چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۱۴
۱۰۶
"سرمایه بیت‌المال" در خدمت جناح سیاسی؛

تبدیل روزنامه اطلاعات به عقبه معنوی جریان فتنه و روزنامه‌های زنجیره‌ای

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب: 375775
روزنامه اطلاعات این روزها بشدت نگران استیضاح وزیر علوم دولت اعتدال است.
سرویس سیاسی جهان نيوز - ابوذر علوی تبار - روزنامه اطلاعات این روزها بشدت نگران استیضاح وزیر علوم دولت اعتدال است.

به گزارش جهان، این روزنامه که با بودجه بیت المال ارتزاق می کند و طبق اعلام رسمی وزارت ارشاد در نیمه دوم سال 92 بالغ بر 700 میلیون تومان یارانه دریافت کرده، در دولت سابق بیش از 8 میلیارد تومان یارانه گرفته، همزمان با به جریان افتادن استیضاح رضا فرجی دانا همپای روزنامه های زنجیره ای به دفاع از وزیری پرداخته که بشدت مورد نقد و اعتراض منتخبان مردم در قوه مقننه و جامعه متعهد دانشگاهی کشور قرار گرفته است.

در شرایطی که انتظار می رفت روزنامه باسابقه اطلاعات در مواجهه با جریان ها و پدیده های سیاسی و فرهنگی جانب "جناح مومن انقلابی" را  بگیرد یا حداقل موضع بی‌طرفانه ای اتخاذ کند، روزنامه تحت مدیریت حجت الاسلام سید محمود دعایی صفحات مختلف خود را به دفاع یک‌جانبه از وزیری اختصاص داده که به اذعان ده‌ها نماینده مجلس، حامی طیف ساختارشکن در دانشگاه بوده و در مدت وزارت خود شاهد کاهش رتبه علمی کشور و انتصاب افراد افراطی و مسئله دار در مدیریت های دانشگاهی بوده است. افراط روزنامه اطلاعات به حدی است که ضمن درج همه حمایت های تبلیغاتی از وزیر علوم و درج توهین های برخی افراد به خانه ملت، حاضر به چاپ حتی یک خط از مطالب منتقدان مدیریت فرجی دانا نمی شود.


روزنامه اطلاعات در دفاع از فرجی دانا گوی سبقت را از روزنامه های زنجیره ای هم ربود

البته سلسله اقدامات حیرت آور آقای دعایی در روزنامه اطلاعات تنها به حمایت از وزیر افراطی ختم نمی شود بلکه این روزنامه و سایر ضمایمش بارها و بارها در حمایت از سران فتنه بویژه سید محمد خاتمی به میدان آمده و با نادیده گرفتن جنایات آنها علیه ملت ایران در فتنه 88 و همراهی پیدا و پنهان با دشمنان نظام اسلامی، به تریبون فتنه گران تبدیل شده است. روزنامه اطلاعات از معدود رسانه هایی است که بر خلاف مصوبات مراجع قانونی، بلااستثنا همه اخبار مربوط به سید محمد خاتمی را منتشر می کند و البته حاضر به انتشار هیچ یک از نقدهای وارده به وی نیز نیست. (طبق یک بررسی، این روزنامه از تیر 92 تا تیر 93 بالغ بر یکصد خبر و مطلب در مورد سید محمد خاتمی منتشر کرده است) گفتنی است چهار سال قبل نیز مدیر مسوول روزنامه اطلاعات که در سال های اخیر در نقش پدر معنوی سید محمد خاتمی وظیفه برگزاری جشن تولدهای سالیانه برای او را به عهده گرفته، به وی پیشنهاد کرده بود روزانه از طریق ستونی که برای او در روزنامه اطلاعات در نظر گرفته، با حامیان جبهه اصلاحات سخن بگوید!


علیرغم تاکید چندباره رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت مرزبندی مسئولان با جریان فتنه و درک و اِعمال سیاستهای نظام در عرصه فرهنگی، گویا روزنامه اطلاعات اهتمامی به اجرای این سیاستها ندارد تا جایی که تبدیل به تریبون معارضان نظام در عرصه فرهنگ می شود، در آخرین نمونه این روزنامه در شماره دیروز خود (26/5/93) اقدام به چاپ تصویر محمدرضا شجریان از همپالگی‌های گوگوش و مرجع هنری شبکه بهایی من و تو کرده است.

آیا نماینده ولی فقیه در روزنامه اطلاعات اطلاعی از سوابق سید محمد خاتمی این عنصر باغی علیه نظام اسلامی و اقدامات ضدانقلابی امثال شجریان و مطربی وی برای ضدانقلاب 57 و 88 ندارند؟ آیا از خودنمایی او (شجریان) در دامان بی بی سی و شبکه بهایی من و تو خبر ندارند؟ آیا مدیران این روزنامه عکسهای یادگاری او با عوامل دسته دوم فتنه 88 و خوانندگان مبتذل طاغوتی و عوامل رسانه های آمریکایی صهیونیستی را ندیده اند؟ آیا از توهم‌پراکنی‌های او علیه نظام اسلامی در فتنه 88 بی خبرند؟

گرچه مشاهده این رویه‌ها از رسانه ای که منتسب به نظام است و میلیاردها تومان یارانه از دولتهای نهم و دهم و یازدهم دریافت کرده، شگفت‌انگیز است، اما از رسانه‌ای که نویسنده پرکار آن تبدیل به بی بی سی می پیوندد و در لندن علیه نظام فحاشی می کند، در انتخابات 88 تبدیل به تریبون و محل مصاحبه‌های میرحسین موسوی می شود و نقش روابط عمومی محمد خاتمی را بازی می کند، در فتنه صهیونیستی 88 هیچ دفاعی از نظام نمی کند و در مقابل فجایعی همچون هتک حرمت عاشورا و تمثال مبارک امام راحل و توهین به آرمان فلسطین سکوت می کند، تبدیل به پاتوق سیاسی یک قبیله خاص می شود، یادداشت های عوامل فتنه را چاپ می کند و... انتظاری بیش از این نیست.

امام خمینی در حکم خود برای حجت‌الاسلام دعایی تأکید کرده بودند که روزنامه اطلاعات باید در خدمت مستضعفین باشد. با توجه به نظر بنیانگذار کبیر انقلاب و بیانات صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت جناح مومن انقلابی و با تاکید بر احترام به آقای دعایی، به نظر می رسد که اکنون زمان مناسبی برای ارزیابی مدیریتی قدیمی ترین موسسه مطبوعاتی کشور و پاسخگویی نماینده ولی فقیه در قبال سالها تکیه بر منصب حکومتی باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اهوازی
من نمیفهمم چه اشکالی که داره که از بودجه عمومی برای اصلاح طلبان هزینه بشه؟ کجای این کار اشکال داره؟
اشکالش اینه که این روزنامه داره با پول نفت ملت بیچاره اداره میشه و ملت هم راضی نیستند که پولشون خرج هیچکدوم از این احزاب محفلی بشه. من راضی نیستم پولم صرف کاغذهای باطله رونامه اطلاعات بشه
آخه روزنامه ای که خواننده نداره چرا باید منتشر بشه؟
حالا مثلا کیهان خیلی خواننده داره که بتید بهش بودجه داد؟!!
س ایت کیهان به اذعان روزنامه شرق پربازدید شونده ترین سایت روزنامه ای است
شکوفه
والله اونقدر داره که وقتی یه مقاله میزنه همه مخالفان جیغ میزنند وهمه موافقانش تشویق میکنند.خودت ببین تیتر وسرمقاله کدوم روزنامه بیشتر عکس العمل داره!خوب اگه خواننده نداره پس اینها از کجا میفهمند وواکنش نشون میدن؟!
مرگ بر افسادات
معلومه داره که شما رو اینقدر عصبی کرده
مگه کیهان مثل این رزونامه های اجیره ای به مقدسات و یا نظام اهانت کرده ؟

باید جواب محکمی به این به اصطلاح روزنامه داده شود .
همت دلاور
بنده خدا اگه خواننده نداره پس چرا از شرق عالم بگیر تا غرب عالم همش حرف کیهانه همین توی ساده لوح فوری از کیهان نام بردی بین 5 هزار نشریه ایرانی ؟
United States
شما راضی هستی پولت خرج کیهان بشه؟
من هم راضی نیستم پولم خرج کیهان شریعتمداری بشه.
تو واقعا رزونامه های جاسوس رو با کیهان مقایسه می کنی ؟
همت دلاور
عجب شهرت داره این کیهان
من راضی هستم که پول نفت خرج کیهان و ماثالهم بشه
United States
برای کیهان راضی ای گلم؟
Iran, Islamic Republic of
کیهان چطور مگر حسین س روزها بیل میزنه خرج کیهان را در می آورد
فرق کیهان با بقیه اینه که مثل اونها پادوی آمریکا نیست !!
برای همینه که میخوان سر به تنش نباشه
منطغد
پول بیت المال خرج حامیان فتنه نمی کنه
ناقلا در مورد کیهان .جوان.و...... نظری نداری هان؟!....
معلومه کیهان شما رو بدجور عصبی کرده ؟
شمعون
عصبانی کرده ؟ بابا پدر صاحب بچه رو در آورده
Iran, Islamic Republic of
چرا؟ به درد سبزی پاک کردن میخوره
دزفولی
United States
وولک همه جاش اشکال داره، ا سرش تا تهش
حسین
برای اصلاح طلبان خرج نشده بلکه برای تندروهای اصلاحات خرج شده واین اقدام اصلا درشان روزنامه تحت نظر ولی فقیه نیست....ممنون ازتذکر به موقع شما
روزنامه کیهان دقیقا به کدوم جناح سیاسی وابسته است؟
Iran, Islamic Republic of
جان ؟؟؟؟؟
چراغعلی
کیهان دقیقآ‌ به جناحی که نوکری آمریکا و اسرائیل را میکنه وابسته نیست آمریکایی ها و اسرائیلی ها و نوکرانشان در داخل و خارج خیلی از دست کیهان عصانی هستند مایه دار های دزد و تازه به دوران رسیده نیز
کیهان متعلق به نظام است و کل ملت ایران
اشکالش اینه که جناح اصلاح طلب امانتدار نیست و اموال عمومی رو میزنه به حساب شخصی
نمونه:پرونده های کرسنت استات اویل شهرام کرباس....
مشکل اینه که اصلاح طلبان به بیرون مرزهای این کشور هم وصلند از امریکا تا ملک عبدالله وتا انگلیس واسرائیل.مگه نتانیاهو نگفت اینها سرمایه ما در ایرانند.خوب اونها از چندجا باید تغذیه بشوند؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اشكالش خيانت قطعي به اصطلاح اصلاح طلبان به
اسلام و نظام است
لطفا اگهه ممکنه اقای دعایی کاغذ روزنامه رو مرغوبتر کنند. برای شستن ماشین بهتره
مجید مجد
اونم چه عقبه بدی
ای بابا سخت نگیرید. چون آقای دعایی خیلی قبل از انقلاب زحمت کشیده حالا اشکال نداره که موسسه کوچولوی اطلاعات را بدیم به خودش. آدم خوبی هم هست
داداش
دعائی میراث خوار انقلاب و ضد.... است . روزی نامه اطلاعات یکی از بانیان فتنه 88 بود که با مونتاژ چند عکس در صفحه اول جمعیت چند هزار نفری ضد انقلاب در میدان ازادی را میلیونی نشان داد ..................
امان
"اطلاعات" روزنامه است یا وزارتخانه؟
هم روزنامه اطلاعات داریم و هم وزارت
این دو تا از هم جدا هستند و ربطی به هم ندارند
کاش دعایی رییس جمهور شده بود
خدا به همه بیماران شفا عنایت فرماید !!
مسیح
الهی آمین
امین
برادر جناح مومن انقلابی کیه؟...
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مطهری.آنها از فضای سیاسی باز در دانشگاه نمی ترسند.جهت استحضار آقا همان چندین ساله حرف از کرسی آزاد اندیشی تو دانشگاه میزنه.این همه انتقاد از دولت سابق شد.چه اتفاقی افتاد؟خود مطهری گفته بود سعه صدر دولت قبل بیشتر بود.اما آخرش رسید به این که در سال 88 علیه نظام کودتا شد.همین آقایان منصوب وزیر علوم بودند که مردم رو تحریک به آمدن به خیابان و گرفتن امتیاز از نظام میکردند.راستی یه سئوال؟چرا در دوره دوم آقای خاتمی همین آقای فرجی دانا از مجلس ششم که اصلاح طلب بودند رای اعتماد نگرفت؟اون موقع می گفتند ایشان نمیتونه توسعه سیاسی دولت رو در دانشگاه های کشور ارتقاء بده.حالا چی شده همون مجلس ششمی های فراری که همشون تو بی بی سی فارسی هستند طرفدار آقای وزیر شدند؟.غیر از اینه که اونا دنبال منافع برای استفاده از دانشجو جهت کودتا علیه نظام و سکولاریزه کردن جامعه هستند.آقا به شما مستقیم گفته بود علی آقا.واقعا" بصیرت چیز خوبی است.وزیر علوم هم اگر میتونه و سندی داره یورسیه های غیرقانونی رو افشاء کنه.اشکال نداره.ولی این یک بهانه بیش نیست.غیر از همه اینا آقای مطهری باید به یاد بیاره که زمان سال 84 چه نامه ای در وصف پیروزی آقای احمدی نژاد به ایشان نوشت.ایشان دکتر احمدی را از اشخاص خفیه الله دانسته و عقب ماندگی های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی را متوجه دولت های قبل و آنها را مثال دولت های عثمانی خوانده بود.و با ید ایشان بیاد بیاورد که چطور بی خود و بی جهت رئیس جمهور را برای اظهار نظرها و اختیاراتش و نه برای وظایفش به مجلس برای سئوال فراخواند.حنای شما دیگه رنگی نداره آقای مطهری.دوران شما تمام شده است.
محمد
روزنامه فقط کیهان ، برترین و متعال ترین و عادلترین روزنامه ایران و جهان و کشهکشان و...، اطلاعات بد ، فتنه گر ، عقب مانده و بیسواد ، خوب شد!!!
United States
آره "خوب شد"
تا کور شود هر آنکه نتوان دید ...
کوروش گاری چی
چون حقیقت را گفتی آره خوب شد
وقتی اینقدر کیهان شما رو عصبانی میکنه خب نخونیدش تا روانی هم نشوید
تارینه
من عاشششششق قسمت گفت وشنود کیهانم.....حتمابخونید!!
به قلم اقای شریعتمداری
United States
دوستان عزیز سایت جهان نیوز باور کنید اینگونه رفتارها فقط اعتبار شما را زیر سئوال میبرد. مردم باور کنید میفهمند
اگر گله شما صرف بیت المال در مصارف جناحی است چرا نسبت به عملکرد اقای شریعتمداری در روزنامه کیهان اعتراض نمیکنید؟
چرا شما متوجه نمیشید یا نمیخواین از خواب بیدار شید روزنامه ای که دائم داره از اصول اسلام حمایت میکنه وانتقادش به هتاکان امام حسین است و حمایت از نایب امام زمان سرلوحه کارشه که دیگه جای اعتراض نداره (دقت کنید من دید سیاسی ندارم ولی از رو اعتقاداتم نتیجه گیری میکنم و آدم جناحی نیستم و معنی حزب و... را نمیدونم) اما بعضی روزنامه ها مثل اطلاعات رو هم خودتون بخونید و قضاوت کنید
برادر عزيز من اگر ديد سياسي نداريد پس اظهار نظر سياسي نحويا. شما تيتر هر روز و مخصوصا أمروز روزنامه كيهان را ببينيد. اقاي ....اگر قانون ميخواست در موردش أجرا بشود تا حالا دهها بار مي بايست بجرم هتك حرمت بسياري از انسانهازنداني ميشد
اینکه حقیقت ادمها ئی رو بگن هتک حرمته؟ ...
هتاکی ؟
خجالت نمی کشید از روزنامه های هتاک به مقدسات حمایت می کنید ؟
حزب شناس
بله کاملا صادقانه!!!!!کامنت گذاشته اید.!!!!!! (من دید سیاسی ندارم ولی از روی اعتقادم نتیجه گیری میکنم ومعنی حزب رانمیدونم).شما که دید سیاسی ندارید با چه دیدی روزنامه ها را با هم مقایسه کرده اید که به نتیجه گرانبهای خودتان رسیده اید.صداقت تنها عمل گرانبهایی است که اگر وجود نداشته باشدکشورما را دچار مشکلاتی میکند که ملت ما امروز به جای جنگیدن با دشمنان باید اینگونه با این مشکلات بجنگند.
شکوفه
حزب شناس!اونقدر سرت رو تو کارهای جناحی کردی که یادت رفته انسانها برخلاف شما دارای یک دید فراجناحی که از اعتقادات قلبیشون منشا گرفته هم هستند.شاید شما به خاطر جناحی فکر کردن اونو از دست دادید ولی دلیل نمیشه که بقیه براساس اون وبدون تعصبهای حقیر بهتر حقیقت رو نبینند.حزب همون قبیله من در دوران جاهلیت شده.
عزيز من گفتم حزبي و گروهي نيستم نگفتم كر و كورم. خوب ميبينم هر از گاهي به موازين اسلامي در برخي روزنامه ها توهيين هايي به اصول اسلامي -قرآن و ائمه ميشه حالا ان شاءالله سهوا كه اين اتفاقات در روزنامه كيهان نميفته يا مني كه هر روز حداقل 15 روزنامه و سايت رو ميخونم نديدم. به همين سادگي و اين يه نمونه از هزاران نمونه اي است كه من در حين خوندن اخبار و مطالعه سايتها به اون مي رسم اصلا خيلي وقتها مدير مسئول و حتي نام نويسنده مقاله رو نميدونم ولي ميزان پايبندي وي را در اصول اعتقادي ميشه حدس زد بنابراين حتما نبايد حزبي و سياسي باشي . با سپاس از انتقاد شما.
هموطن
یه دونه تیتر کیهان یا سرمقاله اونو مثال بزن که از بیرون مرزها براش کف وسوت کشیده باشند یا همسو با اونها با کسانی که اگه میتونستند خاک کشورمون رو به توبره میکشند باشه؟خودت رو به ....برعکس دشمنان این اب وخاک ، همیشه از اینکه لو رفتند ونقشه هاشونو برملا کرده یه سره بهش فحش میدهند.
چون کیهان مثل روزنامه های شما پادوی غربی ها نیست ...
Iran, Islamic Republic of
مگر روزنامه کیهان که از بیت المال اداره میشه، بیطرفه ؟ موضع سیاسی نداره؟؟
اطلاعات حداقل خیلی بیطرفتر از کیهان است.
موضع داشتن در هر مسئله ای که نشاندهنده زنده بودن انسانه.فقط یه مرده موضع نداره.ولییییییییییی! یادمون باشه موضع برای چی گرفته میشه ؟طرفداری از حق یا برعلیه حق.یکی از معیارهای تشخیص حق هم اینه که باطل براش کف وسوت میزنه یا نه! حالا برای مواضع کدوم روزنامه باطل از استکبار جهانی تا گوگوش وسروش ومنوچ وملوس و رجوی ومنافقین اغشته به خون فرزندان ما سوت وکف زدند ومیزنند؟
Switzerland
روزنامه ابرار خطرناكتر است
مگه روزنامه ای هم به اسم ابرار داریم؟
قدیما یه روزنامه ابرار ورزشی بود
....درد وبلاش بخورد توی سر مخالفینش !!
ان روزنامه کیهان با پول مردم ....می کند یک دفعه صدای شمادر امد!
کیهان چه کرده از منافقین و جنایتکاران فتنه حمایت کرده ؟
به مقدسات اهانت کرده ؟
حسین پور
دعایی راچه کسی منصوب کرده؟
سوءاستفاده از در باز دیزی که گناه ادمو صد برابر بیشتر میکنه جانم!
عمار دلدار نیاسری
Iran, Islamic Republic of
نکند خدای ناکرده بزمانی برسیم که حق وباطل را نتونیم مشخص کنیم .عده ای با عناد ولجاجت ،عده ای با تنگ نظری ،عده ای با شیفتگی غرب.جریانی سیاسی که خود را اصلاح طلب می پندارد بوضوح وشفاف دکترین فکری ،جهت گیری واهداف خود را بیان کند تا ما هم بهش بپیوندیم خوب انچه که ما دیدیم همراهی با ضد انقلاب وبهاییان ومنافینن وعوامل امریکا وبی بی سی بود وفتنه 88 را رقم زدند خوب چرا صراحتا برائت نمی جویند تا بگوییم اصلاح طلبان هم وطن پرست هستند.
Iran, Islamic Republic of
بودجه کیهان بیشتره و از بیت المال هم هست و حتما هم جناحی نیست خخخخخخ اگه عدالت دارین منتشر کن
قربونت یعنی در جناح حق بودن هم گناه داره.توی این دنیا بالاخره هر کس در جناحی هست یا جناح حق یا جناح باطل.ادای بیجناحی رو فقط یه مشت روشنفکرنما در میارن که موقع عمل روی هر دیکتاتوری رو سفید میکنند.یه سر به مقاله های طرفداران ازادی بیان وتضارب ارا بزن ببین مثل هند جگر خوار چطور مخالفینشون رو ترور شخصیت میکنند.
ساسان
طرز تفکر شبه طالبانی شما جالبه! فکر میکنید فقط شما امت مسلمان و مومنید و بقیه همه کافر! فقط شما درست و سالمید و بقیه همه خزاب! چرا از کیهان چیزی نمیگید ؟ کم یارانه گرفته؟ شریعتمداری همه کاراش درسته؟ حزبی و جناحی عمل نمیکنه؟یکم فقط یکم انصاف داشته باشین پاسخ سوالات منو میدید.مشکل شما اینه که متحجرید.حاظرید کل کشورو به نابودی بکشونید اما یک کلمه مخالف خودتون نشنوید.خدارو شکر ملت خوب شمارو شناختن خوب.
قضاوت شما رو باید در عمل محک زد.برای کدوم روزنامه مسلمانان تشویق بیشتری دارند وبرای کدوم روزنامه دشمنان خارجی ما که تحریممون کردند ومیگن ایرانی خوب یعنی ایرانی مرده ،تاییدیه میفرستند؟ .برای کدوم روزنامه ومواضعش ،منافقین ورجوی که دیگه معلوم الحالند ،همیشه توهین وافترا روانه میکنند.
Latvia
اگه یه کم دقت کنی میبینی این افساد طلبها تو هر جلسه ای که خانوما ی آئچنانی هستند زیاد حضور دارند . راستی بنظر شما چرا طرف دخترا غش میکنند .
حسین
Latvia
جالبه با عبا و قبا و عمامه و ریش و.... جشن تولد گرفتند . هر چی جستجو کردم در سیره هیچیک از انبیا و ائمه و علما و مراجع سلف و حاضر چنین رفتاری نیافتم . لابد ذی طلبگی که امام راحلمان همیشه بر آن تاکید داشتند همینه . سلوک همه علما ی دینی و مذهبی و برجستگی های رفتاری و عملیشون معرفتی و معنوی است نه چنین رفتار قبیحانه و زشتی که امثال .... بدعت گذاری کرده و میکنند .
فرشاد
Latvia
چقدر زشته واسه یک آخوند جشن تولد گرفتن اینهم از این نوعش و با حضور پری رویانی که ....
مسیح
احسنت
سروش
Latvia
عجب مملکت گل و بلبلی داریم هر کس هر ....دلش میخواد میکنه و ....
روزنامه اطلاعات فقط به درد سبزی فروش ها می خوره
نیما راسخ
چندسالی است که آقای دعایی می کوشد تا ادای روشنفکرهای سکولار را در آورد.این آدم که روزنامه ی اطلاعات را ملک طلق خود می داند چنان دیکتاتوری ای در محیط روزنامه حاکم کرده که نگو و نپرس.
ali
Iran, Islamic Republic of
هرکس با این قوم نباشد کافر مرتد باشد
شما افسادطلب های دیکتاتور که خانم راستگو را سکه یه پول کردید ...
اینهمه استیضاح تو دولت احمدی نژاد بود یکی از این اصلاح طلبان فریاد نمی زد(شاید خوششان هم می آمد) حالا ببین برا یه استیضاح چقدر غوغا می کنند
این اصلاح طلبان که دلارام بودند. چطور یکباره همگی دلواپس شدند؟
نتیجه می گیریم اینها برای منافع کشور دلارام و برای منافع جناحی دلواپس اند
این دعایی چندی قبل گفته بود ...
محمودی
جرمش این است که حاضرنیست مانند کیهان اخلاق را فدای همه چیز کند واقعا خدا پدر داعش را بیامرزد
اتفاقا جرمش در همین بی اخلاقی هاست که از مجرمین بزرگ فتنه حمایت می کند .
ریز بین
روزنامه اطلاعات یکی از قدیم ترین کاغذ اخبار های مملکت ماست وفراز و فرودهایی را درطول زمان به خود دیده چه دردوره شاه وچه بعدازآن.ازچاپ مقاله استعمار سرخ وسیاه احمد رشیدی مطلق (داریوش همایون وزیر اطلاعات وجهان گردی زمان شاه )تاموضع گیری های غلط درموضوع مهدی هاشمی معدوم(قاتل آیت اله شمس ابادی) ازحمایت های رسانه ای برای به کرسی نشاندن برخی و اکنون .توخود بخوان حدیث مفصل از این مجمل.@
آفرین.خوب نکته ای رو دیدی.
کاش دعایی برای یکبار هم که شده پاسخگو شود
علی
Iran, Islamic Republic of
حالا به بزرگواری خودتون و عملکرد فراجناحی حاج حسین آقای شریعت ببخشید :)))
اهانت به مقدسات را ما باید ببخشیم جیره خوار ؟
این روزنامه متعلق به بنیاد مستضعفان می باشد و اصلا گویا در این مملکت همه آزادن الا حزب اللهیها.
ای جونـــــــــــــــــــــــــــــــــــم به قربون خاتمی
جعفر
روزنامه اطلاعات با شرف ترین روزنامه کشور است و مدیرش با شرف ترین مدیر مسئول. همه سرمقاله ها و مقاله های اطلاعات در چارچوب منافع ملی است و آقای دعایی برای خودش هیچ نمی خواهد و هنوز با پیکان رفت و آمد می کند درست برعکس شما که فقط منافع خودتان را می بینید وهزینه به کشور تحمیل می کنید
Finland
آخ آخ چقدر من متاثر شدم @!!
Finland
جانت ارزش دیگری نداره غیر از اینکه فدای این فتنه گر بشه ...
اب زرشک
بسمه تعالی
مایه شرم ساری است که شما به آقای خاتمی عنصر باغی لفب می دهید قدری ای کاش فقه خوانده بودید واز روی جهل به دیگران تهمت ناروا نمی زدید. قدری تقوی داشته باشیبد ان ربک لبالمرصاد
Iran, Islamic Republic of
کیهان خصوصی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انجمن سبزی پاک کن های مقیم افغانستان
از مسئولان روزنامه اطلاعات خواهشمندیم که کاغذ روزنامه رو سفیدتر کنند.
انجمن سبزی پاک کن های مقیم افغانستان
محمد
مثل کیهان
تارینه
کیهان با تمام این تفکرات وجریانها کاملا مخالفه......شما لطفا دوبار روزنامه کیهان بخون, بعد نظر بده!!!
علی اصغر
به محض پیروزی انقلاب این آقای ....یک کتاب نوشت و کلی از اینکه حامی مناقفین بوده عذر خواهی کرد و گفت گول خوردم بعد شد سرپرست روزنامه ...که ارزانترین روزنامه در ایران است در عوض بیشترین صفحات را داره در زمان خاتمی این روزنامه در کل اختصاص داشت به چرندیات عطاء الله مهاجرانی و حالا شده حیات خلوت بلانسبت اصلاح طلبان و اعتدالیون . شایان ذکر است قبل از انقلاب این فرد و رف.... به امام (ره) فشار می اوردند که بیانیه بدهند و از منافقین حمایت کنند شاید باور نکنید این دو فرد به نجف رفتند و سر بر زانوی امام (ره ) گذاشتند و گریه کردند که ای امام این فززندان اسلام توجه کن و بیانه بده تا دیرنشده حضرت امام هم توی دهنشون رد .
تازه داره میشه کیهان. هر قدر واسه حیف و میل بیت المال تو کیهان دلتون سوخت اونوقت به اطلاعات گیر بدید.
مصطفی
من خودم یک اصول گرا هستم اما هر شنبه روزنامه اطلاعات را می خرم و سرمقاله اش را می خوانم. همه اش را تایید می کنم چون معلوم است از ته دل نوشته و دنبال منفعت شخصی نیست. دلش به حال کشور می سوزه. اینکه حرفاش با ما فرق داره دلیل نمیشه زیر سئوال ببریمش. اقای دعایی هم انصافا ادم شریفیه حالا از خاتمی هم حمایت می کنه ولی بازم دلیل نمیشه فحش بدیم. خدا عاقبت همه مون را بخیر کنه
تو که حتما راست می گی ولی دم خروسیت معلومه !!!
ایرانی
آب که یک جا بمونه تبدیل به گنداب میشه