی مناظره‌های انتخاباتی به دور از شرع و اخلاق سال ۸۸ است. مخالف هر که باشد، نباید از حدود اخلاق و ادب در رفتار با او تجاوز کرد."
خوشحالم که بالاخره بعد از 4 سال لاپوشانی، به این مسئله اعتراف میکنید.
رحیم
United States
نشون میده شما جهان نیوز رو خوب نمی خونی
طاهره
من با اینکه از هوداران آقای ضیا بودم اما بعداز دیدن این برنامه نگاهم به ایشون کاملا عوض شد
ای کاش با نگاهی بهتر فیلمهای آقای ده نمکی رو می دید،ای کاش با لحنی بهتر با بزرگترش صحبت می کرد.
آقای ضیا مردم ایران منتظر عذرخواهی شما نه از یک کارگردان و تهیه کننده معروف بلکه از یک بزرگتر که خیلی از تو تجربه اش بیشتره هستند
عذرخواهی کن تا بزرگ شوی عذرخواهی
Iran, Islamic Republic of
برنامه بسيار بيخود و بدون طرح بود
حيف وقتي كه گذاشتم و ديدم. سطح برنامه هاي دبيرستاني بهتر از اينه
میثاق مرادی زنده رودی
خیلی خوب نوشته این نویسنده
جهان نیوز تازه ایشون رو جذب کردید؟چرا تا حالا خبری از ایشون نبوده با این قلم روان؟؟
برنامه کاملا تخریبی بود و مجری با اجازه بالایی هاش داشت عقده گشایی میکرد.
ده نمکی خودش به خوبی دلیل این تخریب ها را بیان کرد اونجایی که گفت :مسئولان نسل بچه های جنگ را تا جایی تحمل می کنند که به بد حجاب ها گیر بدهند و خوشحال هم می شوند که این اتفاق بیفتد و مردم با مردم درگیر بشوند. اما اگر اینها با هم یکی بشوند و بروند سراغ مسئولین تحمل نمی شوند و اگر درباره اشرافی گری ها سوال کنند مشکل ایجاد می شود.
علی
من با آقای ده نمکی و فیلم هاش کاری ندارم. کاملا آشکار بود که مجری برنامه خدا و قیامت را کنار گذاشته بود و می خواست راه کبک را برود.
هیچ وقت از تلویزیون جمهوری اسلامی به این اندازه ناراحت نشده بودم. حق ده نمکی ولو خوشمان نیاد این نبود.
اینکه مجری بگوید شما براساس پیامک ها و اس ام اسها فیلم ساخته اید و ... واقعا نشان دهنده بی هنری و بی وجدانی مجری بود. در هر حال آن شب خیلی ناراحت شدم و امیدوارم این مجری اگر از ده نمکی هم عذر نخواست از افرادی مثل من که به خاطر این اجرای ناشیانه اش ناراحت شده ایم، عذرخواهی کند.
ده نمکی دوست داریم.......
برنامه رو دیدم اینجوری نبود که شما گفتید
اغراق کردید جهان جون
محمد
سلام به همگی
لطفا یه بار دیگه نظرها رو بخونید...!!!
جالبه، یا تایید یا رد!
یعنی این وسط راه دیگه‌ای نیست؟!؟!
در اینکه اجرای آقای ضیا در این برنامه و خیلی از برنامه‌های ایشون دچار ضعفه شکی نیست، ولی مسلما نقات قوتی هم داره!
و در اینکه فیلمها و عملکرد آقای ده نمکی هم دچار ضعف و قوته شکی نیست.
پس لطفا درست تحلیل کنیم...
نقد عملکرد نه شخصیت!
سید محسن
آقای ده نمکی بااین کارهایی که تا به حال انجام داد باعث شد تا در بین نیروهای مومن انقلابی ورزمندگان وخانواده های شهدا به اسم سردار قلم شناخته شود ما نمیدانیم این مجری میخواست ایشان را محاکمه یا بد نام کند آقای ده نمکی نشان داد که خدمتگزار این مردم است وانشالله امیدواریم که دیگر شاهد محاکمه به این روش در صدا وسیما نباشیم با تشکر از آقای ده نمکی امیدواریم که بتواند فیلمی در باره مظلومیت آزادگان سرافراز بسازد با استفاده از کتاب(پایی که جاماند)
از جهان نیوز بابت درج این مطلب سپاسگزارم
متاسفانه مدتهاست امثال این مجری (دشمن در لباس دوست یا شایدم دوست نادان) با ادعای جذب حداکثری و گفتگوی چالشی به تخریب و منزوی کردن نیروهای ارزشی پرداخته و از ین طریق عرصه را برای اوج گرفتن گروه مقابل باز میکنن. به این یعنی جنگ نرم
توجه کنید. علیرضا افتخاری به خاطراحترام به رئیس جمهور قانونی مملکت توسط همین رسانه و مجریانش متهم شناخته شده و بارها مورد تمسخر قرار گرفت طوریکه از این همه نامردی به به دامان اپوزیسیون پناه برد لااق اینطوری از یه طرف فحش میخورد. و حال همون سناریوها در حال تکراره. با ادعای دلسوزی برای جنگ و ارزش ها امثال سلحشور و دهنمکی (وفاداران به نظام) تخریب و منزوی میشن و کیارستمی ها اوج میگرن.
این آقای ضیا و رفقاشون (حاجی گیرینف ها) اگه واقعا دغدغه جنگ و رزمندگان را داشتن در برابر ادعای آقای کیارستمی سکوت نمیکردن. ولی دیدید که سکوت کردن و به تخریب دهنمکی پرداختن. این جماعت خواسته یا ناخواسته نقش سربازان دشمن در جنگ نرم را ایفا میکنن.
باز هم از شما سپاسگزارم و خواهش میکنم در برابر این رفتارها سکوت نکنید.
ناشناس
سلام علیکم
به نظرم آقای ده نمکی خوب از خودش گفت. در جواب این سوال که چرا نشریه و فیلمهای ایشان خوب به فروش می رسد باید گفت آنچه از دل برخیزد لاجرم بر دل نشیند . حرف حق را بزنید اگرچه برای برخی تلخ باشد چون برای ببیشتر افراد با ارزش است و از آن استقبال می کنند. حرف حق است که باعث شهرت فیلم نشریه و هنر می شود و نه خواسته شخص. البته اقای ده نمکی گفتند به دنبال شهرت نبودند.
m
وقتی یه بچه میشه مجری همینه اون از ارزش ها چی میدونه برای این مجری غرب زده متعسفم
امیر
Romania
برنامه رو دیدم واقعا بی انصافی است. احسنت به آقای ده نمکی که با صبر و تدبیر ادامه داد.آفرین بر تو
علی
Romania
جناب ده نمکی- گذاشتن بچه ها در جایگاه مجری گری و بی ادبی کردن در برنامه ها داره مرسوم میشه . سوژه خوبی است برای ساختن فیلم 
حسین
Romania
جای تاسف است یه الف بچه با آقا مسعود چنین برخوردی کرد.آقای ضرغامی تو را به شهدا قسم میدم بیشتر نظارت کن. نذار فرهنگ اصیل ایرانی کنار گذاشته شود و تمسخر و بی ادبی جایگزین آن شود
حسین
Iran, Islamic Republic of
وقتی به یک مجری بی سواد که از مجری گری فقط شوی خوب رو بلده و نه توی حرفاش سیر منطقی وجود داره و نه از اطلاعات کافی برای نقد و بسط یه موضوع اطلاع داره زیادی بال و پر داده بشه نتیجه ای جز این نداره
شهر فلفلی
من بخشی از ده نمکی رو قبول دارم و می دونم زحمت کشیده اما یا خیلی الان تغییر کرده یا اخلاص نداره چرا اینقدر راحت فرار می کنه از اینکه تو فیلم آدم برفی می خواست هرج و مرج کنه ولی الان مرید اکبر عبدی شده
به نظرم برنامه بعضیا خوب نشون داد که ده نمکی انتقاد پذیر نیست هر چند مشخص بود طراحی شده بود اما نه ده نمکی خیلی میزونه نه علی ضیا
چرا کسی این نگاه رو نسبت به حاتمی کیا نداره ؟
شهاب
تا زمانی که یاد نگیریم به هم احترام بذاریم وضعمون همینه

عزیزانی که می گن توهینی نکرده

اولا که کلا توهین بود ثانیا برین از سایت اراده ملی دانلود کنین اونقدر جاهل هستش که تو یه برنامه ی زنده در دقیقه ی 22 به ده نمکی می گه یارو
فافا
ضیا میخاد ادای علیخانی رو دربیاره جلوی اون احساس کمبود میکنه ولی چقد خوبه که اگه ادم یکیو از خودش بالاتر میبینه نقاط مثبتشو یادبگیره ...اجرای علیخانی نقاط مثبتی داره که علی ضیا میتونه اونارو یادبگیره نه کوچیک کردن و له کردن مهمونی که خوشش نمیاد ازش... مجری توانا فردوسی پوره که هرچقدم از یه مهمون بدش بیاد اما ب مخاطب احترام میذاره و عقیده شخصیشو بروز نمیده...واسه اینه اینهمه ساله برنامه داره و مخاطب میلیونی....
تهمت شاخ و دم نداره !
رها
ده نمکی چه خوب یابد یک بچه تازه به دوران رسیده حق نداره قضاوت کنه.. و برای نقد دهنمکی کارشناس باید اورده میشد. ونه توهین مجری-اقای ضیا مادرشان گفته که با دانشجو وهابی موافق است و میشه گفت خانواده غرب زده ضیا و یک مجری غرب زده تخریب یک انقلابی بعید نبود.. از این سایت بدلیل این توجه به این مشکلات متشکریم.
گمنام
باسلام از اقای ده نمکی که با حوصله و ادب جواب اقای ضیا را دادند. تشکر می کنم . اقای ضیا از شما بعید است که بخواهی خود را بازیچه قرار دهی . هنوز اول راه هستی . و اگر اشتباه نکرده باشم عموی شما هم جز شهدا هستند. داری به چه نسلی انتقاد می کنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ترنم
چرا اینقدر فیلم اخراجیها رو سطحی نگاه می کنید؟؟ شما که از سعه ی صدر و انتقاد پذیری میگین شرط اول نقد، داشتن انصافه. هستن فیلم هایی که از اول تاآخر صحنه های قدسی به تصویر میکشه ولی نهایتا حرفی برای گفتن نداره و اتفاقا فصله عمیقی بین نسل قبل و بعدمیندازه؛ چون اصلا درکی از چنین افرادی ندارن.
من به عنوان یه جوون نسل سومی میگم با اینکه پدربزرگ و عمویم توی جنگ شهید شدن و افراد خانواده م یا جانبازن یا رزمنده بودن ولی هیچکسی مثل آقای ده نمکی من رو ا بزرگی روح شهدا و با واقعیت جنگ آشنا نکرد.
اخراجیها لودگی نیست. اخراجی ها نشون میده که این همه ناروایی که به جنگ میبندند کمتر از 5 درصد رو شامل میشه؛ طوری که توی صحن جبهه همه اونا رو به اسم اخراجیا میشناسن. این ناجور بودن گروه اخراجیها نشون میده که بقیه چقدر جور بودن. میگن هر چیزی با ضدش بیشتر شناخته میشه: وقتی نماز نخوندن گروه اخراجی تو جبهه برای همه عجیه یعنی بقیه همه اهل نمازن. وقتی هیشکی حرف اون معتاده رو نمیفهمه که میگه برای یخچال و تلویزیون اومده یعنی چنین چیزی وجود نداشته. و زیباترین صحنه اخراجیها، وقتی مین از دست یکی از اخراجیها افتاد و اون بسیجی با شهامت پرید روی مین و بعد که مین عمل نکرد بی هیچ فخر و تکبری بلند شد و رفت همه و همه نشون میده که رزمنده ها و بسیجیا با چه دل دریایی میومدن جنگ و این کارگاه انسان سازی جبهه، اگه وصله ی ناجوری مثل مجید سوزوکی رو هم به خودش میدید اون رو در خودش چنان هضم میکرد و می ساخت که به استقبال شهادت میرفت و سوزوکی رو هم تا عروج نداد شهید نکرد. واقعا زیبا بود کافیه درد ملت رو فهمید و کافیه درد آقای ده نمکی رو فهمید و کافیه با عینک انصاف به این فیلم نگاه بشه نه عینک انکار.
دست مریزاد آقای ده نمکی
اجرتون با شهدا
یک مخاطب
Iran, Islamic Republic of
نقد غیر حرفه ای و به دور از ادب این مجری بی تجربهجای تاسف دارد.گویا متاسفانه کسب شهرت از رعایت شیونات اخلاقی و رسم مهمان نوازی برای ایشان مهم تر است.
حسن زائري اميراني
فیلم‌های ده‌نمکی برای سینماداران و صنف اکران و نمایش، جزو محبوب‌ترین‌هاست و سال‌هایی که او فیلم نسازد، سال خوش برای این قشر نیست. چه بخواهیم چه نخواهیم، برایمان چه تلخ باشد، چه شیرین! مسعود ده‌نمکی یکی از جریان‌های سینمای کشور است. باز هم اشتباه برداشت نشود! ایشان فاقد سینمای جریان‌ساز است! اما آثار ایشان به مثابه یک شریان حیاتی در سیستم اقتصادی سینمای کشور محسوب می‌شود.

او با هر کدام از فیلم‌هایش، مبلغ قابل توجهی را به سینمای راکد کشور تزریق کرده است. به همین دلیل است که نادیده گرفتن این فیلم‌ساز نوپا و جوان(به اعتبار سابقه‌ سینمایی‌) بسیار بی‌انصافی است. چشم بستن به روی واقعیت ده‌نمکی چشم بستن به روی بیست و چند میلیارد تومان پولی است که شاید به جرأت بتوان گفت بیش از 25% اقتصاد این چند ساله سینما را به تنهایی به دوش کشیده است. کاری نداریم که همین سینمادارها برای حفظ تیپ روشن‌فکری‌شان هم که شده در ظاهر از فیلم‌های ده‌نمکی اظهار ناخرسندی می‌کنند و پیشوند استاد را برای سینماگران ضد مخاطب غرغره.
آرتین
من خود فیلم های ده نمکی رو دوست دارم ولی از خیلی از افکارش خوشم نمیاد ولی کار مجری برنامه هم قشنگ نبود هر چند بعضی از انتقاداتش صحیح وبجا بود